5 exerciții care cresc performanțele sexuale feminine

5 octombrie 2016

Aceste exerciții îți îmbunătățesc performanțele sexuale, fac momentele intime mai plăcute și oferă multe alte beneficii. 

Activitatea sexuală oferă plăcere, dar produce și anumite reacții în organism care contribuie la bunăstarea fizică și psihică. Sexul consolidează încrederea în partener și creează o legătură puternică la nivel emoțional.

Însă uneori, oricât de mult te-ai strădui, te simți obosită, iar performanțele tale sexuale scad. Cauzele sunt diverse: stresul acumulat pe parcursul zilei, epuizarea fizică, sedentarismul sau schimbările biologice apărute ca urmare a înaintării în vârstă.

Din fericire, există numeroase exerciții care întăresc musculatura folosită în timpul actului sexual, ajutând la îmbunătățirea performanțelor.

În plus, aceste exerciții stimulează producția de endorfine care ajută la creșterea libidoului și a excitației sexuale. 

În cele ce urmează îți prezentăm 5 exerciții fizice pe care le poți excuta acasă pentru a-ți îmbunătăți performanțele sexuale.

1. Genuflexiunile cresc performanțele sexuale feminine

Genuflexiunile îmbunătățesc performanțele sexuale

Genuflexiunile sunt printre cele mai bune exerciții pentru întărirea musculaturii picioarelor și a feselor. Pe lângă aspectul plăcut pe care îl oferă picioarelor, aceste exerciții îmbunătățesc circulația sanguină și măresc excitația în timpul actului sexual. 

În plus, genuflexiunile tonifică mușchii și îți oferă o rezistență sporită în cadrul unei poziții sexuale similare.

Instrucțiuni

  • Stai cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și cu călcâiele fixate pe podea.
  • Mișcă-te încet în sus și în jos, de parcă ai sta pe un scaun și asigură-te că genunchii tăi nu trec dincolo de degetele de la picioare.
  • Dacă vrei să mărești intensitatea exercițiului, folosește greutăți sau o bară.
  • Execută cel puțin 3 seturi a câte 15 repetări fiecare.

2. Podul

Ridicarea pelvisului pentru executarea podului întărește fesele, partea interioară a coapselor și tendoanele genunchilor.

Întrucât se concentrează pe zona pelvisului, acest exercițiu ajută la întărirea organelor sexuale feminine, fapt care contribuie la atingerea unor orgasme mai intense și mai bine controlate.

Dacă este practicat în mod regulat, podul pregătește corpul pentru o postură dominantă în cadrul pozițiilor sexuale inversate.

Instrucțiuni

  • Întinde-te pe o saltea de fitness, ține brațele pe lângă corp și îndoaie genunchii.
  • Ridică fesele de pe podea și îndreaptă pelvisul spre tavan.
  • Menține această poziție timp de 30 de secunde, mărind treptat durata până la un minut.
  • Coboară spatele pe podea și revino la poziția inițială, apoi repetă de 3 ori.

3. Abdomenele

Abdomenele îmbunătățesc performanțele sexuale

Atât antrenorii, cât și experții în sănătate sexuală susțin că mușchii abdominali sunt folosiți intens în timpul sexului. Tocmai de aceea întărirea acestor mușchi contribuie la o stabilitate mai mare în cadrul mai multor poziții sexuale.

4. „Scândura”

Scândura este considerată a fi una dintre cele mai bune activități pentru întărirea musculaturii corpului și pentru mărirea rezistenței. Aceasta antrenează trunchiul, întărește spatele și mărește flexibilitatea.

Instrucțiuni

  • Pune palmele și genunchii pe podea.
  • Ține mâinile la nivelul umerilor. Întinde picioarele în spate.
  • Sprijină-te pe degetele de la picioare, ținând spatele drept.
  • Încordează abdomenul și evită să ridici prea mult posteriorul. Menține poziția între 20 și 30 de secunde.
  • Execută între 3 și 5 repetări.

5. Încordarea tricepșilor

Antrenarea tricepșilor îmbunătățește performanțele sexuale

Brațele puternice, tonifiate, sunt esențiale pentru orice activitate fizică, inclusiv pentru sex. Antrenarea tricepșilor îți mărește rezistența în pozițiile care solicită brațele.

Instrucțiuni

  • Pune mâinile pe un scaun, pe o masă sau pe o treaptă.
  • Depărtează piciorele la nivelul șoldurilor și îndoaie genunchii la 90°.
  • Coboară posteriorul, ținând spatele drept.
  • Menține poziția timp de câteva secunde, apoi revino la cea inițială. Relaxează tricepșii fără să iei mâinile de pe scaun.
  • Execută două seturi a câte 20 de repetări.

Fă-ți curaj și execută și tu aceste exerciții în fiecare zi pentru a descoperi impactul pozitiv pe care îl au asupra vieții tale sexuale. 

Te-ar mai putea interesa