Truc japonez pentru a combate stresul

Metoda de relaxare japoneză pentru a combate stresul

Stresul este o problemă cu care mulți dintre noi ne confruntăm în fiecare zi. Serviciul nostru, problemele casnice, starea de sănătate—toate acestea pot să ne afecteze psihicul și să provoace stres.

Persoanele care se confruntă cu efectele stresului deseori au dificultăți în a-și îndeplini obiectivele zilnice și sunt mai vulnerabile diverselor probleme de sănătate, atât fizice cât și psihice. Din acest motiv, este foarte important să învățăm cum putem controla stresul încă din momentul în care acesta se face simțit.

Există mai multe modalități pentru a combate stresul din timp; dacă nu învățăm să profităm de ele, această problemă ar putea deveni una cronică, ceea ce presupune că va trebui să apelăm la ajutorul psihologilor sau să luăm medicamente. Pentru a evita așa ceva, astăzi îți vom prezenta o celebră metodă de relaxare japoneză, care te va ajuta să ameliorezi durerea fizică și emoțională pe care stresul le provoacă.

Ce este metoda de relaxare japoneză și cum ne ajută aceasta să învingem stresul?

Înainte să începem, trebuie să te atenționăm că fiecare dintre degetele de la mâini este asociat cu o anumită stare emoțională sau atitudine. Pentru a pune în aplicare metoda de relaxare japoneză, va trebui să-ți folosești una din mâini pentru a aplica presiune asupra degetelor mâinii opuse.

Dacă vrei să combați o anumită emoție, presiunea pe care o aplici trebuie concentrată asupra unui deget anume. Cu fiecare puls de presiune nou, o să simți cum starea de spirit ți se îmbunătățește. Iată ce stări emoționale sunt asociate cu fiecare deget în parte:

  • Degetul mare: ajută la combaterea grijilor și anxietății.
  • Arătătorul: Ajută la combaterea fricii.
  • Degetul mijlociu: Ajută controlarea furiei și indignării.
  • Inelarul: Acest deget este asociat cu tristețea și depresia; aplicând presiune asupra lui, vei deveni mai hotărât.
  • Degetul mic: Ajută la ameliorarea anxietății și îți sporește optimismul.

Metoda de relaxare japoneză este bazată pe concepte ale medicinei tradiționale, dar acestea sunt integrate într-un exercițiu foarte simplu, pe care oricine îl poate pune în aplicare chiar la el acasă.

Dacă vei încerca acest truc incredibil, o să te echilibrezi la nivel psihic, fizic și chiar spiritual. Metoda de relaxare japoneză este o formă de autocunoaștere, relaxare și armonizare a trupului și minții, deci nu ezita s-o încerci.

Alte soluții naturiste pentru a combate stresul

Smoothie-uri cu care putem combate stresul

Pe lângă metoda de relaxare japoneză pe care tocmai ți-am prezentat-o, există numeroase alte trucuri pe care le poți încerca dacă stresul îți dă de furcă. Iată câteva dintre acestea:

Respiră!

Numeroase studii au demonstrat că atunci când respirăm profund, nivelul de cortizol din organismul nostru scade, ceea ce provoacă și o scădere a nivelului nostru de stres și anxietate.

Încearcă aromaterapia!

Aromaterapia este un alt truc natural excelent pentru a combate stresul și a scăpa de orice emoție negativă care te deranjează. Miresme cum ar fi levănțica, maghiranul, lămâița, portocala sau mușețelul sunt foarte utile în acest sens.

Bea ceai!

Consumul de ceai este o modalitate bună pentru a profita de abilitățile curative ale diverselor plante disponibile pe piață, inclusiv în ceea ce privește combaterea stresului, depresiei și a anxietății.

Infuziile de levănțică, balsam de lămâie, lămâiță, tei, rădăcină de valeriană, mușețel sau floarea pasiunii sunt remedii excelente pentru a ameliora stresul, depresia, furia, anxietatea, insomnia și alte emoții negative.

Râzi!

Râsul este fără doar și poate unul din cele mai bune remedii pentru stres. Mai multe studii au demonstrat că atunci când râdem, ne scade nivelul de hormoni și compuși care provoacă stresul și anxietatea. În plus, un studiu recent sugerează că râsul poate avea un efect calmant asemănător aspirinei.

Exersează-ți viziunea!

Stresul ne poate afecta vederea și provoca dureri de cap cumplite. Pentru a evita să ne obosim ochii, este foarte important să ne relaxăm vederea din când în când. Oprește calculatorul și concentrează-ți ochii asupra unui obiect mai îndepărtat, cum ar fi un copac sau o poză, timp de 30 de secunde, iar apoi clipește de câteva ori. Repetă acest exercițiu de mai multe ori în decursul zilei.