Combate insomnia cu un remediu naturist incredibil

Știai că scorțișoara te ajută să te relaxezi și bananele oferă serotonină, asigurând un somn odihnitor? Citește în continuare pentru a descoperi un remediu naturist incredibil și delicios pentru a combate insomnia.
Insomnia poate cauza numeroase alte probleme de sănătate

Obiceiurile de somn neregulate provocate de probleme ca insomnia cronică sau ocazională pot avea multe cauze. Printre acestea se numără:

  • Stresul
  • Anxietatea
  • Carențele nutritive
  • Programul de lucru
  • Durerile
  • Anumite medicamente

Dacă întâmpini dificultăți în a avea un somn adânc și odihnitor, iar calitatea vieții tale pare a fi compromisă, primul lucru pe care trebuie să îl faci este să consulți un specialist.

Însă ai la dispoziție și diverse obiceiuri și produse pe care le poți include în rutina ta zilnică pentru a completa tratamentul prescris de medic. Acele trucuri recomandate de bunicile noastre, precum și remediile naturiste dau frecvent randament dacă sunt aplicate în mod corect.

În articolul de azi vrem să îți prezentăm un mod inedit de a combate insomnia. Mai exact, îți propunem să începi să bei ceai de banană și scorțișoară în fiecare noapte, cu o oră înainte de culcare.

Oprește toate dispozitivele electronice (calculatorul, telefonul mobil, televizorul), ia-ți o carte și permite somnului să te cuprindă. Următorul ceai te va ajuta să te odihnești corespunzător. Ești pregătit să încerci acest remediu incredibil?

Poți combate insomnia cu diverse infuzii

Bananele și cojile lor te ajută să previi insomnia

Bananele se numără printre cele mai complete, hrănitoare și benefice fructe existente.

  • Unele persoane evită bananele pentru că le este frică că sunt prea bogate în calorii.
  • Această concepție este însă greșită. Bananele nu îngrașă. De fapt, ele sunt foarte utile pentru a stimula pierderea în greutate deoarece sunt sățioase, relaxante, reduc nivelul de anxietate și susțin somnul odihnitor.
  • Optează pe cât posibil pentru banane nu foarte coapte. Bananele perfect galbene au un conținut de apă, vitamine, minerale și fibre mai mare decât celelalte, precum și un indice glicemic scăzut.

Citește și: Remedii eficiente pentru insomnie

Motivul pentru care te sfătuim să incluzi banane în acest ceai este foarte simplu. Ele stimulează secreția de serotonină, un neurotransmițător care ameliorează anxietatea și combate insomnia.

Totodată, trebuie să menționăm și faptul că poți obține mai mult potasiu și magneziu din cojile bananelor decât din fructul propriu-zis. Nu arunca această componentă a bananei la gunoi, ea oferindu-ți numeroase beneficii pentru sănătate.

Scorțișoara, mirodenia sănătoasă care alungă insomnia

Puțină scorțișoară ține la distanță insomnia

Scorțișoara este o mirodenie incredibilă și calmantă. Este suficient să o miroși ca să te relaxezi. Dacă iei următorul remediu timp de 10 zile consecutive, corpul tău se va obișnui cu el, iar tu te vei bucura de un somn mai adânc.

  • Scorțișoara echilibrează glicemia.
  • Când glicemia este echilibrată, hormonii funcționează mai bine, susținând un somn odihnitor.
  • O altă proprietate interesantă a acestui ceai este abilitatea sa de a îmbunătăți digestia cinei.
  • O digestie nocturnă adecvată susține detoxificarea naturală a organismului. Ficatul și sistemul limfatic își îndeplinesc funcțiile de detoxificare și purificare pe timp de noapte.

Nu în ultimul rând, trebuie să menționăm faptul că acest ceai de banană și scorțișoară relaxează mușchii și ameliorează tensiunea cauzată de stres. Această băutură reduce nivelul de cortizol din sânge, ajutându-te să te odihnești. Este incredibilă!

Vrei să afli mai multe? Citește: 9 alimente care te ajută să dormi mai bine

Cum se prepară acest remediu pentru a combate insomnia?

Fructe ca bananele sunt utile pentru a trata insomnia

Ingrediente

  • 1 banană ecologică
  • ½ linguriță (2,5 g) de scorțișoară
  • 1 l de apă

Mod de preparare

Acest ceai este foarte ușor de preparat. Mai întâi, cumpără o banană ecologică. De ce? Vei avea nevoie de coaja sa, drept pentru care este bine să optezi pentru un fruct ecologic, crescut fără pesticide.

  • Taie capetele bananei, pune-o într-un ibric cu apă și pornește focul.
  • Adaugă o jumătate de linguriță de scorțișoară.
  • Lasă amestecul să fiarbă timp de 20 de minute. După ce s-a scurs acest interval, lasă infuzia să stea cel puțin 10 minute.
  • Este aproape gata. Acum, strecoară infuzia, toarn-o într-un borcan și servește!

Dacă vrei să îndulcești ceaiul preparat, pur și simplu adaugă puțină miere. Evită zahărul, acest aliment având un efect stimulent asupra organismului. Practic, va anula toate beneficiile celorlalte ingrediente.

Nu uita să citești: 9 factori care îți strică somnul

Mod de administrare

Bea acest ceai de banană și scorțișoară în fiecare noapte, înainte de culcare. Nu uita, este posibil să nu obții rezultatele dorite imediat. Fii răbdător și insomnia nu te va mai deranja!

Sursa imaginii principale: wikiHow.com