8 sfaturi pentru a avea abdomenul plat

Sănătatea și aspectul fizic sunt, în general, importante pentru majoritatea oamenilor, indiferent de sex sau vârstă. Fie este vorba de persoane supraponderale sau de cei îngrijoraţi de câteva kilograme în plus adunate în jurul taliei, oricine își dorește să slăbească și să aibă abdomenul plat, pentru ca toate hainele să arate bine pe corp.

Bea multă apă pentru a avea abdomenul plat!

Consumând multă apă, vei elimina din organism multe toxine și, astfel, vei slăbi mai ușor. De asemenea, vor dispărea treptat grăsimile acumulate din anumite zone ale corpului, mai ales de pe abdomen. Corpul tău va fi mai bine hidratat și, ca urmare, va funcționa mai bine, iar tu vei avea abdomenul plat.

NOTĂ: Consumul exagerat de apă nu este benefic însă (se recomandă cel mult 8 pahare cu apă pe zi, preferabil 6 – adică în jur de 2 litri de lichide pe zi).

Beneficiile alimentelor cu multe vitamine

În alimentaţia zilnică sunt necesare, cel mai adesea, și suplimentele nutritive. De preferat ar fi ca organismul să primească vitamine printr-o hrană cât mai naturală, mai ales prin consum de fructe și legume, care conţin o mulţime de vitamine. Alege, întâi de toate, crudităţile care conţin vitamina C și complexul de vitamine B, care sunt cele mai de necesare organismului. B-uri se găsesc în produsele lactate, carnea de pește, cereale, ouă, alimente din cereale integrale și altele. Vitamina C este conţinută de citrice, varză, broccoli, spanac, ardei roșu și nu numai.

Mănâncă fructe pe stomacul gol!

Fructe pentru abdomenul plat

Consumul de fructe înainte de micul dejun este foarte benefic pentru funcţionarea eficientă a organismului nostru, toate organele beneficiind de efectul acestui obicei alimentar; de exemplu, la nivelul sistemului limfatic, sunt eliminate toxinele și grăsimile care se găsesc în organism, vor fi prevenite inflamaţii, dureri și nedorita celulită, care apare în diferite zone ale corpului. Astfel vei avea  abdomenul plat mult visat.

Alege salatele pentru a avea abdomenul plat!

Salatele au o mulţime de calităţi nutritive, așadar sunt deosebit de sănătoase! Pentru o greutate ideală, ar fi bine să alegeţi salate pentru prânz și cină, deoarece acestea nu au multe calorii. Recomandăm salatele cu legume verzi, cum ar fi salata verde, spanacul, ţelina, castravetele și avocado.

Mici gustări între principalele mese ale zilei

Este important să guști ceva la fiecare două ore, pentru a menţine nivelul optim de zahăr în sânge. Însă astfel de gustări ar trebui să fie fructe sau cereale, cu alte cuvinte – ceva sănătos pentru a avea abdomenul plat.

Mulţi dintre cei care doresc să slăbească greșesc enorm alegând să nu mănânce de-a lungul zilei, ceea ce contribuie la reducerea nivelului de zahăr din sânge, ba mai mult, fac efort. Însă astfel obţin slăbirea sistemului imunitar, organismul este supus unui nivel de stres accentuat, la nivel psihic poate apărea anxietatea, ceea ce provoacă tendinţa de a mânca prea mult. Deci, din păcate, poate rezulta creșterea în greutate.

Evitaţi dulciurile!

Este esenţială evitarea produselor de panificaţie și a dulciurilor dacă doriți să aveți abdomenul plat! De asemenea, recomandăm îndulcirea băuturilor cu ștevie, o soluţie naturală, care nu face nici un rău organismului. Puteţi folosi, de asemenea, miere, dar acest produs nu este recomandat diabeticilor.

Faceţi cât mai multă mișcare pentru a avea abdomenul plat!

Mișcare pentru abdomenul plat

Nu uitaţi că este important să faceţi exerciţii fizice în mod regulat! De exemplu, mersul pe jos timp de o oră, înotul, dansul sau mersul pe bicicletă folosesc la arderea grăsimilor și la îmbunătăţirea circulaţiei sanguine.

Beneficiile alimentelor bogate în fibre

Consumul frecvent de legume poate ajuta la buna funcţionare a intestinului, deoarece previne constipaţia datorită conţinutului bogat în fibre și carbohidraţi. Fibrele vă ajută să obțineți abdomenul plat mult râvnit.