8 combinații alimentare care ajută la slăbit

Știai că alimentele picante, cum ar fi piperul cayenne, te ajută să slăbești datorită conținutului lor de capsaicină? Acest compus accelerează metabolismul și arde grăsimile. 

În multe cazuri, pierderea în greutate nu depinde numai de practicarea exercițiilor fizice și de adoptarea unei diete echilibrate. Există anumite combinații alimentare care ajută la slăbit.

În articolul de astăzi îți arătăm cum trebuie să combini alimentele din farfurie pentru a topi kilogramele în plus în mod sănătos. Pune în practică recomandările noastre și vei observa curând rezultatele!

1. Ouă cu legume: una dintre cele mai bune combinații alimentare care ajută la slăbit

Când amesteci legumele cu ouă (în special fierte), obții un preparat delicios și hrănitor. Ouăle îmbunătățesc absorbția carotenoidelor, pigmenții care dau culoare legumelor și care ajută la slăbit.

Totodată, un ou fiert tare este ingredientul ideal pentru salate.

2. Ton și ghimbir

Ghimbirul cu ton este una dintre acele combinații alimentare care ajută la slăbit

Ghimbirul îmbunătățește tranzitul intestinal și grăbește golirea stomacului, blocând enzimele care provoacă balonare.

Totodată, tonul conține acizi grași omega 3 care previn acumularea grăsimii abdominale. 

3. Carne de pui cu piper cayenne

Carnea de pui cu piper cayenne este una dintre cele mai bune combinații alimentare care ajută la slăbit. 

Puiul este bogat în proteine, nutrienți care prelungesc senzația de sațietate. Astfel, poți reduce numărul de calorii ingerate la următoarea masă.

În plus, piperul cayenne este un condiment care stimulează arderea grăsimilor și taie pofta de mâncare. 

4. Pepene galben și struguri

Pepenele cu struguri este una dintre acele combinații alimentare care ajută la slăbit

Dacă îți plac fructele, probabil vei fi încântat/ă să afli că pepenele galben cu struguri este una dintre cele mai eficiente combinații alimentare care ajută la slăbit.

Pepenele galben este un aliment diuretic care contribuie la prevenirea retenției de apă. În același timp, strugurii conțin antioxidanți puternici (inclusiv resveratrol) care împiedică acumularea grăsimilor în corp. Prin urmare, combinația de struguri și pepene galben ajută la prevenirea inflamațiilor și a retenției de apă. 

5. Spanac și ulei de avocado

În primul rând, uleiul de avocado ajută la reglarea nivelului de colesterol. În plus, acest aliment minunat conține vitaminele B și E, dar și potasiu.

Spanacul este foarte sățios, dar are puține calorii, fiind ingredientul ideal în rețete sănătoase care contribuie la pierderea în greutate.

6. Porumb și leguminoase

Porumbul ajută la slăbit

Amestecul de porumb și leguminoase (cum ar fi fasolea) nu poate lipsi de pe lista de combinații alimentare care ajută la slăbit.

O dietă care include consumul de leguminoase o dată pe săptămână este mult mai eficientă în topirea kilogramelor în plus decât cele care nu conțin această grupă de alimente.

Porumbul este, de asemenea, o alegere excelentă în curele de slăbire, deoarece conține un amidon rezistent, care împiedică absorbția majorității caloriilor și a glucozei consumate.

7. Cartofi cu piper

Chiar dacă pare greu de crezut, cartofii sunt mai sățioși decât cerealele integrale și conțin mai mult potasiu. Însă este indicat să îi consumi fierți sau copți, fără unt sau alte condimente.

Cel mai bine este să asezonezi cartofii cu piper. Acesta împiedică formarea de noi celule adipoase, prevenind creșterea în greutate.

8. Cafea și scorțișoară

Cafeaua cu scorțișoară este pe lista de combinații alimentare care ajută la slăbit

Scorțișoara este o mirodenie delicioasă, bogată în antioxidanți care ajută la eliminarea grăsimii abdominale

Totodată, cafeaua taie pofta de mâncare. Dacă vrei să dai jos câteva kilograme, îți recomandăm să începi ziua cu o ceașcă de cafea cu scorțișoară.

Alte recomandări

Un alt lucru extrem de important este să eviți următoarele combinații:

  • Proteine și carbohidrați
  • Proteine și amidon
  • Amidon și zahăr
  • Zahăr și grăsimi
  • Fructe și zahăr

Dacă ții cont de sfaturile de mai sus, vei avea o alimentație mai sănătoasă și mai echilibrată și îți vei subția și talia. 

Te-ar mai putea interesa