3 feluri de mic dejun pentru a elimina grăsimea abdominală

· 28 septembrie 2015
Pentru a preveni acumularea grăsimii în exces, poate chiar să slăbiți, dar și pentru a avea energia necesară, un mic dejun sănătos trebuie să încludă fructe, fibre și proteine.

Chiar există un mic dejun care să vă ajute să reduceți șansele acumulării grăsimii? Da! Așa cum v-am sfătuit mereu, este important să aveți o alimentație echilibrată, un stil de viată sănătos, într-un cuvânt, obiceiuri sănătoase. Iar ca să slăbiți în jurul taliei, este chiar la îndemână, iar noi vă vom ajuta să faceți acest lucru spunându-vă detalii despre trei feluri de mic dejun sănătos care reduce grăsimea abdominală.

Reguli prin care evitați să vă îngrășați din cauza micului dejun

2-mic dejun

Abdomenul este una dintre cele mai importante părți ale corpului. Când este mai mare decât v-ați dori, hainele sunt strâmte și, în general, aveți o senzație de disconfort. Se poate remedia? Desigur! Sportul are un rol important, dar trebuie să faceți câteva schimbări și în dietă, să aveți un aport de nutrienți, vitamine și minerale și să lăsați deoparte acele alimente care îngrașă. Prin urmare, iată pașii pe care trebuie să-i urmați:

  • Niciodată nu săriți peste micul dejun. Niciodată! Multă lume este de părere că, dacă săriți peste micul dejun, este mai ușor să slăbiți și să reduceți grăsimea abdominală. Nimic mai neadevărat. Dacă vă luați după aceste sfaturi, veți cădea într-o capcană care vă poate îmbolnăvi: dacă organismul este lipsit de nutrienți, veți avea amețeli sau dureri de cap. Pur și simplu nu veți avea energia necesară la început de zi. În plus, metabolismul își va încetini procesele, prin urmare va stoca grăsimile, în loc să le elimine. Așadar, ar fi o greșeală.
  • Un mic dejun care să ardă grăsimile ar trebui să includă suc natural de fructe, proteine și cereale integrale. Dacă vă alimentați cu ingredientele potrivite, veți stimula arderile, metabolismul fiind obligat să lucreze. Astfel, veți avea senzația de sațietate mai mult timp și nu veți simți nevoia să ciuguliți.
  • Nutriționiștii recomandă o cantitate ideală de 350 de calorii la micul dejun – nu e rău. Dar trebuie să țineți cont și de următorul sfat: nu mâncați mai mult decât aveți nevoie. Beți întâi sucul, apoi așteptați o jumătate de oră până luați un mic dejun – puteți profita de acest timp ca să vă pregătiți, să faceți un duș. Da, așa este. Probabil va trebui să vă treziți un pic mai devreme, dar merită efortul!

3 feluri de mic dejun pentru a elimina grăsimea abdominală

Mic dejun 1

3-smoothie

  • Un pahar cu apă și suc de lămâie ca să vă învioreze
  • Un măr verde, după 40 de minute
  • O cană cu fulgi de ovăz și câțiva struguri
  • O cană cu ceai verde

După cum știți, cel mai bine este să începeți ziua cu un pahar cu apă călduță și cu lămâie. Ajută la detoxifierea organismului și este o sursă importantă de antioxidanți. Apoi puteți mînca un măr sănătos, care reduce nivelul de zahăr din sânge și ajută la arderea grăsimilor. Este ideal în lupta cu grăsimea abdominală. La final, fulgii de ovăz și ceaiul verde sunt două elemente indispensabile în orice cură de slăbire.

Mic dejun 2

4-ceai1

  • Ceai de ardei roșu și miere
  • După 40 de minute, un sandviș mic făcut din pâine integrală, un ou fiert tare, feliat, șuncă și două bucăți de avocado.
  • Suc de grepfrut

Suntem siguri că vă surprinde ceaiul de ardei roșu. Dar un astfel de ceai cu miere este cel mai potrivit mod de a activa metabolismul și pentru a accelera arderile – un procedeu foarte cunoscut și recomandat. Acest sandviș cu pâine integrală vă va ajuta să slăbiți. Nu puteți da greș dacă mâncați un ou.

Acest fel de mic dejun vă oferă multe proteine, prin urmare, este sățios. De fapt, concluziile unui studiu publicat în Nutrition Research au arătat că cei care au consumat ouă la micul dejun nu au simțit nevoia să ciugulească între mese și au putut urma o dietă mai îndeaproape. La final, sucul de grepfrut, care oferă vitamine și ajută la arderea grăsimilor, are o contribuție importantă.

Mic dejun 3

5-suc-capsuni

  • Suc de căpșuni cu rol de detoxifiere.
  • După 40 de minute: iaurt grecesc cu fulgi de ovăz.
  • Pâine prăjită din făină integrală de ovăz cu câteva picături de ulei de măsline.

Știați că apa de căpșuni este foarte bună pentru slăbit? Această sursă naturală de antioxidanți acționează ca un agent detoxifiant, fiind și o băutură cu scop medicinal, care ajută organismul să îndepărteze orice reziduu în exces. Puneți cinci căpșuni într-un robot de bucătărie. Adăugați piureul rezultat într-un pahar cu apă. Nu puneți zahăr. Vă recomandăm să-l consumați călduț.

Apoi, mâncați iaurtul grecesc, poate vă surprinde, dar ajută la slăbit. Este bogat în probiotice, care vă vor da senzație de sațietate. Are puține calorii și mai puțină lactoză decât un iaurt obișnuit. Iar dacă încheiați micul dejun cu pâine prăjită din făină de ovăz și câteva picături de ulei de măsline, veți avea parte de un mic dejun perfect. Vă oferă destui nutrienți; vă ajută organismul în procesul de detoxifiere și accelerează metabolismul pentru a reduce grăsimea de pe abdomen.

În concluzie, nu subestimați importanța unui mic dejun sănătos. Vă recomandăm o băutură detoxifiantă la început – chiar și o cană cu apă și suc de aloe este foarte bună. Apoi, mâncați niște fructe, fibre și proteine. Vă veți simți excelent!