Exerciții indicate pentru pierdere în greutate

· 14 martie 2016

Există numeroase persoane care încearcă să slăbească, în general din motive estetice, deși până la urmă aceasta este și o problemă de sănătate. A slăbi poate fi totuși un proces dificil, mai ales atunci când trebuie să faci eforturi mari pentru a-ți schimba stilul de viață. Acesta este motivul pentru care oamenii caută alternative simple și eficiente. Mai jos îți vom arăta câteva exerciții fizice recomandate pentru a pierde în greutate. 

Exerciții de aerobic

Specialiștii susțin că, pentru a pierde în greutate, trebuie să practici exerciții de aerobic, acestea fiind unele dintre cele mai cunoscute și mai populare. Aceste exerciții folosesc respirația și grăsimile pe post de „combustibil”, ajutând astfel la reducerea țesutului adipos din jurul mușchilor. Exemple de exerciții de aerobic: înotul, mersul pe jos, alergatul, dansul, jogging-ul, etc.

Aceste exerciții nu numai că te ajută la slăbit, dar prezintă și alte beneficii: scad tensiunea arterială, reduc nivelul de colesterol și de zahăr din sânge, îmbunătățesc funcționarea plămânilor prin oxigenul inhalat și întăresc țesuturile.

Înot

Înotul reprezintă unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru slăbit. Acest lucru se datorează faptului că înotul antrenează mai multe părți ale corpului. Desigur, nu este nevoie să înoți pentru perioade lungi de timp. Trei ore pe săptămână sunt suficiente pentru a vedea rezultate.

Practicarea unui sport

Sportul reprezintă o opțiune excelentă pentru a pierde în greutate. Atunci când practici un sport, corpul arde multe grăsimi și este antrenat în întregime. Este bine să alegi sporturi care implică o mișcare fizică constantă: fotbal, volei sau baschet.

Exerciții de fitness

pharmacie online viagra discount. Pentru a slăbi în mod sănătos, trebuie să practici exerciții fizice

Exercițiile de fitness dau adesea rezultate. Există mai multe opțiuni care ajută la arderea grăsimilor și implicit la pierderea în greutate. Exemple de activități: zumba, spinning sau aerobic.

Dans

Dansul reprezintă o activitate foarte eficientă pentru slăbit. Oricât de incredibil ar părea, dansul ajută foarte mult la arderea grăsimilor, mai ales dacă îl practici cu regularitate. Dacă dansezi de cel puțin 3 ori pe săptămână, vei reuși să slăbești. Desigur, este mai bine să alegi dansuri care implică un efort fizic sporit.

Mers pe jos

Mulți specialiști recomandă mersul pe jos. Este un exercițiu care, deși pare simplu, prezintă numeroase beneficii pentru sănătate. Dacă mergi pe jos timp de 30 de minute în fiecare zi, vei arde grăsimi și vei pierde în greutate.

Mers pe bicicletă

Mersul pe bicicletă este unul dintre cele mai simple exerciții

Mersul pe bicicletă este o idee extraordinară pentru a slăbi. Poți să fii însoțit și de familie sau prieteni. Poți, de asemenea, să îți cumperi și o bicicletă staționară, asemenea celor care se găsesc în sălile de fitness.