Anxietatea – 6 remedii naturiste

Fiecare dintre noi are soluții proprii pentru a combate anxietatea. Există însă anumite remedii naturiste, cum ar fi exercițiile fizice și meditația, care sunt foarte eficiente. Citește în continuare pentru a descoperi cum poți să combați anxietatea în timp util.
Următoarele trucuri simple te ajută să combați anxietatea

Anxietatea este o tulburare care afectează foarte multe persoane în moduri diferite. Pentru unii, aceasta este o problemă gravă asociată cu emoțiile lor. Pentru alții, anxietatea este o neplăcere temporară care dispare după câteva ore sau zile.

Deoarece viața modernă este marcată de un exces de competitivitate și agitație, nu este neobișnuit ca anxietatea să devină recurentă pentru mulți dintre noi. Ca să o combați, este indicat să apelezi la diverse soluții naturiste.

Cum poți să îți dai seama dacă ești afectat sau nu de anxietate?

Simptomele anxietății variază mult de la o persoană la alta. Cele mai frecvente sunt:

  • Greață
  • Tahicardie
  • Griji excesive
  • Hipertensiune arterială
  • Transpirație excesivă
  • Pupile dilatate
  • Dureri în piept
  • Insomnie
  • Oboseală și epuizare
  • Tensiune musculară

Din fericire, avem la dispoziție numeroase trucuri naturale pentru a trata anxietatea, fără a experimenta efecte secundare nedorite. Cele mai bune variante sunt:

6 remedii naturiste pentru a învinge anxietatea

Yoga și meditație

Puțină meditație alungă anxietatea

Aceste practici te vor ajuta să alungi anxietatea cu foarte puțin efort. Nu va trebui să îți sacrifici decât 20-30 de minute din timp. Yoga și meditația îți vor relaxa corpul, eliberându-l de tensiunea cauzată de anxietate. În plus, acestea îți vor afecta pozitiv circulația sanguină și vor contribui la o oxigenare mai bună a sângelui.

Exercițiile fizice

Este mult mai ușor să îți reduci nivelul de anxietate atunci când faci mișcare. Mai mult, efectele benefice ale exercițiilor fizice vor fi maximizate dacă într-adevăr îți face plăcere să le execuți.

Așadar, nu are importanță pentru ce fel de rutină de exerciții optezi. Cel mai important aspect este ca aceasta să ți se pară distractivă. Când faci mișcare, organismul tău produce serotonină, un compus chimic indispensabil pentru funcționarea corectă a creierului și crearea sentimentelor pozitive.

Consumă alimente hrănitoare

Deși este indicat să mănânci bine mereu, o dietă sănătoasă este esențială atunci când treci printr-o perioadă de anxietate extremă. Ai la dispoziție numeroase plante care te pot ajuta să te relaxezi dacă le incluzi în dieta ta zilnică. Printre acestea se numără:

  • Cimbrul
  • Cuișoarele
  • Levănțica
  • Mușețelul
  • Valeriana

Este, de asemenea, important să consumi multe alimente bogate în magneziu, precum spanacul și migdalele. Acest mineral prezintă abilitatea de a ameliora tensiunea.

O viață socială sănătoasă

Anxietatea îți poate afecta negativ viața socială

Timpul liber este cel mai mare inamic al instabilității emoționale. Din acest motiv, te sfătuim să îți rezervi timp pentru lucrurile care te interesează. Optează pentru activități relaxante, precum desenatul și scrisul.

Un alt truc util este să stabilești legături sociale sănătoase. Depune un efort pentru a ține legătura cu prietenii și rudele care îți fac viața mai frumoasă. Uneori anxietatea pe care o experimentăm se agravează deoarece persoanele din jurul nostru ne transmit energie negativă.

Deși pare a fi o măsură extremă, este benefic—și chiar necesar—să te distanțezi de oamenii toxici. O viață socială sănătoasă și activă te va menține energizat și îți va permite să exprimi modul în care te simți.

Altruismul

Petrecând timp cu oameni care au nevoie de tine, viața ta va primi un plus de energie pozitivă. Când le faci altora bine și le dai o mână de ajutor, devii mai mulțumit de propria ta persoană. Oferă-ți ocazia să:

  • Susții o cauză socială care este importantă pentru tine
  • Faci voluntariat
  • Oferi alimente celor nevoiași
  • Vizitezi un orfelinat

Unul dintre motivele pentru care altruismul te ajută să combați anxietatea este faptul că îți permite să îți testezi abilitățile și să ai un impact pozitiv asupra celorlalți.

Citește și: Cum să te calmezi după un atac de anxietate

Băile

O baie caldă alungă anxietatea

Acesta este probabil unul dintre cele mai eficiente remedii naturiste împotriva unui nivel ridicat de stres. O baie fierbinte și relaxantă te poate ajuta să îți schimbi modul de a gândi și să îi oferi corpului tău o stare de bine.

Când faci baie, nu strică să servești un pahar de vin, să asculți muzică liniștitoare și să te ungi cu uleiul tău esențial favorit. Deși acest remediu nu pare important, puține trucuri sunt mai utile pentru a combate anxietatea.

Printre altele, anxietatea a pătruns în viața ta pentru că ai uitat de tine însuți. Da, este adevărat. Așadar, rezervă-ți puțin timp pentru a face o baie cu:

  • Lumânări parfumate
  • Săruri de baie
  • Un pahar de vin
  • Muzică relaxantă

Toate remediile prezentate în acest articol te pot ajuta să combați simptomele anxietății. Nu te grăbi și vezi care dintre ele se potrivesc nevilor și gusturilor tale.

Dacă simptomele experimentate nu dispar treptat, cere ajutorul unui specialist. Uneori este nevoie să iei medicamente. Dar nu îți face griji: anxietatea poate fi tratată, astfel încât să ai din nou o viață împlinită și confortabilă.

Sursa imaginii principale: wikiHow.com