Pierderea sănătoasă în greutate – 9 trucuri simple

Ca să pierzi în greutate, nu elimina grăsimile din dieta ta zilnică. Optează însă pentru surse de grăsimi sănătoase, astfel încât să îți ții sub control pofta de mâncare și să îți accelerezi metabolismul.

Pierderea sănătoasă în greutate ar trebui să fie un obiectiv pentru noi toți. Nu trebuie niciodată să lăsăm frustrarea și resentimentele să ne copleșească atunci când încercăm să slăbim.

În articolul de azi îți prezentăm 9 trucuri simple și eficiente pentru a pierde în greutate. Cu ajutorul lor, vei slăbi într-un mod sănătos, fără a te înfometa. Practic, vei fi mulțumit de corpul tău și te vei simți bine și pe plan intern.

Pierderea sănătoasă în greutate nu necesită diete-minune

Alimente ce nu susțin pierderea sănătoasă în greutate

Pierderea sănătoasă în greutate, fără a te înfometa sau a face sacrificii exorbitante, este posibilă. Trebuie doar să începi să mănânci mai bine. Schimbă modul în care organismul tău funcționează, astfel încât să îți îmbunătățești digestia și să arzi mai multe calorii.

Dietele-minune oferă schimbări externe semnificative într-un timp scurt, dar ele ne pot prejudicia sănătatea. Printre altele, acestea pot afecta negativ ficatul și rinichii, declanșând boli cronice.

Pe de altă parte, de îndată ce închei dieta-minune, toată grăsimea pe care te-ai chinuit să o elimini se va depune la loc. Cu alte cuvinte, te vei îngrășa din nou, în cele din urmă greutatea ta putând ajunge să fie chiar mai ridicată decât a fost inițial.

În cele ce urmează te invităm să descoperi 9 trucuri simple pentru a stimula pierderea sănătoasă în greutate. Pe lângă faptul că vei slăbi treptat și vei evita recidivările, te vei simți plin de energie și bunăstare.

1. Accelerează-ți metabolismul

Printre altele, metabolismul reglează cantitatea de energie consumată. Dacă îl accelerezi, vei arde mai multe calorii și, drept rezultat, vei slăbi mai ușor.

Ca să obții rezultatele dorite, adoptă o rutină de exerciții de intensitate medie, bea suficientă apă și consumă alimente care accelerează metabolismul. Cele mai bune variante sunt:

  • Ardei iute de Cayenne
  • Scorțișoară
  • Ceai verde
  • Avocado
  • Ulei de nucă de cocos
  • Grepfrut
  • Usturoi

2. Spune DA alimentelor sățioase

Alimente pentru pierderea sănătoasă în greutate

Reține acest sfat dacă îți este poftă de mâncare sănătoasă, iar foamea constantă este o problemă frecventă pentru tine. Începe să consumi alimente care oferă o senzație de sațietate fără a trebui să le consumi în exces. Ca să stimulezi pierderea sănătoasă în greutate, te sfătuim să încerci produsele bogate în fibre, precum:

  • Smoothie-urile din fructe
  • Pateurile vegetale
  • Leguminoasele
  • Fructele uscate (neprăjite și nesărate)
  • Semințele de in și de chia
  • Cerealele integrale

3. Bea mai multă apă

Dacă îți crești aportul de fibre, va trebui și să bei mai multă apă. În acest mod, te vei simți sătul după masă, iar organismul tău va digera mai ușor fibrele. Deseori avem impresia că ne este foame, dar, după ce bem un pahar de apă, realizăm că de fapt ne-a fost doar sete.

4. Stimulează eliminarea fluidelor în exces

Mulți dintre noi suferim de retenție de apă. Din cauza acestei probleme, câștigăm în greutate și în volum. În ceea ce privește eliminarea fluidelor în exces, măsurile pe care le luăm pentru a arde grăsimile nu ne vor ajuta. Trebuie să ne aprovizionăm organismul cu alimente diuretice ca:

  • Usturoiul
  • Ceapa
  • Castravetele
  • Ananasul
  • Salata verde
  • Perele
  • Pepenele verde
  • Sparanghelul
  • Coada-calului
  • Păpădia

5. Consumă mai multe grăsimi sănătoase

Dietele sărace în grăsimi nu dau randament. Din contră, este important să consumăm multe grăsimi, însă acestea trebuie să fie sănătoase. Astfel, metabolismul se va accelera și pofta de mâncare va scădea. Cele mai bune alimente bogate în grăsimi benefice care stimulează pierderea sănătoasă în greutate sunt:

  • Uleiul de nucă de cocos
  • Uleiul de măsline
  • Avocado
  • Fructele uscate
  • Semințele
  • Gălbenușul de ou
  • Ghee (untul clarificat)

6. Optează pentru proteine de calitate ridicată

Asigură-te că îți satisfaci necesarul zilnic de proteine. Acest nutrient accelerează metabolismul, promovând convertirea grăsimii în masă musculară și subțierea taliei. Proteinele nu se găsesc doar în carne. Te sfătuim să servești atât surse de proteine animale, cât și vegetale, inclusiv:

  • Pește
  • Ouă
  • Produse lactate
  • Leguminoase
  • Fructe uscate și semințe

7. Redu-ți aportul de carbohidrați

Carbohidratii sustin pierderea sanatoasa in greutate

În zilele noastre, multe persoane obișnuiesc să consume surse nesănătoase de carbohidrați, cum ar fi pâinea, produsele de patiserie și pizza. Înlocuiește aceste alimente cu variante mai hrănitoare care susțin pierderea sănătoasă în greutate, cum ar fi:

  • Orezul brun
  • Ovăzul
  • Meiul
  • Quinoa
  • Făina de hrișcă
  • Cartofii
  • Cartofii dulci
  • Bananele
  • Dovlecelul

8. Mestecă bine

Când mesteci fiecare dumicat foarte bine, stimulezi digestia și absorbția nutrienților. Acest obicei benefic te ajută să mănânci mai puțin și să te simți mai sătul la finalul mesei.

Persoanele care obișnuiesc să mănânce în grabă din cauza lipsei de timp sau a anxietății trebuie neapărat să urmeze acest sfat. Nu servi masa la serviciu sau în alte medii stresante, care te agită. Pe cât posibil, încearcă să eviți factorii care îți distrag atenția.

9. Bucură-te de mâncarea servită

Pierderea sănătoasă în greutate presupune să nu uiți niciodată să te bucuri de mâncarea pe care o servești. Acest truc te va ajuta să te simți mereu bine și îți va îmbunătăți dispoziția generală. Când ești indispus sau deprimat, există un risc mai mare să consumi alimente interzise, ceea ce te va împiedica să îți atingi obiectivul.

Te-ar mai putea interesa