Exercițiile Kegel măresc plăcerea sexuală

29 ianuarie 2017
Deși inițial provoacă disconfort, exercițiile Kegel oferă numeroase avantaje. Încorporează-le în rutina ta zilnică pentru a profita de beneficiile lor incredibile.

Ai auzit vreodată de exercițiile pompoir, numite și exerciții Kegel? Acest termen denumește un set de exerciții provenite din Orient, al căror rol este fortificarea mușchilor pelvieni și mărirea plăcerii sexuale.

Conceptul provine din India, dar tehnica propriu-zisă a fost perfecționată în Japonia, Thailanda și Indonezia. În aceste țări, oamenii sunt încurajați să efectueze exerciții Kegel încă de la o vârstă fragedă.

În Occident, exercițiile Kegel au fost popularizate de către Dr. Arnold Kegel. Acesta și-a încurajat pacienții să efectueze exerciții Kegel pentru a preveni incontinența urinară.

Exercițiile Kegel pot fi folosite, de asemenea, pentru a trata prolapsul genital și sunt benefice pentru sexualitatea feminină în general. Chiar și bărbații pot profita de avantajele oferite de acestea.

Deși majoritatea dintre noi ignorăm acest aspect, mușchii pelvieni tind să se slăbească în timp, pierzându-și abilitatea de a se contracta și relaxa. Principalul avantaj al exercițiilor Kegel este faptul că pot fortifica și tonifia mușchii pelvieni. Mai mult, putem să efectuăm aceste exerciții zilnic la noi acasă.

Nu-i așa că vrei să afli mai multe informații despre exercițiile Kegel? Pentru a profita de beneficiile pe care le oferă, trebuie să le încorporezi în rutina ta zilnică. Cel mai bine este să le efectuezi atât dimineața, cât și seara.

Fiecare exercițiu trebuie efectuat în trei seturi a câte 15-20 repetări fiecare. Inițial, această rutină va părea anostă, dar, după ce te obișnuiești cu ea, vei putea efectua exercițiile într-un interval de timp scurt.

5 exerciții Kegel care măresc plăcerea sexuală

Exercițiul nr. 1

Nu ai nevoie de echipament special pentru a efectua exerciții Kegel

  • Așază-te pe un scaun și odihnește-ți mâinile pe picioare. Asigură-te că spatele tău este drept.
  • Picioarele ar trebui să fie depărtate aproximativ 20 cm (8 inch) unul de celălalt și paralele.
  • Contractează-ți mușchii pelvieni (practic, e ca și cum ai încerca să strângi un obiect cu vaginul tău).
  • Menține mușchii contractați pentru câteva secunde, apoi relaxează-te.

Exercițiul nr. 2

  • Adoptând aceeași poziție de start, contractează și relaxează mușchii pelvieni repede și în mod continuu.
  • Ca să mărești viteza repetărilor, încearcă să respiri mai repede când efectuezi acest exercițiu.

Exercițiul nr. 3

Și bărbații pot încorpora exercițiile Kegel în rutina lor zilnică

  • Întinde-te pe spate pe o saltea pentru yoga. Mâinile trebuie să fie lipite de laturile corpului.
  • Ridică picioarele în mod alternativ, efectuând mișcări asemănătoare lamelor unei foarfece.
  • În timp ce efectuezi aceste mișcări alternative, asigură-te că îți flexezi mușchii pelvieni.
  • Acest exercițiu antrenează mușchii din regiunea pelvisului.

Exercițiul nr. 4

  • Întinde-te pe spate pe o saltea pentru yoga, cu genunchii îndoiți și labele picioarelor lipite pe podea.
  • Plasează o minge între genunchi. Flexează-ți fesele, astfel încât, treptat, să îți ridici șoldurile spre tavan.
  • Menține această poziție pentru cel puțin 10 secunde. Acest exercițiu te ajută să îți activezi podeaua pelvină și să îți antrenezi mușchii din această regiune.
  • La final, revino ușor la poziția de start. Efectuează 10 repetări.

Exercițiul nr. 5

Poți efectua exerciții Kegel oricând și oriunde

  • Stai drept, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor. Lasă-ți șoldurile în jos printr-o mișcare rapidă.
  • Asigură-te că șoldurile tale nu coboară sub nivelul genunchilor. De asemenea, acestea nu trebuie să ajungă la nivelul labelor picioarelor.
  • Menține această poziție pentru câteva secunde. Apoi, revino ușor la poziția de start.
  • La început, seturile trebuie să aibă câte 10 repetări fiecare. Treptat, încearcă să efectuezi seturi a câte 30 de repetări.

Exercițiul nr. 6

  • Stai în picioare cu genunchii ușor îndoiți și pune-ți mâinile pe șolduri. Picioarele ar trebui să fie depărtate la o distanță de 20-30 cm și paralele unul cu celălalt.
  • Contractează mușchii pelvieni, mișcându-ți pelvisul înainte și în sus.
  • Menține această poziție pentru trei sau patru secunde, apoi relaxează-te.

Exercițiul nr. 7

Exercițiile Kegel sunt simple și oferă beneficii semnificative

  • La început, adoptă poziția descrisă în exercițiul nr. 6, apoi începe să îți miști șoldurile în sens circular, la fel cum ai face dacă te-ai juca cu un cerc hula hoop.
  • Mișcă-ți șoldurile înainte, apoi în sus, la stânga, în spate, la dreapta și, la final, din nou înainte.

Exercițiul nr. 8

  • Începe prin a-ți întinde brațele de-a lungul corpului și a le relaxa. Picioarele trebuie să fie depărtate la o lungime de 20 cm.
  • Contractrază-ți fesele, încercând să le apropii una de cealaltă cât de mult poți.
  • Menține-le contractate pentru cinci secunde, apoi relaxează-te.

Exercițiul nr. 9

Exercițiile Kegel îți măresc plăcerea în timpul actului sexual

  • Poți efectua acest exercițiu fie așezată, fie întinsă pe spate. Pune o minge sub picioare și contractează-ți mușchii pelvieni pentru opt secunde.
  • Relaxează-te, numără până la zece și repetă exercițiul.
  • În timp ce efectuezi acest exercițiu, asigură-te că respiri adânc și concentrează-te asupra pelvisului tău.

Exercițiul nr. 10

  • Pentru a efectua acest ultim exercițiu, ai nevoie de o bilă vaginală Ben Wa. Acest tip de bilă te ajută să îți fortifici podeaua pelvină și să simți mai multă plăcere în timpul actului sexual.
  • Introdu bila Ben Wa în vagin așa cum ai face cu un absorbant intern. De îndată ce ai introdus-o, contractează-ți și relaxează-ți mușchii pelvieni în mod repetat.
  • Pentru a ușura exercițiul, poți aplica un lubrifiant vaginal.

Nu-i așa că ești nerăbdătoare să încerci exercițiile Kegel prezentate mai sus? Încearcă să le încorporezi în rutina ta zilnică, astfel încât să te poți bucura de beneficiile lor cât mai curând posibil.

Te-ar mai putea interesa