Alimente ce îmbunătățesc dispoziția

Așa cum anumite alimente sunt utile pentru a te menține sănătos sau a preveni și ameliora bolile, multe altele te ajută să îți îmbunătățești dispoziția, să îți păstrezi mintea limpede și să controlezi destul de bine nivelul de stres.

Trebuie să reții că sănătatea creierului este foarte importantă pentru a evita depresia, stresul și alte dureri ce își au rădăcina în viață. De aceea este important să ai o activitate fizică bună ce eliberează endorfine. Aceste substanțe dau o senzație de fericire, făcându-ne să vedem viața într-un mod mai simplu, plin de pozitivism.

Pentru a reuși acest lucru trebuie să ai activitate fizică frecvent. Promite-ți că vei face acest lucru și creează-ți o rutină din lucrurile care îți plac, ceea ce va face mult mai ușor să te ții de treabă fără să te plictisești.

Trebuie de asemenea să fii foarte perseverent în a alege alimentele pe care le consumi. Este bine să știi ce substanțe îi oferi corpului tău, deoarece de dietă depinde nu doar sănătatea fizică, ci și cea mentală. O dietă bogată în grăsimi și săracă în vitamine și nutrienți îți va afecta probabil dispoziția. Aceasta îți dă o stare de slăbiciune și o lipsă de motivație în a face activitățile zilnice; în cele mai multe cazuri afectează capacitatea mentală deoarece reflexele sunt încetinite, la fel și viteza cu care gândești.

De aceea vom discuta despre alimente speciale pentru a îmbunătăți dispoziția natural și a îți menține starea de bine pe parcursul zilei.

Migdale

Consumul zilnic, dimineața, este cu adevărat important pentru a îți menține dispoziția pe parcursul întregii zile. Acestea au abilitatea de a controla nivelul de zahăr din sânge. Ar trebui să consumi cel puțin șapte migdale pentru a obține efectul dorit de a controla dispoziția.

Nuci dispoziția

Migdalele conțin acizi grași omega-3 ce ajută la întărirea părților creierului ce controlează dispoziția.

Lactate degresate

Lactatele cu puțină lactoză, ce se găsește în lapte și derivatele acestuia, oferă energie imediată. De asemenea oferă o senzație de sațietate ce se menține pentru câteva ore pe parcursul zilei.

Pentru a te bucura de aceste beneficii, adaugă trei linguri de fulgi de ovăz  într-un pahar cu iaurt și amestecă totul bine. Consumă ca atare sau acompaniat de o banană coaptă, tăiată în bucăți mici. Vei avea o digestie bună și vei preveni disconfortul abdominal. Îți vei menține buna dispoziție pentru câteva ore.

Dacă ai combina aceste alimente cu o rutină de activitate fizică, cu siguranță ai avea o bună dispoziție ce durează. Acest lucru ar îmbunătăți modul în care interacționezi cu oamenii din jurul tău în proporție de 100%.