Un abdomen ferm cu o rutină de exerciții de 4 minute

· 20 aprilie 2017
Deși următoarea rutină de exerciții nu îți răpește decât 4 minute din timp, exercițiile pe care va trebui să le execuți sunt de intensitate mare. Dacă nu ești obișnuit să te antrenezi în mod regulat, ia-o ușor la început, astfel încât să nu te rănești.

Cu toții visăm la o rutină de exerciții rapidă și ușoară, astfel încât să obținem un abdomen ferm și să avem o siluetă suplă. Pentru a atinge acest obiectiv, trebuie să adoptăm o dietă sănătoasă și să fim consecvenți.

Nu este nevoie să mergi sală sau să utilizezi echipament special pentru a-ți antrena abdomenul. De fapt, oricât de ciudat pare, nu ai nevoie decât de patru minute și un spațiu lipsit de obstacole pentru a obține un abdomen ferm.

Sună prea bine ca să fie adevărat? Bănuiești că este vorba de o tehnică inventată de vreun individ care aspiră să devină următorul guru al fitness-ului? Află că lucrurile nu stau deloc așa.

În articolul de azi te invităm să descoperi o tehnică interesantă inventată de un cercetător japonez. Este vorba despre protocolul Tabata, care te ajută să obții un abdomen ferm într-un timp scurt. Suntem siguri că vei găsi informațiile de mai jos foarte utile!

Protocolul Tabata – un antrenament scurt, dar intens pentru un abdomen ferm și plat

Diverși cercetători au studiat diferite moduri de a obține un abdomen ferm

Izumi Tabata este un cercetător japonez și o personalitate importantă în domeniul medicinei sportive. În urma unor cercetări efectuate în anii 1990, acesta a descoperit că modalitatea ideală de a pierde în greutate și a mări masa musculară este să combinăm exercițiile aerobice cu exerciții anaerobice. vfb wengerohr.

  • Tabata a inventat o rutină de exerciții foarte specifică, pe care o numește „protocolul Tabata”. Această rutină a avut mult succes în numeroase săli de fitness. Atleții olimpici au adoptat protocolul Tabata și au avut rezultate excepționale.
  • Însă, până recent, protocolul Tabata ieșise aproape complet din memoria colectivă a iubitorilor de fitness. Din fericire, compania Universal Pictures l-a rugat pe Izumi Tabata să producă o serie de filme educative pe DVD, care să explice publicului larg cum se poate practica protocolul Tabata.

Protocolul Tabata are la bază următoarele idei:

  • În primul rând, în timp ce subiectul combină exerciții aerobice și anaerobice, ritmul cardiac al acestuia trebuie să fie menținut ridicat.
  • Exercițiile anaerobice accelerează rata metabolică, obligând organismul consume mai multă energie decât poate obține prin respirație. Drept consecință, acesta arde mai multă grăsime.
  • Protocolul Tabata presupune să execuți exerciții de intensitate ridicată pentru perioade scurte de timp. Astfel, va trebui să ai mare grijă să nu te rănești.

Dacă nu ești obișnuit cu exercițiile de intensitate mare, cel mai bine este să ceri ajutorul unui antrenor profesionist. Însă, ca să obții un abdomen ferm și plat cu ajutorul protocolului Tabata, nu este nevoie să mergi la sală. Poți executa exercițiile necesare la tine acasă, adoptând un ritm potrivit abilităților tale.

Cum să obții un abdomen ferm și plat cu ajutorul acestei tehnici japoneze

Toți atleții profesioniști știu că reprizele scurte de exerciții de intensitate mare pot îmbunătăți capacitatea cardiovasculară. Dacă dai dovadă de puțină consecvență, rezultatele dorite vor începe să apară în doar două luni.

Ține însă seama de faptul că, pe lângă consecvență, trebuie să ai grijă să nu îți supraestimezi abilitățile fizice. În cazul în care devii foarte obosit sau amețești, fă o pauză. Cu toate acestea, exercițiile de mai jos sunt foarte simple și nu îți vor răpi decât câteva minute din timp. Citește în continuare și ia aminte!

1. Începe cu o încălzire

Nu începe niciodată o rutină de exerciții de intensitate mare fără a te încălzi în prealabil. Sari pentru câteva secunde sau execută câteva întinderi simple cu picioarele sau talia. În acest mod, vei evita probleme precum tensionarea spatelui și suprasolicitarea picioarelor.

Citește și: Cum să obții abdomenul perfect

2. Încordează-ți abdomenul

Așa cum o să vezi imediat, următoarele exerciții care te ajută să obții un abdomen ferm și plat necesită mult efort.

  • După ce te-ai încălzit, întinde-te pe spate pe podea. Ridică-ți picioarele la aproximativ 91 cm de sol.
  • Pune-ți mâinile în spatele capului și ridică-ți torsul.
  • Încearcă să menții această poziție 20 de secunde.
Poți avea un abdomen ferm dacă adopți o rutină de exerciții adecvată

3. Sărituri mici

Ai mare grijă când execuți acest exercițiu. Dacă suferi de probleme cu spatele, nu îl încerca.

  • Stai în picioare, cu genunchii lipiți unul de celălalt.
  • Lasă-te pe vine, apoi sari.
  • Aterizează cu picioarele depărtate și genunchii îndoiți.
  • Din această poziție, sari din nou și aterizează în poziția de start, cu genunchii lipiți unul de celălalt.
  • Execută acest exercițiu pentru 20 de secunde.
Ai la dispoziție numeroase exerciții pentru a obține un abdomen ferm

4. Flotări mai „speciale”

Acum trebuie să execuți un exercițiu clasic: flotările. Pentru a-ți fortifica abdomenul și mai mult, protocolul Tabata îți oferă următoarele indicații:

  • Când stai întins cu fața în jos și îți susții corpul cu brațele, îndoaie-ți unul din genunchi până îți atinge pieptul și menține această poziție 10 secunde.
  • Repetă mișcarea și cu celălalt picior.
Exerciții ca scândura te ajută să ai un abdomen ferm și plat

5. Exercițiu de rezistență abdominală

Acest ultim exercițiu este foarte ușor. Execută-l și vei avea un abdomen ferm și plat în curând.

  • Întinde-te pe spate și întinde-ți brațele în sus.
  • Apoi, contractează-ți corpul și adu-ți genunchii la piept.
  • Execută cât de multe repetări poți în 20 de secunde.
Ca să ai un abdomen ferm și plat, ai nevoie de puțină consecvență

Exercițiile prezentate în acest articol sunt simple, dar necesită viteză și rezistență. Ideal, acestea trebuie executate timp de 4 minute, menținând un ritm bun și fără a face pauză.

Pune niște muzică și încorporează protocolul Tabata în rutina ta zilnică. Respectă limitele corpului tău. După câteva săptămâni, vei avea un abdomen ferm și tonifiat. Ești pregătit să încerci?