Subțiază-ți talia cu 5 schimbări dietetice simple

Deși pare a fi un obiectiv inaccesibil, poți să-ți subțiezi talia și să atingi greutatea mult visată fără a te înfometa. Nu trebuie decât să faci câteva schimbări minore.

Chiar este posibil să ne subțiem talia dacă adoptăm 5 schimbări dietetice simple? Răspunsul la această întrebare este „da”. Uneori niște lucruri aparent minore ne pot oferi beneficii surprinzătoare.

Când vine vorba de a pierde în greutate, unul dintre cele mai mari impedimente este recidiva după ce am atins greutatea ideală. Pentru a preveni această problemă, trebuie să ții seama de un aspect important. Mai exact, o dietă pentru slăbit ar trebui să fie temporară, dar să mănânci bine trebuie să devină un obicei zilnic.

Este esențial să te obișnuiești să îți reduci aportul de zahăr și să bei apă suficientă. Pe lângă faptul că te ajută să ai silueta dorită, aceste obiceiuri îți susțin starea generală de sănătate.

Sfaturile pe care ți le prezentăm în acest articol te vor ajuta să îți subțiezi talia—atât timp cât le incluzi în rutina ta zilnică. Nu este nevoie să faci sacrificii majore sau să cheltuiești mulți bani. Citește în continuare și ia aminte!

5 schimbări dietetice care te ajută să îți subțiezi talia

1. Scorțișoara, noul tău îndulcitor favorit

Data viitoare când servești un castron de fructe dimineața, adaugă puțină scorțișoară. Poți, de asemenea, să utilizezi acest ingredient în loc de zahăr atunci când vrei să bei o cană de ceai. În plus, dacă îți place să bei o cană de lapte înainte de culcare, nu uita să adaugi o linguriță de scorțișoară.

Citește și: 14 exerciții pentru a avea o talie subțire

Printre altele, scorțișoara te ajută să-ți subțiezi talia

Ca să pierzi în greutate, include acest condiment delicios și sățios în orice desert sau băutură. Iată cum te ajută scorțișoara să îți subțiezi talia:

  • Scorțișoara are abilitatea unică de a imita răspunsul la insulină al organismului. Astfel, aceasta stabilizează nivelul de zahăr din sânge și previne hiperglicemia.
  • Un alt avantaj interesant al consumului de scorțișoară este reprezentat de abilitatea acesteia de accelera metabolismul. Astfel, scorțișoara facilitează pierderea în greutate și arderea grăsimii care îți mărește talia.

2. Consumă pâine, dar asigură-te că este de secară

Pâinea este un aliment esențial care nu trebuie să lipsească din nicio dietă sănătoasă. Însă trebuie să optăm pentru un tip de pâine compatibil cu alimentele pe care vrem să le consumăm.

  • Cel mai benefic tip de pâine este, fără îndoială, cel de secară. Asemenea scorțișoarei, această cereală reglează glicemia.
  • Pâinea de secară este mai sățioasă decât orice alt tip de pâine. De fapt, dacă o servim prăjită, aceasta ne poate ajuta să ne subțiem talia.
  • Pâinea de secară este ideală pentru micul dejun. Carbohidrații din componența sa sunt eliberați încet, constituind o sursă stabilă de energie pentru mai multe ore.

Poți să-ți subțiezi talia consumând pâine de secară

3. Renunță la sosuri! Uleiul de măsline reprezintă cel mai bun dressing

Când preparăm o salată sau gătim la grătar, fiecăruia dintre noi îi place să adauge sosuri, dressing-uri și marinade. Sosul pentru grătar, sosul Caesar, sosul dulce acrișor și sosul tartar reprezintă opțiuni foarte populare.

  • Știm că aceste produse fac mâncarea să fie mai delicioasă. Însă dacă vrem să slăbim în talie, va trebuie să ne limităm consumul de sosuri și dressing-uri. Nu este nevoie să le eliminăm complet din dietă, dar trebuie să le consumăm doar din când în când.
  • Cel mai bun dressing disponibil este uleiul de măsline. Acesta împiedică acumularea grăsimilor la nivelul abdomenului și este benefic pentru inimă.
  • Pentru a pierde în greutate, grăsimile nesaturate sunt esențiale. În ciuda concepțiilor greșite, alimente ca uleiul de măsline echilibrează nivelul de colesterol și determină slăbirea.

Ca să profiți de toate beneficiile uleiului de măsline și să îți subțiezi talia, consumă o linguriță din acest produs în fiecare dimineață, împreună cu puțină zeamă de lămâie. Așteaptă o jumătate de oră, apoi servește micul dejun.

4. Dacă ți-e poftă de ceva dulce, alege ciocolata neagră

Consumul a 28 g (1 uncie) de ciocolată neagră pe zi îți protejează sănătatea cardiacă și îți satisface pofta de dulce. Mai mult, acest aliment stimulează sistemul digestiv și aprovizionează inima cu nutrienții necesari pentru a se menține sănătoasă.

Cum te poți abține să mănânci ciocolată neagră? Când ți se face foame între mese, servește o gustare alcătuită dintr-un fruct cărnos, câteva fructe uscate și puțină ciocolată neagră. Vei aprecia plusul de endorfine și îți vei subția talia!

Și ciocolata neagră te poate ajuta să-ți subțiezi talia

5. În loc de cafea cu lapte, comandă o cafea lungă

Cafeaua îți va fi foarte utilă dacă vrei să pierzi în greutate. Ea accelerează metabolismul, reduce pofta de mâncare și este un diuretic excelent. Însă ai grijă ce ingrediente incluzi în această băutură. Laptele este bogat în grăsime, iar organismul nu îl poate digera ușor. Nici zahărul nu constituie o variantă bună.

Te sfătuim să citești și: 5 exerciții Pilates pentru talie și șolduri

  • Încearcă să utilizezi îndulcitori naturali, ca zahărul din nucă de cocos sau scorțișoara.
  • Pentru a servi un mic dejun mai sănătos, mai ușor de digerat și mai sățios, crește volumul de apă inclus în cafeaua pe care o prepari.

Dacă vrei să-ți subțiezi talia, nu ezita să încerci sfaturile prezentate în acest articol!

Te-ar mai putea interesa