7 obiceiuri sănătoase de zi cu zi

· 30 august 2015
Ce poate fi mai sănătos decât să vă treziți și să faceți câteva exerciții fizice ca să începeți ziua plini de energie? Astfel, vă puneți circulația în miscare și vă intensificați metabolismul.

Dacă vă treziți dimineața cu o atitudine pozitivă și un zâmbet pe buze, rezultatele acestor obiceiuri sănătoase se vor putea vedea toată ziua. Totuși, majoritatea nu ne trezim bine dispuși și plini de energie, ne simțim obosiți și vom continua să avem o atitudine negativă și restul zilei. Ca să evitați acest lucru și să aveți bună dispoziție, țineți minte 7 obiceiuri sănătoase pe care să le faceți zi de zi. Sigur vă veți simți bine și veți începe ziua cu dreptul. 


Primul lucru dimineața – beți un pahar cu apă

Acesta este cel mai sănătos obicei de urmat zi de zi și nu numai dimineața. Veți avea hidratarea necesară, sistemul digestiv și metabolismul vor funcționa mai bine și pielea va fi mai sănătoasă. Vă recomandăm să beți un pahar de apă între mese, de preferat cu un pic de suc de lămâie.

Nu verificați mesajele în prima oră de la trezire

Dacă vă numărați printre cei care nu se dezlipesc de telefon sau calculator toată ziua, trebuie să fiți conștienți că aceste activități alimentează multe situații stresante. Nu vă recomandăm să dormiți cu telefonul sau tableta lângă pat și nici să verificați mesajele text de pe rețelele de socializare sau email-urile imediat ce v-ați trezit. Toate aceste obiceiuri vă afectează fără să vă dați seama. Dacă reușiți să vă abțineți de la aceste activități timp de o oră de la trezire, veți observa că vă veți simți mai fericiți, mai concentrați și cu mintea mai limpede.

Gândiți pozitiv

obiceiuri sănătoase

Gândiți pozitiv și vă veți simți fericiți și motivați toată ziua. De exemplu, puteți să faceți un plan pentru petrecerea timpului liber și să încercați să-l puneți în aplicare. Dacă mai găsiți încă 2-3 lucruri de genul acesta, gândurile sunt în direcția bună.

Ieșiți afară și inspirați adânc

Vă ia doar 10 minute să vă umpleți plămânii cu aer proaspăt dimineața, dar vă veți simți bine mai mult timp. Ieșiți în curte sau un spațiu verde și veți vedea că va deveni un obicei de zi cu zi.

Faceți câteva mișcări fizice

Exercitii-zilnice

Nu e nevoie de un program strict în fiecare zi, e bine și doar dacă faceți câteva exerciții pentru că vă puneți circulația în miscare, vă intensificați metabolismul și aveți energie pentru activitățile zilnice. Puteți alerga, merge pe jos sau cu bicicleta. Puteți să puneți muzica preferată pe care să faceți câteva mișcări. Muzica trebuie să fie pozitivă, să nu aibă mesaje negative.

Luați un mic dejun sănătos

În zilele noastre, foarte mulți oameni sar peste micul dejun, fie din lipsă de timp, fie nu-l consideră important. Adevărul este că micul dejun este mult mai important decât pare, pentru că ne oferă energie pentru activitățile din restul zilei și ne intensifică metabolismul. În micul dejun trebuie să includeți proteine, câteva grăsimi și cereale. De exemplu, puteți mânca ouă, fructe, iaurt, ovăz, pâine integrală sau altceva asemănător.

Gândiți-vă la fraze pozitive și repetați-le

Buna dispoziție vă ajută să duceți la îndeplinire tot ce aveți de făcut zi de zi. Pentru a o căpăta, iată câteva fraze pe care puteți să le repetați în fața oglinzii:

  • Sunt sănătos / sănătoasă din cap până-n picioare
  • Mă simt bine-n pielea mea și am grijă de mine
  • Radiez de încredere, frumusețe și înțelepciune
  • Am și atitudinea și puterea să dau piept cu ziua de azi
  • Nu voi permite nimănui să mă influențeze negativ

Nu uitați…

Nu uitați să faceți din aceste activități niște obiceiuri sănătoase zilnice și vă veți simți plini de viață, energie și bună dispoziție. Aveți încredere în recomandările noastre și vă veți simți bine în fiecare clipă a zilei.

Dacă începeți ziua cu o atitudine pozitivă, încrezătoare și cu un zâmbet pe buze, veți vedea că și cei din jur vă vor răsplăti la fel.