Cum să arzi calorii ușor cu 5 trucuri simple

Vrei să elimini grăsimea în exces fără a te suprasolicita? Nu ezita să încerci următoarele 5 trucuri incredibile!
Diverse obiceiuri simple te ajută să arzi mai multe calorii

Una dintre cele mai dificile provocări ale persoanelor supraponderale sau obeze este reprezentată de eliminarea grăsimii în exces. Deși o dietă sănătoasă și o rutină zilnică de exerciții te pot ajuta să arzi calorii, câteodată trebuie să iei în considerare și alte obiceiuri benefice pentru a-ți atinge obiectivul.

Problema este că mulți dintre noi avem impresia că putem slăbi dacă adoptăm o rutină de exerciții strictă sau o dietă restrictivă, săracă în calorii.

În realitate, avem la dispoziție numeroase trucuri simple care ne pot ajuta să pierdem în greutate. Acestea nu ne pun în pericol sănătatea și ne ajută să ardem calorii fără a fi nevoie să depunem prea mult efort.

Deoarece numărul celor care încearcă să slăbească este în continuă creștere, în articolul de azi vrem să îți prezentăm câteva trucuri simple care te ajută în acest scop. Încearcă-le cu încredere!

1. Nu consuma grăsimi nesănătoase

Ca să arzi calorii, evită anumite alimente nesănătoase

Consumul excesiv de grăsimi nesănătoase este unul din principalele obstacole care le ies în cale celor care încearcă să aibă o greutate optimă și stabilă. Din păcate, nu este ușor să eliminăm aceste substanțe nocive din dietă, multe produse alimentare conținându-le.

Însă putem să reducem aportul de grăsimi nesănătoase dacă înlocuim alimentele care le conțin cu alternative mai benefice. Astfel, ne vom atinge mai ușor obiectivul.

Citește și: Cum să slăbești reducând aportul caloric zilnic

Ce trebuie să faci? Verifică ambalajele alimentelor achiziționate din supermarket. Evită acele produse bogate în grăsimi saturate și uleiuri vegetale. Printre alimentele pe care ar trebui să le eviți se numără:

  • Carnea procesată
  • Mezelurile
  • Produsele coapte în mult ulei
  • Laptele nedegresat
  • Prăjelile

Optează mai degrabă pentru grăsimi sănătoase (mononesaturate sau plinesaturate), prezente în alimente ca:

  • Uleiul de măsline
  • Peștii grași
  • Semințele și fructele uscate
  • Laptele vegetal
  • Uleiul de nucă de cocos
  • Avocado

2. Bea apă înainte de masă

Mulți nutriționiști susțin că, dacă bem apă înainte de fiecare masă principală, ne vom simți sătui mai repede. Așadar, acest obicei ne ajută să reducem aportul zilnic de calorii. Apa este un lichid vital care nu conține deloc calorii. Ea este esențială pentru a susține procesele metabolice, digestive și depurative.

Cum trebuie să o consumi?

Bea 1-2 pahare de apă caldă pe stomacul gol, înainte de fiecare masă.

3. Servește gustări ușoare

Gustările ușoare te ajută să eviți un aport excesiv de calorii

Servirea gustărilor în timpul zilei nu este un obicei pe care îl putem evita. Corpul nostru are, inevitabil, nevoie de hrană între mese. Din păcate, există atât de multe gustări aparent inofensive, care de fapt duc la câștigul în greutate.

Pentru multe persoane, gustările reprezintă un obstacol când vine vorba de a arde calorii, chiar dacă la mesele principale servesc alimente sănătoase.

Ce măsuri poți să iei?

Evită gustări precum:

  • Cartofii prăjiți
  • Mezelurile
  • Fursecurile și pâinea
  • Tortilla
  • Băuturile răcoritoare

Optează mai degrabă pentru produse sănătoase ca:

  • Fructele uscate
  • Legumele tocate
  • Fructele cărnoase
  • Smoothie-urile
  • Semințele

4. Mergi pe jos pentru a arde calorii

Poate nu ai suficient timp liber la dispoziție pentru a te antrena, dar cu siguranță poți sacrifica câteva minute din zi pentru a merge la plimbare. Acest obicei te ajută să arzi calorii pe tot parcursul zilei. Oricine poate ieși la o plimbare. Mersul pe jos în ritm alert arde calorii și stimulează pierderea în greutate.

Ce trebuie să faci?

  • De fiecare dată când este posibil, optează să mergi pe jos în loc să folosești mașina.
  • Dacă ai aproximativ 30 de minute libere în fiecare zi, pune-ți căștile și fă o plimbare în ritm alert.
  • Profită de orice ocazie pentru a-ți scoate animalul de companie la plimbare.

5. Dansează

Și dansul te ajută să arzi mai multe calorii

Dansul este o activitate plăcută care ne ajută să ardem calorii aproape fără să ne dăm seama. Rezervându-ți 30-40 de minute din timp pentru a dansa, poți arde până la 700 de calorii. În plus, dansul îți crește nivelul de serotonină, îți activează metabolismul și îți tonifiază musculatura.

Ce trebuie să faci?

  • Găsește un spațiu adecvat în locuința ta, pornește muzica și începe să dansezi!

Ești pregătit să arzi mai multe calorii? Urmează trucurile simple prezentate în acest articol și o să simți pe propria piele cât de eficiente sunt.