Exerciții care îți îmbunătățesc viața sexuală

Dacă practici aceste exerciții în mod regulat, te simți mai în formă, lucru care duce la mărirea satisfacției sexuale. 

Exercițiile fizice te ajută să te menții în formă, să ai o greutate sănătoasă și să previi obezitatea. În plus, sportul poate să-ți îmbunătățească viața sexuală. 

Activitatea fizică îți mărește abilitățile, flexibilitatea și rezistența în timpul actului sexual. De fapt, specialiștii susțin că viața sexuală este mult mai satisfăcătoare pentru persoanele care merg la sală de trei ori pe săptămână.

Șase exerciții care îți îmbunătățesc viața sexuală

Dacă practici aceste exerciții, te bucuri de o condiție fizică mai bună și îți îmbunătățești performanțele și satisfacția sexuală. Află care sunt ele și nu ezita să le încerci.

1. Antrenează-ți coafa rotatorilor

O condiție fizică bună îți poate îmbunătăți viața sexuală

  • Stai pe o rolă de spumă cu genunchii îndoiți și picioarele pe podea.
  • Întoarce-te în spate cu mâna dreaptă pe podea, sprijinindu-ți corpul în șoldul drept, în timp ce îți pui glezna dreaptă pe coapsa stângă.
  • Pune mâna stângă pe coapsa stângă.
  • Cu piciorul și cu mâna de care te sprijini pe podea, începe o mișcare de rotație, de la baza feselor către osul iliac. 
  • Repetă exercițiul timp de 30-60 de secunde.

2. Antrenează-ți gleznele

Antrenează-ți gleznele pentru a-ți îmbunătăți viața sexuală

  • Stai pe podea cu picioarele întinse în față.
  • Pune rola de spumă sub coapsa dreaptă, chiar deasupra genunchiului și încrucișează piciorul stâng deasupra gleznei drepte.
  • Pune mâinile pe podea pentru a te sprijini și ține spatele într-o poziție neutră.
  • Mișcă-te în față, până când rola de spumă ajunge la fese, apoi revino la poziția inițială.
  • Fă acest exercițiu timp de cel puțin 30 de secunde, apoi repetă cu rola de spumă sub coapsa stângă.
  • Dacă îți este greu să practici exercițiul cu un singur picior, pune rola sub ambele coapse și ține-le apropiate.

3. Exerciții pentru întărirea mușchilor abdominali

  • Stai pe o saltea de fitness cu genunchii îndoiți și tălpile pe podea.
  • Pune mâinile la ceafă pentru a o sprijini ușor, ținând vârfurile degetelor mai mult sau mai puțin în dreptul urechilor și coatele îndreptate în față.
  • Coboară bărbia către piept.
  • Încordează mușchii abdominali și ridică-ți capul, gâtul și umerii de la sol.
  • Menține poziția un minut, apoi coboară încet trunchiul. 
  • Fă două seturi din acest exercițiu, câte repetări poți.

4. Exerciții care întăresc partea superioară a corpului

Abdomenele îți pot îmbunătăți viața sexuală

  • Pune mâinile pe podea, chiar sub piept, cu degetele întinse. Atinge vârful degetului mare de cel al degetului arătător pentru a forma un triunghi.
  • Ridică-ți corpul în poziția necesară pentru a face flotări.
  • Coboară pieptul spre podea, îndoind coatele.
  • Încearcă să ajungi cât de jos poți, ținând mereu spatele drept.
  • La sfârșitul fiecărei repetări, coatele se întind spre exterior.
  • Ridică pieptul și repetă exercițiul.

5. Exerciții cu gantere pentru întărirea pieptului

Ridicarea greutăților îmbunătățește viața sexuală

  • Stai în picioare cu o ganteră în fiecare mână. Depărtează picioarele ceva mai mult decât până la nivelul umerilor.
  • Ridică pe rând ganterele, până la umăr, rotindu-ți încheietura mâinii pentru ca palma să fie îndreptată în față. 
  • Expiră adânc și ridică ambele gantere deasupra capului, până se ating una de alta.
  • Coboară-le încet după o pauză scurtă.
  • Execută două seturi a câte 10-12 repetări.

6. Exerciții care antrenează coapsele și șoldurile

  • Cu o ganteră în fiecare mână, stai în fața unui postament sau a unui stepper cu picioarele paralele.
  • Ridică și coboară umerii pentru a te pregăti pentru mișcarea executată.
  • Pune piciorul drept pe stepper, ținând trunchiul drept.
  • Împinge cu piciorul stâng, ridică-l și pune-l pe partea dreaptă a postamentului.
  • Fă o pauză, apoi dă jos mai întâi piciorul stâng, iar apoi pe cel drept, revenind la poziția inițială. 
  • Repetă exercițiul, începând cu piciorul stâng de această dată.
  • Execută între două și trei seturi a câte 8-10 repetări.

Nu uita că o condiție fizică bună și niște mușchi puternici intensifică plăcerea. Practică aceste exerciții în mod regulat și îți vei îmbunătăți atât nivelul de energie, cât și viața sexuală.

Te-ar mai putea interesa