Cum să arzi grăsimea abdominală în 7 pași

Dacă vrei să elimini grăsimea abdominală, este esențial să combini o dietă sănătoasă cu exerciții localizate, astfel încât să tonifiezi regiunea vizată.
Ai la dispoziție numeroase trucuri ca să arzi grăsimea abdominală

Pe lângă faptul că este inestetică, grăsimea abdominală poate fi periculoasă. Dacă talia unei femei are o circumferință mai mare de 89 cm (35 inch), aceasta prezintă un risc crescut de a dezvolta anumite probleme de sănătate. De pildă, kilogramele în plus depuse la nivelul taliei pot cauza diabet sau tulburări cardiace grave.

Acum că știi care sunt pericolele la care grăsimea abdominală te expune, probabil te întrebi cum o poți elimina rapid. În primul rând, este nevoie să fii realistă. Grăsimea abdominală nu va dispărea într-o săptămână sau două.

De asemenea, fiecare dintre noi are un metabolism unic, care ne influențează greutatea corporală. Ca să pierzi în greutate, trebuie să ai multă voință și să fii dispusă să depui efortul necesar.

Ești pregătită să încerci? Nu trebuie să-ți faci griji, cu siguranță vei reuși să-ți subțiezi talia. Citește în continuare pentru a afla cum poți să elimini grăsimea abdominală în doar șapte pași și nu ezita să aplici următoarele sfaturi chiar azi!

7 trucuri pentru a arde grăsimea abdominală

1. Consumă fructe tropicale

Fructele tropicale precum ananasul și papaya conțin enzime digestive. Pe lângă faptul că au proprietăți antiinflamatoare, aceste fructe remediază retenția de apă și îmbunătățesc digestia.

Nu uita, o digestie adecvată te ajută să fii mai sănătoasă. Consumând alimente cu proprietăți detoxifiante pentru a-ți îngriji sănătatea intestinală, vei pierde rapid în greutate.

Citește și: Talia modelată natural

Modalități de a consuma mai des fructe tropicale

  • Adaugă puțin ananas proaspăt salatelor tale și combină acest fruct cu spanac și fructe uscate.
  • Prepară o salată la micul dejun cu papaya și alte fructe proaspete.
  • Prepară sucuri naturale cu papaya și ananas.

2. Consumă fructe și legume violet

Fructele și legumele violet sunt benefice pentru sănătate și reprezintă o modalitate excelentă de a arde grăsimea abdominală. Alege fructele și legumele violet care te atrag și monitorizează efectele lor asupra organismului tău.

  • Fructele violet conțin luteină, zeaxantină, resveratrol, vitamina C, fibre, quercetină și acid elagic.
  • Aceste fructe stimulează activitatea sistemului imunitar.
  • Fructele și legumele mov au abilitatea de a îmbunătăți digestia și de a facilita curățarea organismului.

Te sfătuim să citești și: 5 băuturi care topesc kilogramele în plus

Ai la dispoziție numeroase sucuri pentru a arde grăsimea abdomninală

Printre cele mai benefice fructe și legume violet se numără:

  • Strugurii
  • Coacăzele
  • Vinetele
  • Sfecla

3. Consumă mai multe grăsimi mononesaturate

Chiar este posibil să arzi grăsimea abdominală consumând alimente bogate în grăsimi mononesaturate? Deși pare incredibil, acest tip de grăsime este esențial pentru a ne menține sănătatea și silueta.

  • Există anumiți acizi grași sănătoși care facilitează arderea grăsimilor și previn acumularea acesteia.
  • Grăsimile mononesaturate pot declanșa un lanț de mecanisme ce acționează asupra abdomenului pentru a descompune grăsimea depusă în această regiune.
  • Alimentele bogate în acizi grași omega-9 sunt importante deoarece organismul uman nu poate produce această substanță. Acizii grași omega-9 mențin sănătatea cardiacă și previn AVC-urile.

Semințele de in te ajută să arzi grăsimea abdominală

Iată câteva alimente bogate în grăsimi mononesaturate pe care ar trebui să le incluzi în dieta ta zilnică:

  • Fructe uscate
  • Semințe de in
  • Ulei de măsline extravirgin
  • Somon
  • Macrou
  • Avocado

4. Consumă fibre solubile

Fibrele solubile sunt foarte utile în ceea ce privește arderea grăsimii abdominale. În timpul digestiei, acestea absorb apa și se transformă într-un gel. Acest proces încetinește digestia, ajutându-te să te simți sătulă în timp ce fibrele elimină toxinele acumulate în intestine.

Include următoarele alimente bogate în fibre în dieta ta zilnică:

  • Ovăz, tărâțe și secară
  • Morcovi, praz și sparanghel

5. Bea ceai de salvie

Salvia poate fi achiziționată din orice plafar. Cunoscută sub denumirea de „planta femeii”, salvia oferă numeroase beneficii pentru sănătatea persoanelor de sex feminin:

  • Ameliorează simptomele menstruației și ale menopauzei.
  • Îmbunătățește procesul de eliminare a toxinelor, luptă împotriva stresului și facilitează eliminarea gazelor intestinale acumulate în exces.
  • Te sfătuim să servești o cană de ceai de salvie în fiecare dimineață pe stomacul gol. Această băutură te va ajuta să arzi grăsimea abdominală.

Ceaiul de salvie te ajută să elimini grăsimea abdominală

6. Ieși la o plimbare pentru 30 de minute

Plimbările reprezintă un exercițiu fundamental pe care fiecare dintre noi ar trebui să-l efectueze zilnic. Pe lângă faptul că îmbunătățesc sănătatea, plimbările stimulează metabolismul și facilitează arderea grăsimilor.

Vrei să afli mai multe? Citește și: 5 exerciții Pilates pentru talie și șolduri

7. Antrenează-ți mușchii abdominali pentru 30 de minute

Cu toții știm că trebuie să mâncăm sănătos, să urmăm o dietă echilibrată, să bem multă apă și să evităm grăsimile saturate și băuturile îndulcite cu zahăr. Pe lângă acești pași esențiali, trebuie să ne fortificăm abdomenul dacă vrem să eliminăm grăsimea depusă în această regiune.

Yoga te ajută să arzi grăsimea abdominală

Fortificarea mușchilor abdominali facilitează arderea treptată a grăsimii. Iată câteva exerciții simple pe care le poți efectua într-o jumătate de oră:

  • Urcă scările
  • Efectuează scândura pentru a-ți antrena talia:
    • Așază-te cu fața în jos pe o saltea pentru yoga și ridică-te de pe sol cu ajutorul antebrațelor și a degetelor de la picioare.
    • Șoldurile trebuie să fie ușor ridicate, coloana vertebrală dreaptă și gâtul relaxat.
    • Menține această poziție pentru 15-20 de secunde, apoi odihnește-te.
    • Efectuează trei seturi.
  • Flexiile picioarelor necesită mai multă rezistență, dar sunt foarte eficiente pentru a arde grăsimea abdominală.
    • Așază-te pe marginea unui scaun, cu spatele lăsat înapoi și picioarele extinse.
    • Îndoaie genunchii pentru a aduce coapsele spre abdomen.
    • Menține mușchii contractați pe măsură ce efectuezi exercițiul. Încearcă să efectuezi 8-10 repetări.
    • Completează trei seturi.

Nu uita, dansul, yoga și exercițiile simple de întindere ce vizează abdomenul te pot ajuta să-ți subțiezi talia. Ești pregătită să încerci cele șapte sfaturi prezentate în acest articol?