6 exerciții care ard grăsimea abdominală

Nu reușești să scapi de inestetica grăsime abdominală? Următoarele 6 exerciții te pot ajuta în acest scop. Principalul lor avantaj este că nu trebuie să mergi la sală pentru a le executa!

Vrei să adopți o rutină de exerciții care ard grăsimea abdominală? Eliminarea grăsimii abdominale este un obiectiv pentru mulți dintre noi. În fond, această imperfecțiune ne distruge silueta. Totodată, deși deseori o ignorăm, grăsimea abdominală ne poate pune în pericol sănătatea cardiovasculară.

Vestea bună este că avem la dispoziție diverse trucuri naturiste pentru a scăpa de grăsimea abdominală fără a apela la diete restrictive sau suplimente alimentare scumpe.

Dacă adopți o dietă sănătoasă, ții sub control aportul de calorii și dedici cel puțin 30 de minute din ziua ta efortului fizic, vei obține rezultate incredibile într-un timp scurt.

O rutină de exerciții care ard grăsimea abdominală ar trebui să combine exerciții cardiovasculare cu un antrenament de intensitate ridicată. Astfel, vei arde mai multe calorii și vei slăbi mai repede. În articolul de azi îți prezentăm cele mai bune 6 exerciții cu care îți poți începe rutina zilnică.

1. Scândura

Exerciții care ard grăsimea abdominală ca scândura

Scândura este un exercițiu foarte popular care antrenează fiecare mușchi din corp. O poți încerca pentru a-ți activa metabolismul, fortificându-ți simultan abdomenul, fesele și regiunea lombară.

Instrucțiuni

  • Așază-te cu fața în jos pe o saltea pentru yoga și susține-te pe antebrațe și vârfurile degetelor de la picioare.
  • Menține corpul drept, fără a-l îndoi la nivelul șoldurilor și asigură-te că stomacul tău este contractat.
  • Vei simți o tensiune în peretele abdominal în timp ce menții această poziție pentru câteva secunde.
  • La început, menține poziția pentru 20 de secunde, apoi crește treptat intervalul până ajungi la 45 de secunde.

2. Exercițiu pentru mușchii abdominali oblici

Folosirea greutăților pentru a-ți antrena mușchii abdominali oblici îți va permite să arzi mai multe calorii și să îți subțiezi talia cu câțiva centimetri.

Instrucțiuni

  • Stai jos, astfel încât să formezi un V cu partea superioară a torsului. Picioarele tale ar trebui să fie încrucișate și ridicate.
  • Ține o ganteră de 2 kilograme cu ambele mâini la nivelul pieptului. Mișcă-te înainte și înapoi și de la stânga la dreapta.
  • Execută 3 seturi a câte 10 repetări fiecare.

3. Exercițiu cu roata

Exerciții care ard grăsimea abdominală cu accesorii de fitness

O roată sau un cilindru constituie un accesoriu ideal pentru a-ți antrena mușchii abdominali. Un asemenea obiect nu te va ajuta doar să arzi grăsimea, ci și să fortifici această parte a corpului.

Instrucțiuni

  • Stând pe o saltea pentru yoga, susține-ți corpul pe genunchi și apucă bine ambele capete ale roții.
  • Lasă-te în jos pentru a împinge roata înainte, apoi revin-o ușor la poziția inițială.
  • Execută 3 seturi a câte 20 de repetări.

4. Podul cu picioarele ridicate, unul dintre cele mai eficiente exerciții care ard grăsimea abdominală

Podul este un exercițiu benefic atât pentru regiunea abdominală, cât și pentru fese și șolduri. Mai jos îți propunem să îl combini cu ridicări de picioare, pentru a-i crește intensitatea.

Instrucțiuni

  • Întinde-te pe spate, cu genunchiul stâng îndoit, piciorul stâng susținut pe podea și piciorul drept extins spre tavan.
  • Menține-ți brațele aproape de coaste și ridică pelvisul pentru 10 secunde.
  • Odihnește-te, apoi schimbă picioarele. Execută 10-12 repetări cu fiecare picior în parte.

5. Exercițiu pentru mușchii abdominali inferiori

Exerciții care ard grăsimea abdominală și sunt eficiente

Mușchii abdominali inferiori nu sunt ușor de antrenat deoarece aici grăsimea se tinde să se acumuleze cel mai ușor. Următorul exercițiu, numit ghilotina, vizează în mod special această regiune. Deși este puțin mai complicat, te va ajuta să îți reduci dimensiunea taliei.

Instrucțiuni

  • Ridică ambele picioare, astfel încât să formeze un unghi de 90 de grade cu podeaua.
  • Apoi, lasă picioarele în jos, fără însă a permite labelor să atingă solul.
  • Fă o pauză de 4-5 secunde, apoi repetă exercițiul.
  • Execută 4 seturi a câte 10-15 repetări fiecare.

6. Genunchi la piept

Acest tip de exercițiu este ideal pentru a combate grăsimea în exces. Pe lângă faptul că vizează abdomenul, acesta activează sistemul cardiovascular.

Instrucțiuni

  • Stai cu fața în jos, susținându-te pe antebrațe și vârfurile degetelor de la picioare.
  • Asigură-te că spatele tău este drept și abdomenul încordat.
  • Adu unul dintre genunchi la piept, apoi revin-o la poziția inițială și repetă exercițiul cu celălalt picior.
  • Continuă aceste mișcări cât de repede poți, alternând piciorul antrenat.
  • Execută 30-40 de repetări.

Vrei să obții rezultate într-un timp scurt? Include cele 6 exerciții care ard grăsimea abdominală de mai sus în rutina ta zilnică și nu uita să le completezi cu o dietă sănătoasă.

Te-ar mai putea interesa