Un remediu naturist pentru a trata sforăitul

Sforăitul este o problemă deranjantă ce poate semnaliza prezența unei boli. Dacă sforăi, nu ezita să încerci următorul remediu naturist ce îți va desfunda căile respiratorii.

Sforăitul reprezintă zgomotul produs de respirația îngreunată din timpul somnului. Aceasta este una dintre cele mai deranjante tulburări nocturne deoarece poate afecta odihna persoanelor care locuiesc în aceeași casă cu noi.

Adesea sforăitul este un disconfort minor ce apare rar. Cu toate acestea, anumite persoane experimentează această problemă atât de des încât sunt nevoite să apeleze la ajutorul unui medic pentru a determina dacă sforăitul lor este cauzat de apneea în somn.

Apneea în somn reprezintă o dificultate de respirație produsă de obstrucția repetată sau colapsul căilor respiratorii superioare. Această afecțiune produce o întrerupere temporară a respirației de aproximativ 10 secunde, ce cauzează reducerea nivelului de oxigen din sânge.

Când respirația revine la normal, persoana afectată de apneea în somn sforăie deoarece căile sale respiratorii s-au îngustat. Pe lângă apneea în somn, există și alți factori ce favorizează sforăitul frecvent, inclusiv obezitatea, blocajele nazale și menținerea unei poziții corporale incorecte.

În articolul de azi îți vom prezenta o modalitate de a învinge sforăitul fără a fi nevoie să urmezi un tratament medicamentos. Nu ezita să încerci următorul remediu naturist foarte eficient, ce îți va debloca căile respiratorii.

Ce presupune următorul remediu naturist pentru a trata sforăitul?

Următorul remediu naturist te va ajuta să învingi sforăitul

Acest remediu naturist pentru a trata sforăitul constă în a combina ingrediente precum lămâie, ghimbir, morcovi și mere, ale căror proprietăți nutriționale accelerează vindecarea mai multor boli respiratorii.

Conținutul de vitamina C al remediului fortifică sistemul imunitar și reduce prezența microorganismelor ce produc răceli, gripe sau congestie. Dacă vei consuma acest remediu în mod regulat, îți vei curăța plămânii, reducând prezența toxinelor și a patogenilor nocivi în organismul tău.

Citește și: Cum să nu mai sforăi

Ingrediente

  • ½ lămâie
  • 1 bucată de ghimbir
  • 2 mere
  • 2 morcovi
  • ½ cană cu apă

Instrucțiuni de preparare

  • Spală și taie ghimbirul în bucățele.
  • Decojește și taie în felii morcovii.
  • Spală merele și îndepărtează-le cotorul, apoi taie-le în felii.
  • Introdu toate ingredientele menționate într-un robot de bucătărie, împreună cu apa și zeama obținută dintr-o jumătate de lămâie.
  • Procesează timp de câteva minute, până obții un lichid neted și omogen.

Mod de administrare

  • Servește băutura obținută cât timp este proaspătă, cu o oră sau două înainte de culcare.
  • Consumă băutura în fiecare zi.

Câteva sfaturi pentru a obține rezultate mai bune

Rezultatele obținute în urma folosirii tratamentului prezentat anterior depind și de obiceiurile pe care le adopți pentru a învinge sforăitul. Reține următoarele sfaturi:

Evită băuturile alcoolice și sedativele

Băuturile alcoolice promovează sforăitul

Băuturile alcoolice și sedativele alterează funcționarea sistemului nervos central, putând cauza sforăit. Atunci când mușchii și țesuturile de la nivelul gâtului se relaxează prea mult, aerul pătrunde în căile respiratorii, iar persoana afectată sforăie.

Nu fuma

Atât fumătorii activi, cât și cei pasivi prezintă un risc crescut de a sforăi din cauza substanțelor aflate în compoziția țigărilor. Fumul de țigară afectează țesuturile căilor respiratorii, producând contracția acestora, ceea ce crește frecvența sforăitului.

Servește cina devreme și consumă numai alimente ușoare la această masă

Sforăitul poate fi prevenit dacă servești o cină ușoară

Dacă mâncăm prea mult înainte de culcare, putem experimenta tulburări de somn sau sforăit. Cina trebuie servită cu cel puțin trei ore înainte de culcare.

De asemenea, trebuie să evităm să consumăm alimente greu de digerat la această masă, inclusiv produse lactate și carne roșie. Aceste alimente stimulează secreția de mucus la nivelul gâtului, producând dificultăți de respirație în timpul somnului.

Te sfătuim să citești și: Sfaturi pentru a ne opri din sforăit

Adoptă o rutină de exerciții

Activitatea fizică te va ajuta să te menții în formă și să-ți protejezi sănătatea inimii și a organismului. În ceea ce privește sforăitul, efortul fizic stimulează curățarea plămânilor, facilitând respirația și reducând prezența toxinelor în organism.

Achiziționează-ți perne tari

Tipul de pernă pe care dormi te poate ajuta să eviți sforăitul

O pernă mai fermă te va ajuta să-ți menții capul ușor ridicat față de restul corpului tău, scăzându-ți șansele de a sforăi.

Așadar, sforăitul este o problemă care îți afectează viața? Dacă răspunsul la această întrebare este „da”, nu ezita să încerci remediul naturist prezentat în acest articol și să urmezi sfaturile de mai sus pentru a obține cele mai bune rezultate posibile.

Te-ar mai putea interesa