Arderea grăsimii abdominale în 60 de zile – 7 strategii

Dacă adopți o rutină de exerciții și o dietă echilibrată, îți vei subția talia și îți vei proteja starea generală de sănătate. Citește în continuare și ia aminte!

Grăsimea abdominală nu poate dispărea în numai două zile sau o lună. Trebuie să ai un plan clar și să îl pui în aplicare pas cu pas, fără a-ți uita obiectivul principal: arderea grăsimii abdominale.

Acest obiectiv nu se limitează doar la aspectul estetic. În primul rând, subțiind-ți talia, îți protejezi inima și eviți probleme ca infarctul, diabetul, hipertrigliceridemia și nu numai.

Este esențial să acționezi pentru a stimula arderea grăsimii abdominale în exces. Ca să îți dăm o mână de ajutor, în articolul de azi îți propunem 7 trucuri care te ajută să obții rezultate în doar două luni de zile. Nu-i așa că o să le pui în aplicare începând de azi?

1. Exerciții în două intervale

Dacă vrei să elimini grăsimea abdominală în 60 de zile, exercițiile aerobice precum plimbările nu vor fi de ajuns. Va trebui să adopți și o rutină de exerciții de rezistență, astfel încât să îți antrenezi abdomenul și spatele în mod corespunzător.

Așadar, cel mai bine este să combini aceste două tipuri de exerciții. Iată câteva exemple concrete:

Săritul corzii și flotările

Mișcarea promovează arderea grăsimii abdominale

Încearcă să faci mișcare de două ori pe zi. Nu trebuie să îți sacrifici mai multe de 30 de minute din timp, însă exercițiile trebuie să fie de intensitate ridicată. Fă ajustările necesare astfel încât activitățile pentru care optezi să nu te suprasolicite sau epuizeze.

  • Începe-ți rutina prin a sări coarda pentru 5 minute într-un ritm lent.
  • Apoi, execută 5 flotări.
  • Continuă cu această combinație, mărind ușor intensitatea.
  • Următorul pas presupune să execuți exerciții abdominale pentru a putea fortifica această regiune a corpului.
  • Te sfătuim să dedici o jumătate de oră din ziua ta acestor exerciții.

Citește și: Sfaturi pentru a avea un abdomen plat

Mersul cu bicicleta și înotul

De îndată ce ai ieșit de la serviciu, încearcă să înoți sau să te plimbi cu bicicleta.

Dacă nu vrei, nu este nevoie să mergi la sală. Trebuie însă să ai suficientă voință și imaginație pentru a combina diverse activități fizice.

2. Importanța unei posturi corecte pentru a stimula arderea grăsimii abdominale

Postură corectă promovează arderea grăsimii abdominale

Deși nu este un exercițiu fizic, următorul truc te va ajuta să îți menții abdomenul mai ferm.

  • Când stai jos, menține-ți mereu spatele drept.
  • Când mergi, nu-ți lăsa umerii să se miște înainte și nu îți înclina gâtul.
  • Ridică bărbia, menține-ți spatele și umerii drepți, iar postura pe care o vei adopta te va umple de pozitivitate și energie.

Și abdomenul va avea de câștigat dacă postura ta corporală este corectă.

3. Poziția de yoga „câinele cu fața în jos” și arderea grăsimii abdominale

Arderea grăsimii abdominale poate fi stimulată prin yoga

Acest truc este foarte simplu și eficient. Următoarea poziție de yoga nu te va epuiza și, dacă o incluzi în rutina ta zilnică, vei avea mult de câștigat.

  • Poziția „câinele cu fața în jos” presupune să îți susții greutatea cu mâinile și picioarele, care trebuie să fie pe podea.
  • Astfel, abdomenul va fi obligat să te stabilizeze, cauzând o tensiune pe care va trebui să o menții timp de 2 minute.
  • Execută acest exercițiu de 3 ori pe zi.

Vrei să afli mai multe? Citește: 5 exerciții Pilates pentru talie și șolduri

4. Ananasul și papaya susțin arderea grăsimii abdominale

Arderea grăsimii abdominale stimulată cu fructe

Știi deja că mișcarea este indispensabilă pentru a pierde în greutate. Însă la fel de important este să îți îmbogățești dieta cu alimente benefice.

Începe-ți ziua cu o salată naturală cu ananas, papaya și semințe de chia. Acest preparat gustos și sănătos îmbunătățește digestia, combate inflamațiile și ajută la arderea grăsimii abdominale.

5. Spune da fructelor violete și legumelor roșii

Toate alimentele violete și roșii sunt bogate în antocianine, antioxidanți incredibili care stimulează metabolismul și țin sub control grăsimea abdominală. Cele mai bune opțiuni sunt:

  • Strugurii
  • Vinetele
  • Merișoarele
  • Sfecla
  • Varza roșie

6. Nu uita de acizii grași mononesaturați

Alimentele bogate în acizi grași mononesaturați sunt ideali pentru a stimula arderea grăsimii abdominale. Pe lângă faptul că susțin sănătatea cardiovasculară, aceste produse sunt foarte sățioase și energizante. Nu ezita să consumi:

  • Avocado
  • Ulei de măsline, de nucă de cocos și de ficat de cod
  • Somon
  • Fructe uscate și fistic
  • Sardine
  • Tofu

7. Consumă alimente bogate în fibre insolubile

Consumul de fibre stimulează arderea grăsimii abdominale

Fibrele vegetale oferă o senzație de sațietate și te ajută să eviți gustările între mese. Mai mult, acestea reduc nivelul de colesterol rău și combat constipația. Pentru a facilita arderea grăsimii abdominale, nu strică niciodată să îți crești aportul de fibre insolubile. Te sfătuim să încerci:

  • Legume (broccoli, mangold, morcovi cruzi, spanac crud, sparanghel, sfeclă, anghinare, dovleac)
  • Leguminoase (linte, năut)
  • Cereale (ovăz, orz)
  • Popcorn pregătit acasă
  • Fructe (mere, banane)
Te-ar mai putea interesa