Slăbiți cu lapte din semințele de mei

· 19 februarie 2016
Potrivit unor studii, semințele de mei conțin enzime ce ajută la reducerea inflamației unor organe precum ficatul, rinichii și pancreasul. Unele dintre aceste enzime, numite lipaze, sunt cele care accelerează dizolvarea rapidă a grăsimii acumulate în organism.

Meiul este cunoscut în întreaga lume deoarece proprietarii de păsări își hrănesc animalele cu aceste semințe. Însă, ceea ce puțini oameni știu este faptul că semințele de mei sunt un aliment minunat pentru toată lumea. În ultimul timp au devenit faimoase și pentru proprietățile lor în ceea ce privește slăbirea.

Semințele de mei – proprietăți

Aceste semințe au fost folosite mai ales ca agent hipolipidemic sau de reducere a nivelului grăsimii din sânge. Acestea au proprietăți emoliente și antiinflamatorii, dar și un efect diuretic puternic. În Insulele Canare sunt folosite și pentru probleme ale vezicii urinare, pietre la rinichi și infecții urinare.

Te-ar putea interesa și:

Ce este laptele de meiul canarilor și cum se prepară?

De ce să folosiți semințe de mei pentru slăbit?

Consumați semințe de mei și slăbiți

Nu este deloc ușor să slăbiți și aveți nevoie de o dietă corespunzătoare, de exerciții fizice și de un stil de viață sănătos. Semințele de mei accelerează dizolvarea grăsimilor și au și alte proprietăți benefice pentru pierderea în greutate.

Ceea ce este specific acestor semințe este conținutul de enzime. Printre acestea se numără lipaza, responsabilă cu eliminarea grăsimii acumulate în exces în organism. Pentru a beneficia de proprietățile acesteia, experții recomandă să beți lapte din semințe de mei. Acesta poate fi obținut prin înmuierea acestor semințe timp de cel puțin 8 ore.

În natură există multe alimente care vă ajută să slăbiți, dar nimic nu se compară cu minunatele semințe de mei. Persoanele care le-au încercat au obținut rezultate bune și susțin că sunt sănătoase și de un real ajutor în lupta cu kilogramele în exces.

Aceste semințe sunt bogate și în antioxidanți, fapt ce previne îmbătrânirea celulară. De asemenea, menține sănătatea pielii și previne apariția ridurilor premature și a liniilor de expresie.

Laptele din semințe de mei are multe beneficii pentru sănătate. Printre efectele sale se află și prevenirea aterosclerozei, ameliorarea infecțiilor urinare precum cistita sau prevenirea hipertensiunii arteriale și a obezității.

Proprietățile sale antiinflamatorii mențin sănătatea ficatului, rinichilor și a pancreasului. De asemenea, diabeticii se vor simți mai bine dacă beau lapte din semințe de mei.

Cum se prepară laptele din semințe de mei pentru slăbit

Semințe de mei ca aliment

Este foarte ușor să preparați lapte din semințe de mei, dar îl puteți găsi la un preț bun și în magazine. Preparându-l acasă veți obține un lapte vegetal cu un gust plăcut, care vă va ajuta să slăbiți. În același timp, vă va reîncărca organismul cu enzime ce vă vor menține sănătos.

Te-ar putea interesa și:

Remediu pentru curățarea arterelor cu meiul-canarilor

Etape în prepararea laptelui din semințe de mei

  • Puneți 5 linguri de semințe de mei într-un pahar cu apă și lăsați-le peste noapte la înmuiat (sau timp de 8 ore).
  • A doua zi, puneți aceste semințe în blender cu apă și amestecați timp de câteva minute.
  • Strecurați laptele pentru a scăpa de cojile de semințe și beți acest amestec de câteva ori pe zi.

Nu uitați!

  • Pentru a obține rezultate optime, este foarte important să includeți laptele din semințe de mei în dieta dumneavoastră, să beți un pahar pe stomacul gol și altul înainte de fiecare masă.
  • Nu uitați că nu există produse minune care să vă ajute să slăbiți. Trebuie să faceți un efort pentru a vedea rezultatele. Laptele din semințe de mei este de un real ajutor pentru a slăbi în timp scurt, dar este foarte important să aveți și o alimentație sănătoasă și să practicați exerciții fizice.
  • Lu, H., Zhang, J., Liu, K. -b., Wu, N., Li, Y., Zhou, K., … Li, Q. (2009). Earliest domestication of common millet (Panicum miliaceum) in East Asia extended to 10,000 years ago. Proceedings of the National Academy of Sciences. https://doi.org/10.1073/pnas.0900158106
  • Pragya Singh. (2012). Finger millet for food and nutritional security. African Journal of Food Science. https://doi.org/10.5897/AJFSX10.010
  • Dykes, L., & Rooney, L. W. (2006). Sorghum and millet phenols and antioxidants. Journal of Cereal Science. https://doi.org/10.1016/j.jcs.2006.06.007