Cum să-ți fortifici și să-ți tonifiezi brațele și picioarele

Nu uita, următoarele exerciții trebuie efectuate încet. Ca să eviți leziunile, ține cont de abilitățile tale. Începe cu seturi scurte și, pe măsură ce progresezi, crește numărul repetărilor.
Următoarele trucuri te ajută să-ți tonifiezi brațele și picioarele

Pielea brațelor și a picioarelor este mai susceptibilă lăsării decât cea din alte regiuni ale corpului. Acest fapt este consecința schimbărilor bruște de greutate—fie că este vorba de îngrășare sau slăbire.

Când te îngrași, pielea este întinsă pentru a acomoda grăsimea suplimentară. Dacă metoda de a pierde în greutate pentru care optezi este nesănătoasă, pielea ta își va pierde fermitatea, iar tu va trebui să depui mult efort pentru a remedia problema.

Pielea lăsată este foarte inestetică. Din fericire, avem la dispoziție numeroase modalități de a ne tonifia brațele și picioarele, astfel încât pielea de pe acestea să fie fermă și frumoasă.

De ce este atât de dificil să remediezi pielea lăsată?

Indiferent de regiunea vizată, redarea fermității pielii nu este o sarcină ușoară. De îndată ce aceasta este întinsă, va trebui să depunem un efort constant pentru a o readuce la starea sa inițială.

Colagenul și elastina sunt responsabile de elasticitatea și fermitatea pielii, ambele substanțe jucând un rol important în ceea ce privește sănătatea acestui organ. Când organismul nu le mai produce în cantități suficiente, vom experimenta probleme precum ridurile premature și lăsarea pielii.

Cu toții vrem să remediem pielea lăsată de pe brațele și picioarele noastre

Pe măsură ce îmbătrânim, nivelul de colagen și elastină scade. Acest proces este inevitabil. Însă, atunci când pierdem rapid în greutate fără a face mișcare, pielea nu are suficient timp să-și refacă fermitatea pierdută. Drept consecință, ea se va lăsa în mod prematur.

Citește și: Pielea lăsată de pe brațe și picioare

Este posibil să-ți fortifici și să-ți tonifiezi brațele și picioarele acasă?

Multe persoane au impresia că este nevoie să mergi la sală în fiecare zi pentru a-ți tonifia corpul, în special brațele și picioarele. Într-adevăr, nu strică niciodată să încerci echipamentul profesional oferit de sălile de fitness, dar acesta nu este indispensabil pentru a-ți tonifia brațele și picioarele.

Următoarele exerciții fizice pot fi efectuate la tine acasă și îți oferă aceleași beneficii ca mersul la sală.

Cum să-ți tonifiezi brațele

Brațele și picioarele sunt foarte susceptibile acumulării de grăsime

Pentru a-ți antrena brațele și a le reda fermitatea, o variantă utilă este să ridici greutăți.

  • Stai în picioare și ține câte o ganteră în ambele mâini.
  • Flexează-ți brațele pentru a ridica greutățile fără a îndepărta partea superioară a brațului de corp.
  • Fă aceeași mișcare și cu celălalt braț.
  • Efectuează 15 repetări, alternând brațele.
  • Nu uita să efectuezi acest exercițiu încet, astfel încât să nu te rănești.
  • Efectuează trei seturi cu fiecare braț în parte și nu uita să faci o pauză de un minut între seturi.

Cum să-ți tonifiezi picioarele

Aceste exerciții te ajută să-ți fortifici brațele și picioarele

Mușchii picioarelor sunt, de obicei, mai ușor de antrenat decât cei ai brațelor. Ambele regiuni necesită însă răbdare și consecvență. La început, încearcă să faci o plimbare de 30-40 de minute în fiecare zi. Dacă preferi, poți opta pentru o plimbare cu bicicleta sau o sesiune cu bicicleta staționară.

  • Întinde-te pe o saltea pentru fitness pe partea dreaptă.
  • Flexează-ți picioarele astfel încât acestea să aibă aceeași poziție pe care ar avea-o dacă ai sta jos. Ai grijă însă să rămâi întins pe o parte.
  • Ridică-ți piciorul de deasupra fără să-l întinzi, menținându-l îndoit la 90°.
  • Efectuează trei seturi a câte 10 repetări pentru fiecare jumătate a corpului.

O dietă care te ajută să previi și să remediezi pielea lăsată

Următoarea dietă îți menține brațele și picioarele frumoase și sănătoase

Curele pentru slăbit rapide agravează lăsarea pielii, iar această problemă se va accentua din ce în ce mai mult pe măsură ce pierzi în greutate. Dietele drastice și neechilibrate accelerează rata de pierdere a colagenului și a elastinei.

Pentru a evita acest inconvenient, va trebui să-ți îmbunătățești dieta. Nu ezita să faci diverse schimbări importante, precum creșterea aportului de proteine, vitamina C și apă.

Te sfătuim să citești și: Elimină pielea lăsată de pe brațe

Cele mai indicate alimente bogate în proteine sunt:

  • Carnea
  • Soia
  • Produsele lactate
  • Peștele
  • Ouăle
  • Lintea
  • Fructele uscate

Printre cele mai bune surse de vitamina C se numără:

  • Citricele
  • Fructele tropicale
  • Pătrunjelul
  • Ardeii
  • Varza de Bruxelles
  • Broccoli

Un alt truc util pentru a preveni lăsarea pielii este să o hidratezi foarte bine. Pielea deshidratată își pierde tonusul, se subțiază și își pierde rezistența. Pentru cele mai bune rezultate posibile, optează pentru o cremă hidratantă care include compuși de fortificare.