6 trucuri ca să arzi grăsime în fiecare zi

Ca să arzi grăsime, este esențial să adopți obiceiuri sănătoase

Dacă obiectivul tău este să pierzi în greutate, este indicat să faci asta în cel mai sănătos mod cu putință. Nu este ușor să arzi grăsime în fiecare zi deoarece adesea nu ai timp suficient să mergi la sală sau gătești preparate sănătoase. Cu toate acestea, este posibil să-ți atingi obiectivul. Citește în continuare și vei afla cum.

Ce trebuie să faci ca să arzi grăsime zilnic

1. La micul dejun

Alimente precum papaya te ajută să arzi grăsime

Dacă vrei să pierzi în greutate, nu te înfometa și nu sări peste mese—este un obicei nociv să sari peste micul dejun. Scăderea aportului de alimente nu te va ajuta să slăbești, ci îți va încetini metabolismul, reducându-ți astfel abilitatea să arzi grăsime.

Trebuie să servești cinci mese în fiecare zi. Aceste mese nu trebuie să fie copioase, iar intervalele de timp dintre acestea trebuie să fie egale. În caz contrar riști ca metabolismul tău să se deregleze.

Cum poți să arzi grăsime imediat ce te trezești? Prepară-ți un mic dejun cu ingredientele potrivite: papaya proaspătă și o cană de ovăz cu lapte de orez este o combinație minunată pentru a pierde în greutate. Papaya este un fruct minunat dacă vrei să arzi grăsime, așadar nu ezita să-l incluzi în dieta ta.

Mai mult, poți încerca și alte combinații la micul dejun, cum ar fi mere, pâine prăjită cu miere și o cană de ceai verde sau iaurt natural (de preferință preparat în casă) cu migdale și căpșuni. Ai la dispoziție numeroase variante; important este să servești un fruct la micul dejun.

2. Exerciții pe care le poți efectua acasă

O rutină de exerciții adecvată te ajută să arzi grăsime

Cele mai bune exerciții ca să arzi grăsime sunt cele cardio și cele aerobice. Nu este nevoie să te înscrii la sală sau să sacrifici mult timp pentru sesiunile de exerciții. Este de ajuns să dedici 30 de minute zilnic efortului fizic.

Poți să sari coarda, să efectuezi exerciții abdominale sau să te întinzi pe spate și să pedalezi aerul cu picioarele, de parcă ai merge cu bicicleta. Încearcă să asculți muzică când faci asta, pentru ca rutina ta să fie mai distractivă. Cel mai important aspect este să fii consecvent și să te antrenezi zilnic.

3. Profită de timpul pe care îl petreci în aer liber

Trebuie să faci mișcare dacă vrei să arzi grăsime

De fiecare dată când ieși din casă pentru a face cumpărături sau a-ți plimba câinele, profită de acest timp și cară după tine două greutăți ușoare, nu mai grele de două kilograme. Acest efort minor, efectuat zilnic, te va ajuta să arzi grăsime.

Există numeroase alte gesturi care te pot ajuta să-ți atingi obiectivul, inclusiv urcatul scărilor. Dă-ți întâlnire cu prietenii în mod regulat și plimbați-vă timp de o oră. Corpul și inima ta vor avea de câștigat de pe urma acestui efort fizic.

4. Ceaiul de salvie te ajută să arzi grăsime

Poți să arzi grăsime consumând ceai de salvie

Poți să bei această infuzie în fiecare după-amiază. Ceaiul de salvie este un remediu ideal pentru a obține un abdomen plat și a arde grăsime. Această băutură este minunată pentru femei deoarece, pe lângă faptul că susține pierderea în greutate, are proprietăți antiinflamatorii, relaxante, antibacteriene și diuretice.

Pentru a prepara ceai de salvie, introdu cinci frunze de salvie și zeama obținută dintr-o jumătate de lămâie într-o cană de apă fiartă. Servește o cană în fiecare după-amiază și încearcă să fii consecvent. Rezultatele obținute nu te vor dezamăgi.

5. Alimente care ard grăsime

Consumă sfeclă pentru a arde grăsime abdominală

Un remediu foarte accesibil este apa de anghinare. Începe zilnic prânzul și cina cu această băutură ușor de preparat, ce are abilitatea de a-ți curăța organismul și de a metaboliza grăsimea, echilibrând lipidele rămase în organism.

Fierbe o cană de anghinare până se înmoaie. Dacă vrei, poți păstra anghinarele fierte și să le consumi la cină cu puțin oțet și ulei de măsline. Utilizează apa rămasă pentru a-ți prepara o băutură pe care o vei servi înainte de masă. Este delicioasă dacă o servești cu zeamă de lămâie.

Poți găti diverse preparate folosind alimente care stimulează pierderea în greutate, precum sfecla, spanacul, morcovii, crustaceele și ouăle. Poți utiliza condimente cum ar fi curry, paprika, piper și scorțișoară, toate având abilitatea de a stimula metabolismul.

În ceea ce privește fructele, te sfătuim să încerci papaya, grepfrut, mere (cu coaja intactă, aceasta având cel mai mare conținut de pectină), pepene verde și pepene galben.

6. Arzi grăsime cu ceai alb

Ceaiul alb este util dacă vrei să arzi grăsime

Ai încercat vreodată ceaiul alb? Deși nu este la fel de cunoscut ca și ceaiul verde, ceaiul alb a început să fie tot mai des folosit grație proprietăților sale antioxidante (mai puternice decât cele ale ceaiului verde) și a abilității sale de a accelera metabolismul și a elimina toxinele, lipidele și grăsimile acumulate în organism.

Pe lângă toate aceste beneficii, ceaiul alb este o băutură foarte delicioasă. Încearcă să-ți prepari o cană de ceai alb în fiecare seară, înainte de culcare. Nu vei regreta!

După cum vezi, nu este greu deloc să arzi grăsime în fiecare zi. Ești pregătit să începi?