Cele mai bune exerciții fizice pentru șolduri atrăgătoare

· 14 septembrie 2018
Pentru a obține rezultatele dorite, trebuie să practici aceste exerciții fizice pentru șolduri în mod regulat și să menții o dietă echilibrată. 

Pentru a avea o siluetă armonioasă, trebuie să faci un efort. Astăzi îți venim în ajutor cu o serie de exerciții fizice pentru șolduri frumoase și bine modelate.

Dacă ai șoldurile mici sau întregul trio (șolduri, fese, picioare) este mai subțire, trebuie să te antrenezi mai mult pentru a obține formele dorite. Din fericire, următoarele exerciții fizice pentru șolduri frumoase și atrăgătoare pot fi foarte utile.

Nu mai sta pe gânduri și încearcă-le și tu!

1. Ridicarea piciorului în lateral

Exerciții fizice pentru șolduri pe care le poți face acasă

  • Pentru a executa acest exercițiu, stai în picioare cu spatele perfect drept. Ține picioarele depărtate la nivelul umerilor și brațele încrucișate la piept. 
  • Ridică piciorul drept în lateral cât poți de sus și întinde brațele pentru a-ți menține echilibrul.
  • Stai în acestă poziție timp de câteva secunde, apoi revino la cea inițială.
  • Practică exercițiul cu ambele picioare.
  • Execută trei seturi a câte opt repetări, câte patru pentru fiecare picior.

După ce ajungi să stăpânești mai bine mișcările, execută 12 repetări cu fiecare picior. Vei fi uimită de rezultate. 

2. Genuflexiunile: exerciții fizice pentru șolduri bine modelate

Genuflexiunile pe lista de exerciții fizice pentru șolduri frumoase

Binecunoscutele genuflexiuni sunt printre cele mai bune exerciții pentru șolduri. Pentru a le practica, stai în picioare lângă un perete, dacă ai nevoie de sprijin.

  • Stai în picioare cu spatele drept, picioarele depărtate la nivelul umerilor și brațele pe lângă corp.
  • Important este să îți ții spatele drept în timp ce îți încordezi mușchii abdominali. 
  • Întinde brațele în față în timp ce cobori ușor, astfel încât șoldurile să ajungă în dreptul genunchilor.
  • Menține poziția timp de câteva secunde, apoi revino la cea inițială.
  • Execută trei seturi a câte 15 repetări.

După ce stăpânești mai bine exercițiul, execută câte 20 de repetări per set. Dacă nu îți poți ține echilibrul, sprijină-te de perete și pune palmele pe coapse.

3. Altă versiune de genuflexiuni

Exerciții fizice pentru șolduri precum genuflexiunile laterale

În cea de-a doua versiune de genuflexiuni, trebuie să stai în picioare cu spatele drept, pentru a evita leziunile. Ține picioarele depărtate la nivelul umerilor și mâinile pe talie.

  • Fă un pas în față, mai întâi cu piciorul stâng, îndoindu-l la un unghi de 90°. 
  • Îndoaie genunchiul drept în același timp, fără să atingi podeaua.
  • Menține poziția timp de câteva secunde, apoi revino la cea inițială.
  • Repetă cu celălalt picior.
  • Execută trei seturi a câte opt repetări, câte patru pentru fiecare picior.

4. Aplecarea corpului

Pentru a practica acest exercițiu pentru modelarea șoldurilor, trebuie să stai cu spatele drept și picioarele depărtate la nivelul umerilor.

  • Apleacă-te în față, ținând picioarele în aceeași poziție. Arcuiește ușor spatele și ține capul sus.
  • Când te apleci, trunchiul trebuie să fie paralel cu podeaua, iar picioarele ușor îndoite.
  • Revino la poziția inițială și execută patru seturi a câte 15 repetări.

5. Genuflexiuni cu săritură

Exerciții fizice pentru șolduri precum genuflexiunile cu sărituri

  • Pentru a practica ultima activitate de pe lista de exerciții fizice pentru șolduri, stai cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și cu spatele drept.
  • Fă o genuflexiune în timp ce inspiri adânc. 
  • Coboară corpul, până când fesele sunt paralele cu podeaua. Dacă ești în formă optimă, te poți lăsa chiar mai jos.
  • Expiră și sari în forță, cu ambele picioare. 
  • Sari cât poți de tare și de sus. Fesele vor acționa ca niște arcuri.
  • Când revii la sol, cu picioarele pe podea, inspiră și ia-o de la capăt.
  • Execută 4 seturi a câte 12 repetări.

Acest exercițiu trebuie să fie continuu, așa că nu trebuie să te odihnești între genuflexiuni.