Cum să obții abdomenul perfect

Este esențial să te dedici complet obiectivului tău. Pe lângă mișcare, va trebui să adopți o dietă sănătoasă și echilibrată dacă vrei să obții cele mai bune rezultate posibile.
Nu este chiar foarte dificil să obții abdomenul perfect

Cu toții vrem să avem abdomenul plat și o siluetă perfectă, dar aceste obiective necesită efort constant și efectuarea regulată a anumitor exerciții localizate. Din păcate, când încercăm să obținem un abdomen perfect, este foarte posibil să devenim frustrați din cauza vitezei lente a progreselor noastre.

Orice persoană poate avea un abdomen perfect, atât timp cât știe ce trebuie să facă în acest scop. De obicei, cei care eșuează nu reușesc să stabilească o rutină adecvată, drept pentru care să lasă păgubași.

Pentru a-ți sculpta abdomenul, trebuie să fii bine pregătit înainte de a începe. Vrem să-ți dăm o mână de ajutor, așadar în articolul de azi te invităm să descoperi câteva trucuri utile pentru a obține abdomenul perfect.

6 sfaturi ca să obții abdomenul perfect

Arde grăsimea în exces

Puțină mișcare o să te ajute să obții abdomenul perfect

Unul din principalele obstacole în a obține abdomenul perfect este acumularea excesivă a grăsimii în această regiune. Dacă acest factor nu este remediat, sesiunile de exerciții localizate nu vor da randament.

Pentru a elimina cu succes grăsimea în exces, va trebui să incluzi exerciții cardiovasculare de intensitate mare în rutina ta de exerciții. De asemenea, va trebui să-ți reduci aportul de calorii.

Citește și: 3 băuturi matinale pentru un abdomen plat

Fii perseverent

Abdomenul reprezintă una dintre regiunile cele mai susceptibile acumulării de grăsime, iar aceasta nu este ușor de eliminat. Pentru a-ți atinge obiectivul, trebuie să fii perseverent, să elimini obstacolele care îți ies în cale și să eviți tentațiile.

Completează-ți rutina de exerciții cu o dietă echilibrată și optează pentru un stil de viață sănătos și disciplinat.

Antrenează-te de cel mult patru ori pe săptămână

Exercițiile fizice te vor ajută să ai abdomenul plat

Este o greșeală să îți antrenezi abdomenul în fiecare zi, în special dacă organismul tău nu este obișnuit cu acest tip de activitate fizică. Antrenarea în exces a abdomenului provoacă oboseală cronică, iar la final va trebui să suporți niște consecințe neplăcute.

Cel mai bine este să-ți antrenezi abdomenul de trei sau patru ori pe săptămână, iar în restul zilelor să antrenezi alte părți ale corpului. Nu uita, ca să-ți mărești masa musculară și să-ți tonifiezi corpul, ai nevoie de un antrenament complet.

Variază exercițiile efectuate

Abdomenele reprezintă un exercițiu de bază al oricărui rutine, dar avem la dispoziție numeroase alte variante utile. Ca să-ți definești mușchii abdominali, va trebui să antrenezi și alte grupe de mușchi.

Efectuând doar abdomene (adică întinzându-te pe spate și ridicându-ți torsul), mușchii abdominali inferiori, mușchii transversali și mușchii oblici nu vor fi antrenați corespunzător, iar efectul obținut nu va fi estetic.

Printre altele, scândura te ajută să obții abdomenul perfect

Pentru cele mai bune rezultate posibile, te sfătuim să încerci scândura:

  • Întinde-te pe burtă și ridică-ți corpul cu degetele de la picioare și coatele. Menține-ți spatele drept și contractă-ți mușchii abdominali pentru 30 de secunde.
  • Acest exercițiu poate fi efectuat astfel încât să antrenezi doar o singură parte a corpului sau să antrenezi alternativ ambele părți.

Alte exerciții utile pentru a obține un abdomen perfect sunt:

  • Ciclismul
  • Ridicările de picioare
  • Ridicările laterale
  • Exerciții cu o minge medicinală

Mărește treptat intensitatea

Nu este ușor să adopți o rutină de exerciții abdominale, iar corpul are nevoie de timp pentru a se adapta și a-și îmbunătăți performanța fizică. La început, adoptă o rutină simplă, astfel încât să eviți suprasolicitarea și tensiunea în exces.

Când simți că mușchii tăi sunt capabili să suporte mai mult, nu ezita să mărești intensitatea exercițiilor din rutina ta. Asigură-te însă că poți în continuare să le efectuezi corect. Va trebui să înveți că aceleași exerciții stimulează diferit mușchii atunci când le mărești intensitatea.

Te sfătuim să citești și: Tratament pentru un abdomen plat și ferm

Mănâncă bine

Ca să ai abdomenul plat, trebuie să adopți o dietă sănătoasă

Alimentația este evident un aspect important când vine vorba de a obține abdomenul perfect. Indiferent cât de intens te antrenezi, dacă nu îți îmbunătățești dieta, demersul tău va fi sortit eșecului. Ține seama de următoarele sfaturi:

  • Elimină grăsimile inutile și nesănătoase din dieta ta zilnică.
  • Încearcă să-ți reduci aportul de carbohidrați.
  • Adoptă o dietă pe bogată în fructe, legume, proteine, apă și cereale.