3 exerciții pentru tonifierea brațelor care te vor încânta

· 29 decembrie 2017
Arderea grăsimilor și adoptarea unei diete echilibrate sunt doi pași esențiali pentru a-ți subția și tonifia brațele. 

Ai auzit vreodată de aceste trei exerciții pentru tonifierea brațelor? Ai vrea să le încerci? Știm că sunt multe persoane care au suferit de obezitate și s-au supus mai multor tratamente, diete și chiar intervenții chirurgicale pentru a slăbi. Problema este că în zone precum abdomenul, brațele și picioarele, pielea lăsată nu dispare.

În ceea ce privește brațele, nemulțumirile nu sunt deloc neobișnuite. Grăsimea lăsată, mai ales în zona tricepșilor, poate fi foarte inestetică. Multe persoane, în special femei, încearcă să combată această problemă, însă rezultatele pozitive sunt greu de obținut prin intermediul antrenamentelor.

Dacă vrei să scapi de pielea lăsată din această zonă a corpului, îți prezentăm mai jos trei exerciții pentru tonifierea brațelor pe care le poți practica zilnic pentru a obține efectele dorite.

Cum să procedezi?

Înainte de a te concentra asupra bicepșilor și a tricepșilor, este important să te ocupi de întregul corp. Este indicat să adopți o dietă sănătoasă care stimulează arderea grăsimilor de pe tot corpul, nu numai de pe abdomen, picioare sau alte zone.

Fă exerciții pentru tonifierea brațelor și evită dieta dezechilibrată

Arderea grăsimilor

Din păcate, este imposibil să elimini grăsimea doar dintr-o anumită regiune a corpului. Trebuie să slăbești peste tot. Prin urmare, este recomandat să adopți o dietă săracă în calorii care să te ajute să pierzi în greutate fără să te înfometezi sau să urmezi un regim strict.

Este foarte important să nu sari peste mese și să nu încerci diete miraculoase. Aceste metode te fac să pierzi lichide și masă musculară, dar nu grăsime, ceea ce înseamnă că nu ajută la subțierea și tonifierea brațelor.

Începe prin reducerea porțiilor de mâncare și prin adoptarea unei diete echilibrate. În plus, ai grijă să mănânci de 5 ori pe zi (3 mese principale și 2 gustări).

Totodată, încearcă să îți schimbi anumite obiceiuri. Înlocuiește laptele integral cu cel degresat și consumă alimente sărace în grăsimi, care scad nivelul de colesterol.

Mersul pe jos suplimentează alte exerciții pentru tonifierea brațelor

Consum mai mare de energie

Un consum mai mare de energie permite arderea unui număr mai mare de calorii. Astfel, poți elimina grăsimea mai rapid și mai eficient.

  • Fă o plimbare de 20 – 30 de minute în fiecare zi. Mersul pe jos activează metabolismul, fapt care, alături de o dietă corespunzătoare, oferă rezultate mult mai bune și mai rapide.

Înainte de a începe un antrenament fizic, fă-ți un consult medical general pentru a te asigura că ai o stare de sănătate optimă. În acest fel poți practica exercițiile alese fără nicio problemă.

Exerciții pentru tonifierea brațelor

Cele mai bune exerciții pentru tonifierea brațelor presupun ridicarea de greutăți, care ajută la antrenarea mușchilor. Greutățile ajută la încordarea și tonifierea musculaturii.

Cu toate acestea, greutățile nu sunt necesare pentru orice tip de exercițiu. Există și alte opțiuni pentru antrenarea brațelor care nu implică un efort exagerat.

Poți include aceste trei exerciții în antrenamentul zilnic sau le poți face separat, adoptând în același timp o dietă echilibrată.

1. Bicepși

Întărirea bicepșilor este unul dintre cele mai importante, dar și mai simple exerciții pentru tonifierea brațelor. 

  • Umple două sticle cu apă, de preferat de ½ sau 1 litru.
  • Ține câte una în fiecare mână și poziționează-le cu cotul îndreptat către tine.
  • Întinde brațele, până când cotul formează un unghi de 90°.
  • Execută 4 seturi a câte 15 repetări.
Exerciții pentru tonifierea brațelor în parc

2. Tricepși

Acest exercițiu este asemănător cu cel anterior, însă de această dată va trebui să ridici mai sus greutățile.

  • Ține în fiecare mână o sticlă cu apă de ½ sau 1 litru și ridică brațele deasupra capului. 
  • Coboară-le în spate, îndoind coatele.
  • Întinde din nou brațele și repetă mișcarea de 15 ori.

3. Exercițiu combinat pentru brațe și abdomen

Acest exercițiu antrenează umerii, spatele și abdomenul.

  • Apropie coatele unul de altul la nivelul bărbiei, apoi împreunează mâinile, ținând palmele în sus.
  • Stai în picioare.
  • Ridică apoi coatele până la frunte, ținându-le lipite în continuare.
  • Repetă mișcarea de 20 de ori.

Acum că știi care sunt cele mai bune trucuri și exerciții pentru tonifierea brațelor, practică-le și tu pentru a obține silueta dorită.