Hipertensiunea ținută sub control cu 8 alimente

În afară de o gamă largă de beneficii, limetele ne ajută să reducem hipertensiunea prin dilatarea vaselor de sânge și prin mărirea flexibilității lor.
Hipertensiunea tratată cu usturoi

Hipertensiunea sau tensiunea mărită este o problemă de sănătate ce apare la persoanele care au în mod constant o tensiune arterială mare în vasele de sânge, ce poate fi provocată de îngustarea acestora sau de o obstrucție. În cazul celor care au probleme cu hipertensiunea, valorile acesteia sunt egale sau mai mari de 140/90 mmHg.

Iată o listă cu cele mai întâlnite cauze ale acestei afecțiuni: obezitatea, predispoziția genetică, consumul excesiv de alcool, consumul exagerat de sare, lipsa exercițiilor fizice, administrarea anticoncepționalelor sau a analgezicelor, bolile renale sau afecțiunile glandelor suprarenale.

Este extrem de important ca persoanele ce suferă de hipertensiune să meargă la medic pentru a li se recomanda un tratament adecvat deoarece, dacă această afecțiune nu este tratată corespunzător, poate duce la probleme grave precum infarctul, atacul cerebral sau insuficiența renală.

Dacă aveți probleme cu hipertensiunea, există câteva remedii preparate acasă ce pot ține sub control valorile acesteia, ajutându-vă să aveți o viață mai bună. Nu uitați că remediile preparate acasă sunt doar o alternativă naturistă și în nici un caz nu înlocuiți tratamentul recomandat de medicul specialist cu acestea.

Banane

Hipertensiunea tratată cu banane

Persoanele care au probleme cu hipertensiunea ar trebui să mănânce cel puțin o banană pe zi. Bananele sunt bogate în potasiu, un element crucial pentru a scădea tensiunea. Potrivit unui studiu realizat în India, consumul a două banane pe zi poate scădea valoarea tensiunii cu până la 10%.

Țelină

Țelina are efect diuretic, adică poate ajuta organismul să elimine substanțele toxice în exces. Acest aliment puternic conține cantități mari de 3-butilftalidă, o substanță ce este foarte folositoare în menținerea valorilor tensiunii arteriale. De preferat, consumați țelină crudă, în salate sau ca suc.

Limete

Hipertensiunea tratată cu limete

Limetele sunt recomandate pentru tratamentul hipertensiunii. Acestea lărgesc vasele de sânge și le fac mai flexibile. Vă recomandăm să beți un pahar cu apă cu zeamă de limete la temperatura camerei, pe stomacul gol, o dată pe zi, fără niciun îndulcitor.

Usturoi

Un alt aliment cunoscut pentru puterea sa de a reduce hipertensiunea și de a menține sănătatea organismului este usturoiul. Acesta contribuie la scăderea colesterolului, îmbunătățește circulația sângelui și scade tensiunea.

Specialiștii recomandă consumul de usturoi crud, deoarece în acest mod puteți beneficia de toate proprietățile acestui superaliment. O altă variantă este să luați 6-8 picături de extract de usturoi diluat în apă, de două ori pe zi.

Zeamă de ceapă

Hipertensiunea tratată cu ceapă

Ceapa, ca și usturoiul, oferă foarte multe beneficii pentru sănătatea inimii și a arterelor, deoarece ajută la îmbunătățirea circulației și combate colesterolul mărit și hipertensiunea. Pentru a beneficia de proprietățile puternice ale cepei, vă recomandăm să beți zeama unei jumătăți de ceapă crudă în fiecare zi, amestecată cu o linguriță cu miere.

Apa de cocos

Persoanele care au probleme cu hipertensiunea trebuie să se asigure că sunt mereu hidratate. Dacă suferiți de hipertensiune, trebuie să beți cel puțin 8 pahare cu apă pe zi. Puteți consuma și apă de cocos, deoarece această băutură nutritivă este cunoscută pentru puterea sa de a scădea valoarea tensiunii în mod semnificativ.

Semințe de pepene verde

Hipertensiunea tratată cu pepene verde

Foarte multe persoane aruncă semințele de pepene verde fără să-și da seama că acestea oferă o mulțime de beneficii pentru sănătatea arterelor și a rinichilor. Semințele de pepene verde conțin o substanță numită cucurbocitrin, capabilă să dilate vasele de sânge și să îmbunătățească funcționarea rinichilor.

De asemenea, aceste semințe combat hipertensiunea și ameliorează durerile provocate de artrită. Pentru a le consuma trebuie să le zdrobiți ușor, apoi să le amestecați cu o cană de apă clocotită. Lăsați amestecul timp de o oră, apoi beți câte patru linguri  de mai multe ori pe zi.

Miere

Mierea naturală are efecte calmante asupra vaselor de sânge, fiind de mare ajutor pentru scăderea tensiunii arteriale. Persoanele care suferă de hipertensiune, trebuie să consume una sau două linguri de miere naturală pe zi. O altă variantă este să amstecați o lingură de miere, o linguriță de suc de ghimbir și două lingurițe de pudră de chimion.