6 reguli pentru a-ți menține sânii fermi

· 22 noiembrie 2017
Pentru a avea sânii frumoși și fermi, este necesar să adopți o dietă sănătoasă și să practici exerciții specializate. Totodată, este indicat să fii atentă la postura corpului. 

Femeile sunt preocupate, în general, de aspectul pieptului. Pentru a-ți menține sânii fermi, nu este nevoie să faci un efort deosebit. Este de ajuns să respecți câteva reguli simple și să fii consecventă în aplicarea lor în viața de zi cu zi.

1. Fă dușuri reci pentru a-ți menține sânii fermi

Fă dușuri reci pentru a-ți menține sânii fermi

Dușurile cu apă rece pot fi foarte utile, deoarece îți mențin pielea fermă și întinsă. Dacă este prea greu să adopți acest obicei în timpul iernii, încearcă următorul truc:

  • Aplică pe zona bustului câteva cuburi de gheață sau comprese reci. Acestea vor avea același efect  asupra pielii ca și apa rece.

2. Postura este fundamentală

Postura este elementul de bază când vine vorba de menținerea fermității sânilorNu uita acest lucru important!

Când îți cocoșezi spatele, pe lângă faptul că reduci dimensiunea bustului la nivel vizual, relaxezi și mușchii din această zonă și îi obișnuiești cu acest obicei dăunător.

Cel mai bine este să ții umerii trași în spate. Aceasta este cea mai bună postură pentru musculatură și pentru aspectul fizic în general.

3. Poartă un sutien potrivit

Poartă un sutien potrivit pentru a-ți menține sânii fermi

Multe femei poartă sutiene nepotrivite. Este indicat să găsești un sutien care se potrivește perfect sânilor tăi și care îi susține, fără să fie prea strâmt. 

  • Chiar dacă un sutien îți ridică bustul și creează un decolteu frumos, dacă este prea strâmt, este dăunător sânilor tăi.
  • Pe lângă faptul că este incomod, un sutien strâmt îngreunează circulația. Prin urmare, este recomandat să renunți la el.

4. Monitorizează-ți postura în timpul exercițiilor fizice

Pentru a-ți menține sânii fermi, trebuie să fii atentă la postură și în timp ce faci mișcare. Orice exercițiu poate fi benefic pentru siluetă și pentru starea generală de sănătate, dar poate fi contraproductiv în ceea ce privește bustul dacă nu îl faci așa cum ar trebui.

  • Mișcările bruște pot afecta țesuturile sensibile.
  • Prin urmare, este indicat să porți haine adecvate în timpul antrenamentelor și să nu mergi niciodată la alergat fără un sutien sport potrivit.
  • Nu uita să ții cont și de postura corpului.

5. Protejează-te de razele solare

Protejează-te de soare pentru a-ți menține sânii fermi

Chiar dacă nu pare, există o legătură între acțiunea razelor solare și menținerea fermității sânilor. Expunerea excesivă la soare, mai ales fără să te dai cu o loțiune de protecție solară, poate duce la uscarea și pierderea elasticității pielii.

Este recomandat să te dai întotdeauna cu o cremă de protecție solară și să eviți să îți expui sânii goi la soare dacă vrei să îi menții fermi.

6. Fă exerciții fizice

Poți face anumite exerciții pentru a-ți menține sânii fermi sau chiar pentru a le reda fermitatea pierdută. Iată câteva sugestii utile:

Chakrasana

Chakrasana este o poziție de yoga care întinde pieptul, spatele și gâtul. Acest exercițiu combate oboseala și durerile de cap.

Instrucțiuni

  • Întinde-te cu fața în jos și depărtează picioarele la nivelul umerilor.
  • Trage aer în piept și întinde-te în spate cât poți de tare pe măsură ce îți deschizi brațele, gâtul pieptul, abdomenul, șoldurile și picioarele. 
  • Pune mâinile sub cap cu degetele îndreptate către posterior. Când expiri, ridică pieptul și șoldurile cât poți de sus.
  • Încearcă să îți întinzi brațele și să menții poziția timp de 30 de secunde.

Utrasana

Cunoscută și ca poziția cămilei, Utrasana este la fel de utilă ca Chakrasana, deoarece ameliorează durerea de spate, mărește capacitatea plămânilor și întărește pieptul.

Instrucțiuni

  • Îngenunchează cu picioarele apropiate.
  • Arcuiește spatele și pune mâinile pe călcâie. Mișcă-te încet pentru a evita leziunile.
  • În timp ce îți arcuiești spatele, întinde zona coastelor. Nu uita să ții capul în jos. 
  • Pentru ca exercițiul să fie eficient, menține poziția timp de 30 de secunde.