Durerile articulare pot fi tratate cu fructe

Ananasul ne ajută să scăpăm de vânătăi și să reducem inflamațiile. Este de mare folos și în durerile articulare și pentru recuperarea după o intervenție chirurgicală.
Durerile articulare

Vă numărați printre milioanele de persoane care suferă de dureri articulare? Această afecțiune este mult mai des întâlnită decât vă puteți imagina, aducând profituri de milioane de dolari pentru producătorii de medicamente antiinflamatoare. Dar aceste pastile, după cum știe toată lumea, au adesea efecte adverse. De ce să nu încercați în schimb remediile naturale? Există numeroase fructe care vă ajută să tratați și să preveniți durerile articulare atât de supărătoare.

1. Cireșele ameliorează durerile articulare

Cireșe pentru durerile articulare

Cui nu-i plac cireșele? În sezon sunt foarte populare, nu doar pentru valoarea lor nutritivă, dar și pentru că sunt un aliat de nădejde pentru a trata durerile articulare, inflamațiile și rigiditatea articulară. Secretul? Cireșele sunt pline de antioxidanți.

Potrivit studiilor științifice, consumul a 10-15 cireșe în fiecare zi, timp de 20 zile, are efecte analgezice aproape miraculoase. Rețineți că și vișinele sunt la fel de bune.

2. Ananasul reduce durerile articulare

Ananas, reduce durerile articulare

Se știe că ananasul este bogat în vitamina C și antioxidanți, are rol detoxifiant și este de folos în tratarea constipației. Ceea ce nu prea se știe însă este că ananasul reduce de asemenea durerile articulare. Este unul dintre cele mai bune antiinflamatoare naturale grație conținutului mare de bromelaină. Această substanță este folosită pentru tratarea hematoamelor și a altor tumori și accelerează recuperarea după un accident sau o intervenție chirurgicală, reducând durerile articulare. Este un fruct gustos, pe care îl puteți adăuga la micul dejun.

3. Comoara dinăuntrul rodiilor

Rodii pentru durerile articulare

Dacă dați peste aceste fructe în magazinele bio sau cu specialități, nu le ocoliți! Sunt o mină de sănătate, iar organismul dumneavoastră vă va fi recunoscător. Antioxidanți puternici se ascund dincolo de coaja acestui fruct cu o culoare atât de intensă și ispititoare. Dacă îl veți adăuga în dieta dumneavoastră zilnică, fie ca atare, fie sub formă de suc, veți sesiza în scurt timp efectele sale benefice.

Numeroase studii au dovedit că acest fruct previne degradarea cartilajelor și a oaselor și reduce simțitor riscul de inflamație. După cum vedeți, natura, în înțelepciunea ei, a pregătit un leac pentru orice!

4. Fructul pasiuniiFructul pasiunii și durerile articulare

Cum să nu te atragă coaja lui netedă și aroma lui delicată? Fructul pasiunii este unul dintre acele fructe exotice cu numeroase beneficii pentru sănătate, printre care și reducerea durerii asociate cu inflamațiile articulare. Studiile au dovedit că adăugând acest fruct în dieta dumneavoastră pentru o perioadă de 30 zile veți scăpa de durerile articulare și veți reduce riscul apariției inflamațiilor la nivelul articulațiilor.

Este adevărat că fructul pasiunii nu este disponibil de-a lungul întregului an, dar când este sezonul lui, profitați la maximum de calitățile sale și căutați-l în raioanele cu specialități de la supermarketuri. Poate fi consumat și sub formă de suc. De asemenea, îl puteți adăuga în salate, pentru a le conferi un gust mai exotic. Este un alt fruct care ilustrează cu prisosință generozitatea naturii în a ne furniza remedii naturale!

5. Curmale

Curmalele și durerile artciulare

Dulci și cu o textură îmbietoare, curmalele dau adicție. Sunt bogate în vitamine, minerale și mai ales polifenoli. Toate aceste elemente sunt de folos în regenerarea țesuturilor osoase și reducerea inflamațiilor. Nu vă mai rămâne decât să le consumați cu încredere ca să scăpați de durerile articulare.

Ar trebui să adăugați cel puțin șase curmale la dieta dumneavoastră zilnică. Le puteți consuma la micul dejun, amestecându-le cu cereale, nuci și lapte de soia. Veți începe ziua plini de energie, asigurându-i organismului toate elementele de care are nevoie pentru a funcționa optim.

6. Delicioasele smochine, excelente pentru durerile articulare

Smochinele și durerile articulare

Nu uitați de smochine: sunt fructele ideale pentru a scăpa și de durerile articulare, și de constipație. Fructele crude sunt mai bogate în nutrienți, dar pentru a beneficia la maximum de polifenolii lor este bine totuși să le consumați în formă uscată. Vă vor întări cartilajele și vor reduce inflamațiile. Adăugați 4 smochine în dieta dumneavoastră zilnică și în curând veți începe să beneficiați de proprietățile lor. Amestecați-le cu nuci și consumați-le pe post de gustări între mese.

7. Strugurii vă scapă de durerile articulare

Strugurii și durerile articulare

Albi, negri sau roz… e cineva căruia să nu-i placă strugurii, indiferent de culoare ori soi? Consumați ca atare sau sub formă de suc, strugurii ne mențin sănătoși și activi. Aveți grijă să nu aruncați sâmburii! Aceștia conțin substanțe cu proprietăți benefice. Uleiul din sâmburi de struguri este folosit pentru a trata durerile articulare de secole întregi.

V-ați întrebat care este secretul unei vieți lungi? Strugurii sunt răspunsul! Includeți-i în dieta dumneavoastră zilnică pentru a fi plini de energie și tineri mereu, pentru a reduce durerile articulare produse de artrită, pentru a preveni degradarea țesuturilor osoase, instalarea gutei și a bolilor cardiovasculare. Aceste mici bobițe de struguri au calități miraculoase.

Strugurii sunt bogați în potasiu, antioxidanți și vitamina B. În plus sunt la îndemâna tuturor celor care vor să rămână sănătoși!