Bărbia dublă – 7 exerciții pentru a o reduce

Dacă nu vrei să te supui unei intervenții chirurgicale pentru a scăpa de bărbia dublă, poți remedia această problemă în mod natural. Următoarele exerciții te vor ajuta să-ți fortifici mușchii gâtului și ai feței.
Bărbia dublă poate indica prezența anumitor probleme de sănătate

Deși multe persoane văd bărbia dublă ca fiind o problemă relativ inofensivă, acumularea de grăsime în această regiune a corpului este foarte inestetică și poate indica un risc ridicat de a dezvolta o boală cardiometabolică.

Pe lângă acumularea în exces a grăsimii, bărbia poate avea pielea lăsată sau flască. Din fericire, nu este neapărat nevoie să ne supunem unei intervenții chirurgicale pentru ca bărbia noastră să aibă din nou un aspect plăcut și sănătos.

Dacă ești supraponderal, încearcă să scapi de acele kilograme în plus și să-ți fortifici mușchii gâtului și ai feței. În cele ce urmează îți vom prezenta o serie de exerciții pentru a reduce bărbia dublă.

Exercițiu pentru a remedia bărbia dublă nr. 1: Presări cu limba

Stai cu spatele perfect drept și umerii relaxați, apoi extinde-ți gâtul (îndreaptă-ți capul în sus de parcă ai vrea să privești tavanul). Presează-ți cerul gurii cu limba și îndoaie-ți capul în față (încearcă să-ți atingi pieptul cu bărbia).

Menține-ți limba presată de cerul gurii în timp ce îți îndoi capul. La final, relaxează-ți limba și întoarce-te la poziția de start. Repetă exercițiul de 20 de ori și nu uita să-l efectuezi zilnic.

Exercițiu pentru a remedia bărbia dublă nr. 2: Strânge-ți buzele și apleacă-ți capul înainte

Bărbia dublă este inestetică și îți poate altera frumusețea

Acest exercițiu poate fi efectuat stând pe scaun sau în picioare. Strânge-ți buzele cât de mult poți, de parcă te-ai bosumfla (ai grijă să-ți încordezi și gâtul), apoi apleacă-ți capul înainte și apropie-ți bărbia de piept. Efectuează acest exercițiu fără a-ți arcui spatele sau a-ți ridica umerii. La final, revin-o la poziția de start.

Exercițiu pentru a remedia bărbia dublă nr. 3: „O”-ul

Asemenea exercițiilor precedente, și „o”-ul trebuie efectuat cu spatele drept și umerii relaxați. Lasă-ți capul pe spate și împreunează-ți buzele astfel încât să formezi litera „o”. Menține această poziție timp de 20 de secunde, apoi revin-o la poziția de start. Efectuează câte 10 repetări în fiecare zi.

Exercițiu pentru a remedia bărbia dublă nr. 4: „Sărută” tavanul

Pentru a efectua următorul exercițiu, va trebui să stai în picioare și să-ți menții umerii relaxați. Întinde-ți gâtul (ridică-ți capul pentru a privi tavanul).

Acum strânge-ți buzele, de parcă ai încerca să săruți tavanul, contractându-ți mușchii gâtului și ai bărbiei. Încearcă să menții această poziție timp de cel puțin 5 secunde, apoi revin-o la poziția inițială. Efectuează 15 repetări în fiecare zi.

Exercițiu pentru a remedia bărbia dublă nr. 5: Mișcări de rotație ale gâtului

Există diverse exerciții pentru a reduce bărbia dublă

Mișcările de rotație ale gâtului pot fi efectuate atât stând pe scaun, cât și în picioare. Încearcă să-ți îndrepți coloana vertebrală, apoi începe să-ți atingi umerii cu bărbia.

Trasează un semicerc cu bărbia deasupra pieptului în timp ce treci de la un umăr la celălalt. Ai grijă să-ți menții umerii relaxați pe tot parcursul exercițiilor. Efectuează câte 10 repetări zilnic.

Exercițiu pentru a remedia bărbia dublă nr. 6: Mișcări laterale

Pentru a efectua acest exercițiu, va trebui să adopți următoarea poziție: stai jos pe podea și sprijină-te pe una din mâini (mâna de sprijin trebuie plasată la 15 cm—adică 6 inch—de șoldul corespunzător).

Dacă te-ai sprijinit pe mâna dreaptă, următorul pas este să-ți pui mâna stânga pe cap și să-ți atingi umărul drept cu urechea dreaptă, apăsând ușor cu mâna stângă. Menține această poziție timp de 10 secunde, apoi schimbă mâinile. Efectuează câte 3 repetări zilnic.

Exercițiu pentru a remedia bărbia dublă nr. 7: Jocul vocalelor

Jocul vocalelor te poate ajuta să-ți reduci bărbia dublă

Stai în picioare cu spatele perfect drept. Începe să rostești vocale încet și clar, menținându-ți gura deschisă. Efectuează acest exercițiu oricând ai timp.