9 trucuri din timpul serii pentru a avea un abdomen plat

Chiar dacă o dietă echilibrată este esențială pentru a avea un abdomen plat, este important, de asemenea, să faci mișcare și să eviți anumite alimente care provoacă balonări. 

A avea un abdomen plat nu este o sarcină atât de grea pe cât ți-ai fi închipuit. Pune în practică aceste sfaturi simple și vei vedea rapid rezultatele.

De multe ori, adăugarea câtorva obiceiuri simple în rutina zilnică, precum cele pe care ți le prezentăm mai jos, te poate ajuta să obții silueta dorită și să îți îmbunătățești starea de sănătate.

Te invităm să le încerci și tu pentru a te convinge!

1. Pentru a avea un abdomen plat, nu mânca iaurt după cină

Iaurtul are multe proprietăți benefice, însă dacă îți dorești un abdomen plat, este indicat să îl eviți la cină. Multe iaurturi conțin cantități mari de îndulcitori și lactoză, un zahar natural greu de digerat. Combinația dintre lactoză și îndulcitori artificiali poate provoca balonare. 

Dacă totuși consideri că iaurtul este cea mai bună opțiune pentru tine la masa de seară, alege unul care conține maxim 8 grame de zahăr.

2. Fă 8 minute de exerciții fizice înainte de culcare

Fă genuflexiuni pentru a avea un abdomen plat

Dacă faci opt minute de exerciții înainte de culcare, vei observa că la trezire te simți mult mai ușoară. În plus, dacă faci mișcare în fiecare zi, slăbești. 

Cel mai recomandat exercițiu pentru a avea un abdomen plat este următorul:

  • Stai în poziție verticală cu picioarele depărtate la nivelul umerilor. Vei avea nevoie și de niște gantere.
  • Coboară posteriorul pentru a face o genuflexiune, ridică-te în picioare și ridică ganterele deasupra capului.
  • Repetă exercițiul de mai multe ori până trec cele 8 minute. Între fiecare genuflexiune, poți lua o pauză de 20 – 30 de secunde.

3. Fă un duș rece

Un duș rece înainte de culcare ajută la îmbunătățirea circulației sanguine, dar este util și persoanelor care își doresc un abdomen plat.

Dușul cu apă rece scade temperatura corpului și stimulează un țesut responsabil pentru consumul de energie în vederea creșterii temperaturii corpului. În acest fel, arzi mai multe calorii.

Dacă nu suporți un duș rece, fă unul cu apă călduță, dar nu fierbinte.

4. Ia un mic dejun sănătos

Ia un mic dejun sănătos pentru a avea un abdomen plat

A-ți începe ziua cu un mic dejun sănătos este un pas esențial. Acidul butiric ajută la reducerea inflamațiilor din corp și mărește rezistența la insulină. 

O opțiune bună ar fi o combinație de ovăz, ciocolată neagră, fructe roșii, nuci și scorțișoară. În acest fel, stimulezi tranzitul intestinal și combați balonarea. În plus, te simți mult mai ușoară.

5. Renunță la anumite tipuri de alimente

Mâncarea chinezească conține foarte mult sodiu, care provoacă balonare. Același lucru este valabil și pentru mâncarea mexicană.

6. Nu mesteca gumă fără zahăr

Nu mesteca gumă fără zahăr pentru a avea un abdomen plat

Chiar dacă nu ai fi crezut, guma fără zahăr nu este atât de inofensivă precum pare. Mai multe studii au arătat că sorbitolul, un tip de zahăr-alcool prezent în guma fără zahăr, se digeră greu. Acest lucru duce la fermentarea bacteriilor, provocând diaree, balonări și flatulență.

Asta nu este tot. Când mesteci gumă, transmiți un semnal creierului care stimulează apetitul.

7. Evită batoanele de cereale

Batoanele de cereale pot părea gustarea perfectă, dar nu este așa. Motivele sunt următoarele:

  • Aceste alimente aparent inofensive conțin lactoză din zer, care provoacă balonări. În plus, în compoziția lor se află și semințe de soia, care produc gaze intestinale.
  • Totodată, batoanele de cereale sunt alimente procesate, având mai multe calorii decât îți imaginezi. 

8. Consumă doar smoothie-uri naturale

Consumă smoothie-uri naturale pentru a avea un abdomen plat

Nimic nu se compară cu smoothie-urile naturale pe care le prepari acasă. Cele din comerț conțin chimicale și conservanți care anulează efectele benefice ale nutrienților. Prin urmare, este indicat să optezi pentru smoothie-uri ecologice preparate acasă

Poți include ingrediente precum:

  • Spanac
  • Semințe
  • Lapte de migdale
  • Ulei de cocos
  • Fructe

Sursa imaginii reprezentative: © wikiHow.com

Te-ar mai putea interesa