Cele mai bune 6 poziții de yoga pentru slăbit

3 ianuarie 2018
Pe lângă faptul că sunt relaxante și tonifiază mușchii, anumite poziții de yoga pot stimula pierderea în greutate.

Pierderea în greutate este un obiectiv constant pentru multe persoane. Nu este deloc neobișnuit să apelăm la diverse metode ca să ardem kilogramele în plus, inclusiv la diete extreme sau exerciții epuizante. Dar știai că există anumite poziții de yoga pentru slăbit?

Yoga constituie o opțiune foarte eficientă când vine vorba de pierderea în greutate. Dacă încerci să slăbești, această practică străveche îți va fi de mare ajutor. În plus, nu este greu deloc să o adopți.

De fapt, simplitatea sa reprezintă principalul avantaj oferit de yoga. Chiar și persoanele care nu obișnuiesc să facă mișcare sau sunt supraponderale o pot practica.

Citește în continuare pentru a descoperi 6 poziții de yoga pentru slăbit și nu ezita să le încerci cât mai curând posibil!

Poziții de yoga pentru slăbit ce ard kilogramele în plus

1. Poziția copacului

Prima dintre aceste poziții de yoga pentru slăbit te va ajuta să-ți tonifiezi și să-ți definești mușchii abdominali. Ca să o execuți, urmează acești pași simpli:

  • Mai întâi, stai cu picioarele lipite unul de celălalt.
  • Apoi, pune piciorul stâng deasupra genunchiului celuilalt picior, astfel încât să formeze un unghi drept.
  • Împreunează-ți palmele la nivelul pieptului și respiră de 2 ori.
  • La cea de-a treia inhalare, ridică brațele, dar menține palmele lipite.
  • Expiră în timp ce îți îndoi torsul la stânga.
  • Inspiră din nou și întinde-te.
  • Repetă exercițiul pentru fiecare picior de câte 3-5 ori.

2. Poziția primului războinic

Poziții de yoga pentru slăbit foarte simple

Cea de-a doua poziție de yoga pe care ți-o propunem te va ajuta să-ți subțiezi abdomenul și șoldurile.

  • Stai cu picioarele lipite unul de celălalt și cu brațele de-a lungul corpului.
  • Inspiră și ridică brațele la nivelul capului.
  • Apoi, expiră și îndoaie-ți corpul înainte.
  • Inspiră și, când ești pe cale să expiri, mișcă-ți piciorul drept înapoi pentru a executa o fandare.
  • Piciorul drept ar trebui să fie extins, iar cel stâng îndoit.
  • Inspiră și ridică brațele, apoi expiră și revino la poziția de start.

Execută câte 5 repetări pe zi, pentru fiecare picior în parte.

3. Poziția arcului

Această poziția de yoga necesită multă energie și efort. Așadar, ea te va ajuta să arzi caloriile și să îți menții metabolismul activ toată ziua. În plus, îți va fortifica mușchii spatelui și ai pieptului.

  • Întinde-te pe spate, cu mâinile de-a lungul corpului și palmele îndreptate în sus.
  • Îndoaie genunchii și încearcă să îți prinzi gleznele cu mâinile.
  • Asigură-te că există o distanță adecvată între picioare și șolduri.
  • Menține această poziție timp de 30 de secunde, apoi execută încă 3 repetări.

4. Podul, una dintre cele mai celebre poziții de yoga pentru slăbit

Poziții de yoga pentru slăbit ce includ podul

Poziția podului te va ajuta să îți masezi glanda tiroidă, astfel încât să stimulezi secreția de hormoni care țin sub control metabolismul.

  • Întinde-te pe spate, cu genunchii îndoiți și picioarele depărtate la lățimea umerilor.
  • Ridică șoldurile și menține-le paralele cu podeaua.
  • Pune brațele sub tors și încearcă să-ți împreunezi degetele.
  • Menține poziția timp de un minut, lasă șoldurile în jos și execută încă 2 repetări.

5. Poziția plugului

Această poziție de yoga îmbunătățește circulația sanguină spre tiroidă, glanda pituitară și glanda suprarenală. Cu ajutorul ei, îți vei crește producția de endorfine și de hormoni care reglează metabolismul.

  • Întinde-te pe spate și ridică picioarele spre cer, menținând simultan brațele lipite de corp și palmele îndreptate în jos.
  • Apoi, apasă în jos cu palmele și ridică-ți coapsele.
  • Împinge picioarele înapoi și încearcă să atingi podeaua cu ele.
  • Împreunează-ți degetele la fel ca în cazul poziției podului.

6. Scândura cu brațele îndoite

Poziții de yoga pentru slăbit ce te mențin în formă

Ultima dintre aceste poziții de yoga pentru slăbit îți va tonifia brațele, umerii, mușchii abdominali și spatele.

  • Începe prin a-ți extinde picioarele.
  • Apoi, cu brațele extinse, susține-ți corpul cu degetele picioarelor și îndoaie brațele pentru a te susține și pe palme. Mușchii abdominali ar trebui să fie contractați.
  • Menține această poziție timp de câteva secunde, după care te poți lăsa în jos.
  • Execută cel puțin 3 repetări.

Profită de yoga pentru a slăbi

Practicarea regulată de yoga sau adoptarea unei rutine pentru o anumită perioadă de timp îți va ajuta corpul să funcționeze mult mai bine. Această activitate va aproviziona celulele corpului tău cu oxigenul de care au nevoie pentru a funcționa corect.

De asemenea, yoga îți oferă multe alte beneficii, precum:

  • Reducerea nivelului de anxietate
  • Creșterea nivelului de energie fizică
  • Ținerea sub control a emoțiilor
  • Evitarea servirii gustărilor între mese și pofta de alimente nesănătoase

În mare, cele 6 poziții de yoga pentru slăbit nu te vor ajuta doar să pierzi în greutate. Acestea îmbunătățesc flexibilitatea și echilibrul, stimulează metabolismul și induc relaxarea și o gestionare mai bună a stresului.

Așa cum am menționat anterior, principalul avantaj al pozițiilor de yoga este faptul că sunt ușor de executat. Nu ai nevoie decât de voință, haine confortabile și puțin timp liber. Încearcă yoga chiar acum—te vei distra de minune!

Te-ar mai putea interesa