7 alimente care ard grăsimea de pe abdomen

Pentru a arde stratul de grăsime de pe abdomen, ideal ar fi să luăm cel puțin patru mese mici pe zi și să includem trei mere în dieta zilnică – de exemplu, unul la micul dejun și celelalte două sub formă de suc – deoarece merele ajută la eliminarea grăsimilor în mod natural.

Această parte a corpului, abdomenul, este fără îndoială cea mai expusă asimilării grăsimii. Aici, grăsimea se depozitează aproape fără să ne dăm seama, stricând forma taliei. Ce putem face? Vă recomandăm să includeți următoarele alimente în dieta zilnică. Doar cu puțin efort, puteți arde stratul de grăsime de pe abdomen repede și eficient.

Recomandări pentru a arde stratul de grăsime de pe abdomen

Grăsimea se depozitează pe abdomen din cauza unui stil de viață nesănătos, adică din cauza sedentarismului și a unei diete defectuoase. După cum știm cu toții, putem să așteptăm un miracol mult și bine; ca să aveți un abdomen plat trebuie să faceți un pic de efort și câteva sacrificii, precum renunțarea la anumite alimente care rețin apa în organism și determină depozitarea grăsimilor. Tocmai de aceea, vă recomandăm:

  • să încercați să beți doi litri de apă pe zi
  • să renunțați la mâncărurile procesate, dulciuri și făinoase
  • să eliminați sarea din dietă deoarece aceasta este motivul retenției de lichide
  • să faceți un program de exerciții zilnice. Chiar și doar dacă mergeți pe jos o jumătate de oră pe zi puteți contribui la starea de bine. Nu stați pe gânduri.
  • Țineți cont că a ține o dietă nu înseamnă a vă înfometa. Trebuie să aveți cel puțin patru mese pe zi: micul dejun (foarte important), prânzul, o mică gustare și cina. Cel mai bine este să aveți porții mici la o masă, dar să nu renunțați la ele. De exemplu, nu săriți peste micul dejun sau peste cină.

Alimente care ard grăsimea de pe abdomen

1. Merele

Mere grăsimea

Ce-ar fi să începeți ziua cu un măr delicios? Excelent. Este o idee minunată, recomandarea medicilor și nutriționiștilor, pentru a vă începe ziua bine, mai ales dacă vă completați micul dejun și cu cereale de ovăz. Merele ajută în a arde grăsimea datorită conținutului bogat în vitamina C, flavonoide și betacaroten. Așa că nu uitați: trebuie să consumați două sau trei mere zilnic pentru ca ele să-ți poată face efectul asupra taliei. Tomai de aceea vă recomandăm să faceți suc de mere acasă, în plus față de cel de la micul dejun. Sucul de mere cu sfeclă ar fi delicios la cină. Nu-i așa?

2. Bananele

Banane-300x225

Bananele au între 75 și 130 de calorii și sunt bogate în potasiu, calciu, magneziu și vitamine. Sunt ca o băutură izotonică în formă solidă – o sursă foarte importantă la care ar trebui să recurgem cel puțin o dată pe zi. Dacă alegeți astfel de fructe în dietă, precum bananele, nu numai că veți reduce grăsimea, dar veți fi și mai sănătoși. Nu uitați că bananele sunt bune pentru o gustare dimineața sau după-amiaza devreme, deoarece dau senzația de sațietate și oferă vitaminele necesare de-a lungul zilei.

3. Țelina

Nici țelina nu ar trebui să lipsească din dieta zilnică deoarece și ea contribuie la scăderea în greutate în mod natural și se poate combina de minune cu alte mâncăruri. În plus, este delicioasă oricum ați prepara-o. Țelina conține multă vitamina C și calciu, de aceea este un ajutor de nădejde pentru a elimina grăsimea. Ce-ar fi să încercați chiar astăzi?

4. Fructele de mare

Fructe-de-mare-300x300

Această opțiune este un pic cam scumpă pentru a o include în dieta zilnică, dar vă recomandăm să încercați măcar de trei ori pe săptămână. Fructele de mare conțin grăsimi monosaturate care previn acumularea altor grăsimi și sunt foarte bune pentru sănătate deoarece sunt bogate în Omega 3. Vă oferă multe vitamine și minerale și le puteți combina cu orice vă place.

5. Avocado

Avocado1

Despre avocado se crede, în mod eronat, că îngrașă. Cât se poate de fals. Fructele de avocado conțin acid oleic (Omega 9), un acid gras care elimină sau întârzie senzația de foame. În plus, fibrele pe care le conține acest fruct vă ajută să obțineți un abdomen plat. Avocado elimină grăsimea și vă dă senzația de sațietate, aceasta fiind una dintre cele mai apreciate calități, cu condiția să nu abuzați. Un avocado pe zi este de ajuns. Este perfect de folosit în salate sau creme, aroma lui sănătoasă fiind irezistibilă.

6. Cireșele

Cirese

Tuturor ne plac cireșele. Dacă le găsiți la piață sau la magazin, nu ezitați să cumpărați. Cireșele sunt bune pentru sistemul digestiv și pentru inimă; reduc colesterolul și asigură rezervele de acid uric, reglează metabolismul pentru a reduce pofta de mâncare și pentru a ne menține sănătoși. Sunt bogate în antioxidanți. Așa că, dacă e vară, profitați de ele! Cu toate acestea, nu vă recomandăm sucul de cireșe din magazin, pentru că cireșele își pierd valuarea nutrițională dacă nu sunt proaspete. Veți avea parte doar de o băutură răcoritoare care nu vă ajută să reduceți grăsimea deloc.

7. Roșiile

Rosii

Suntem mari amatori de roșii. Sunt delicioase în salate și sucuri, merg cu multe feluri de mâncare, și ne oferă un gust unic și necesar în fiecare zi. Și nu numai atât. Știați că roșiile reduc acumularea de lipide în sânge? Ele ajută la detoxifierea organismului și grăsimea nu se mai depune. Așa că, nu uitați de roșii când vă așezați la masă!