7 sfaturi care te ajută să adormi mai repede

Cu ajutorul acestor 7 sfaturi simple, vei adormi mult mai repede. 
Uneori, îți vine greu să adormi

De multe ori, nu este chiar atât de ușor să adormi atunci când ți-ai dori. Dacă somnul te ocolește, nu-ți face griji. Astăzi te învățăm câteva trucuri simple care te ajută să adormi mai rapid. 

Ține cont de sfaturile de mai jos și vei observa o îmbunătățire chiar din prima zi:

1. Asigură-te că nu te deranjează nimic când vrei să adormi

Telefonul mobil te poate împiedica să adormi

Poate părea un lucru logic, dar adevărul este că nu ținem întotdeauna cont de el. Ideea este să ții la distanță telefonul mobil, tableta, calculatorul sau oricare alt dispozitiv ce ți-ar putea tulbura somnul.

Este foarte greu să adormi când pâlpâie o luminiță la telefon care indică o notificare. Același lucru este valabil și pentru alte aparate, cum ar fi televizorul. Dacă adormi în timp ce acesta este încă deschis, este posibil să nu te bucuri de un somn de calitate.

2. Nu servi cine copioase

Este mai greu să adormi cu stomacul plin. Prin urmare, ai grijă să nu mănânci prea mult înainte de culcare.

Îți recomandăm să servești o cină ușoară și sănătoasă. În plus, este indicat să eviți alimentele bogate în proteine, grăsimi și făină. Acestea îți pot tulbura somnul.

Pentru a te odihni în mod corespunzător, cel mai bine este să mănânci o porție mai mică la masa de seară. Din fericire, este un truc foarte simplu. Corpul tău se va simți mai bine, iar tu vei observa curând o îmbunătățire. A adormi nu va mai fi o misiune imposibilă.

3. Fii activ

Televizorul te poate împiedica să adormi

Dacă nu ai adormit nici după 30 de minute, încearcă altă strategie. Dacă te ridici din pat și te ocupi de altceva timp de câteva minute, vei adormi mai repede. În acest fel, nu numai că vei reuși să adormi, dar vei evita și un alt factor negativ: grijile.

Dacă te chinui mult timp să adormi, te cuprinde o stare de neliniște. Tocmai de aceea este bine să te ridici și să faci altceva. Optează pentru activități care nu îți provoacă anxietate.

4. Ascultă muzică relaxantă

Muzica relaxantă poate fi cel mai bun somnifer. Dacă îți vine greu să adormi, caută melodii care te ajută să te odihnești. Sunetele muzicii pot fi foarte utile, ajutându-te să obții o stare psihică liniștitoare care facilitează odihna.

Poți găsi o listă nesfârșită de melodii pe internet. Nu trebuie decât să le cauți și să le asculți, iar somnul nu te va mai ocoli. Încearcă și tu. Vei observa cu siguranță o diferență.

5. Fă o baie relaxantă înainte de culcare

O baie relaxantă te ajută să adormi mai repede

Uneori, o baie călduță înainte de culcare te ajută să te simți mai relaxat și mai puțin încordat. Chiar spălatul pe față cu apă rece poate alunga tensiunea.

Baia este extrem de relaxantă, deoarece îți oferă o stare plăcută de cum intri în apă. 

Încearcă și tu acest truc. Suntem siguri că va funcționa și în cazul tău.

6. Poartă haine confortabile

Deși acest sfat pare a exprima un lucru evident, adevărul este că nu toți oamenii poartă o îmbrăcăminte confortabilă noaptea.

Uită de hainele strâmte care îți limitează mișcările. Disconfortul creat de acestea te împiedică să adormi repede, așa cum ți-ai dori.

Îmbracă o pereche de pijamale largi, comode și ești gata de somn. Dacă nu ai încercat niciodată să dormi în pielea goală, ia în calcul și această variantă.

Poți dormi îmbrăcat cu haine comode sau complet dezbrăcat. Important este să renunți la hainele strâmte sau incomode când te bagi în pat.

7. Creează o atmosferă propice somnului

O temperatură adecvată te ajută să adormi mai repede

Un mediu adecvat te ajută să dormi mai bine. Dacă în dormitor este prea cald sau prea frig, îți va veni greu să adormi.

Prin urmare, este important să găsești temperatura ideală pentru somn. În acest fel, vei adormi mai repede și vei dormi mai mult timp fără întreruperi.

În plus, nu este recomandat să zugrăvești pereții în culori țipătoare, cum ar fi roșu, galben sau portocaliu. Acestea pot induce o stare de anxietate.

Dacă ții cont de sfaturile noastre, vei adormi în cel mai scurt timp.