Talia modelată natural

· 11 februarie 2016
Pantru a avea o talie de invidiat, nu este nevoie să mergeți la o sală de fitness. Puteți face asta și acasă. Nu uitați: perseverența este cheia reușitei.

Multe femei vor să aibă talia ca de clepsidră. Iar aceste linii trebuie să se potrivească cu cele ale șoldului și ale bustului. În acest articol, vă vom arăta modurile în care puteți să vă modelați talia și să arătați minunat în scurt timp.

Talia feminină și talia masculină

Talia diferă din punct de vedere fizic în cazul femeilor și al bărbaților. Dar ambele sexe vor să aibă talia cât mai atrăgătoare. Aceasta este o zonă a corpului unde se depune grăsime în cazul în care nu faceți exerciții și stați toată ziua pe scaun sau mâncați prea mult.

Talia atrăgătoare, sau mai bine spus, „bine-modelată”, nu este ușor de obținut. Dacă aveți grăsime pe abdomen și acesta este moale, talia nu arată bine. Aveți nevoie de un plan complet pentru a vă modela talia, dar trebuie să vă lucrați și fesele și coapsele. În acest mod, corpul va fi echilibrat.

Talia fără grăsime

Dacă aveți grăsime depusă pe abdomen și pe zonele din jur, aveți ceea ce se cheamă „burtică” sau „roată de rezervă”. Dar nu vă faceți griji! Iată patru recomandări pentru a vă subția talia:

Alimentație

Aceasta stă la baza oricărui tratament, indiferent de scopul lui. Dacă aveți o alimentație echilibrată, stomacul nu se va balona și grăsimea nu se va depune în această zonă. Beți sucuri proaspete de fructe și legume (proaspăt preparate, nu cumpărate din magazin). Cel mai important lucru este să mâncați sănătos și să evitați alimentele care vă îngrașă, precum:

  • Făina albă
  • Zahărul
  • Alimentele prăjite
  • Produsele lactate
  • Mezelurile
  • Produsele de patiserie
  • Pâinea

Ce-a mai rămas de mâncat? Destule. Puteți pregăti sute de rețete cu următoarele ingrediente:

  • Fructe
  • Verdețuri
  • Legume
  • Fructe uscate
  • Zahăr și făină nerafinate / integrale
  • Carne slabă

Nu uitați de apă: consumați cel puțin 2 litri pe zi.

Masaj

Anumite tipuri de masaj sunt indicate pentru a vă modela talia, cum ar fi mesoterapia sau drenajul limfatic. Chiar dacă nu recurgeți la un masaj pentru reducerea grăsimii, unul împotriva stresului vă poate ajuta. De ce? Deoarece vă relaxează și reduce nivelul stresului, anxietății sau al nervilor. Dacă sunteți mai calmi, veți mânca mai puțin, iar grăsimea nu se va mai depune pe abdomen. În plus, vă veți simți mai bine, mai relaxați și dispuși să munciți.

Masajul pentru talia subțire

Yoga

Multe persoane subestimează puterea acestei tehnici vechi de mii de ani deoarece o consideră potrivită pentru persoane în vârstă. Nimic mai neadevărat. Yoga vă lucrează mușchii și oasele din întregul corp, ajutând la arderea grăsimii și la tonifierea și întărirea musculaturii în timp ce vă face mai flexibil.

Ca și în cazul masajului, yoga vă relaxează corpul și reduce stresul, una dintre cauzele pentru care mâncați mult și vă îngrășați. Așadar, încercați un curs de yoga! Mergeți de două ori pe săptămână și veți vedea diferența.

Exerciții

Rutina zilnică trebuie să includă exerciții fizice dacă vreți să vă modelați talia și abdomenul. Nu uitați că exercițiile pentru abdomen îl fac să fie mai tonifiat. Este important să perseverați, să fiți răbdători și șă practicați exercițiile chiar dacă nu vă plac prea mult.

Multe persoane se descurajează dacă nu văd rezultatele din prima săptămână. Se estimează că, pentru a avea rezultate notabile, trebuie adoptată o rutină de trei luni. Nu plecați încă la alergat sau să vă luați un abonament la sală. Trebuie să începeți treptat, după rezistența fizică a fiecăruia.

Exerciții fizice pentru talia subțire

Exerciții pentru a vă modela talia

După cum știți, exercițiile fizice vă ajută atât să aveți corpul și talia frumoase, dar și să vă simțiți bine. Nu trebuie să mergeți la sala de fitness dacă nu vă place. Puteți încerca să vă antrenați acasă, dar trebuie să fiți perseverenți.

Exerciții pentru talia subțire

Exercițiul 1

În poziția drepți, îndepărtați puțin picioarele și țineți spatele drept. Ridicați brațele și împreunați degetele deasupra capului. Respirați cât mai profund cu putință. Înclinați trunchiul spre dreapta cât de mult puteți. Faceți o rotație a corpului astfel încât să fiți cu fața spre podea, fără a vă îndoi spatele. Lăsați mâinile să atingă podeaua (dacă nu puteți la început, veți reuși după mai multe exerciții). Faceți o rotație către stânga. Ideea ar fi să realizați un cerc complet, revenind în același loc. Faceți același lucru către partea opusă. Acesta este primul exercițiu. Repetați de cinci ori, în total.

Exercițiul 2

Stând în picioare, cu spatele drept și brațele ridicate, întindeți o mână către tavan, împreună cu întregul corp. Nu vă grăbiți pentru a evita accidentarea. Schimbați mâna și repetați. Faceți 10 astfel de exerciții.

Exercițiul 3

Din poziția drepți, îndepărtați puțin picioarele, îndoiți ușor genunchii și puneți mâinile pe șolduri. Răsuciți-vă către dreapta până vă puteți vedea călcâiul. Reveniți la poziția inițială și răsuciți-vă în cealaltă direcție până vă puteți vedea călcâiul stâng. Faceți 20 de răsuciri pe fiecare parte.

Variați acest exercițiu ținând brațele paralel cu podeaua, punând mâinile la ceafă sau ridicând gantere (puteți folosi și sticle de plastic umplute cu apă sau nisip).