3 sfaturi pentru creșterea rezistenței sexuale

Vrei să-ți crești rezistența sexuală? Acordă atenție acestor sfaturi și, în cazul în care situația nu se rezolvă, nu ezita să consulți un urolog.
3 sfaturi pentru creșterea rezistenței sexuale

Ultima actualizare: 22 Ianuarie, 2021

Creșterea rezistenței sexuale îți permite să te bucuri de sex într-un mod mult mai satisfăcător. Dar, pentru a face acest lucru, trebuie să ții cont de problema ejaculării precoce și a epuizării fizice.

Deși acestea pot părea probleme dificil de rezolvat, unele exerciții pot ajuta la creșterea rezistenței sexuale. Cu toate acestea, trebuie să știi că vei obține rezultatele pe care ți le dorești numai dacă le faci în mod constant.

3 sfaturi pentru creșterea rezistenței sexuale

1. Fă exerciții fizice pentru a-ți crește rezistența sexuală

Bărbat care aleargă pe plajă
Exercițiile fizice îmbunătățesc rezistența necesară pentru o performanță mai bună.

Nu reziști prea mult în timpul relațiilor sexuale pentru că obosești mai devreme decât te așteptai? Te simți obosit imediat după ce ai început să faci sex? Acest lucru apare din cauza rezistenței scăzute. De fapt, probabil că nu poți alerga nici măcar un minut fără să te simți epuizat.

A duce o viață sedentară sau a nu face eforturi pentru a-ți crește rezistența poate avea consecințe în timpul sexului. Dar acest lucru este ușor de rezolvat.

  • Mergi în fiecare zi timp de 20 până la 30 de minute.
  • După ce ai dobândit acest obicei, fă jogging.
  • Obiectivul tău va fi să faci jogging timp de 5 minute și apoi să mărești treptat durata de alergare.
  • Consecvența îți va permite să continui să progresezi.

Trebuie să faci mișcare în fiecare zi. Dacă ți se pare greu să te antrenezi de unul singur, poți să mergi la o sală de sport și să soliciți un plan de antrenament adecvat pentru a-ți spori rezistența. Sportul te va ajuta să-ți mărești rezistența sexuală.

2. Fă exerciții Kegel

O altă modalitate de a crește rezistența sexuală este practicarea de exerciții Kegel. Acestea au devenit foarte populare datorită beneficiilor incredibile pe care le oferă atât bărbaților, cât și femeilor care le practică. Scopul este de a-ți întări mușchii pelvisului pentru îmbunătățirea erecțiilor.

Dacă un bărbat face exerciții Kegel, se va bucura de erecții mai puternice pentru mai mult timp, pe lângă faptul că va putea întârzia ejacularea. Acest lucru este foarte interesant pentru bărbații care suferă de ejaculare prematură.

  • În primele zile, încearcă să întrerupi fluxul de urină când mergi la toaletă.
  • După ce identifici mușchii potriviți, îi vei putea folosi oriunde.
  • Începe prin a-i contracta timp de 4 secunde și odihnește-te timp de 2 secunde.
  • Fă acest lucru timp de cel puțin 2 minute.
  • După o săptămână, poți mări timpul.

Datorită tehnologiei, există diferite aplicații mobile care îți pot aminti să faci exercițiile Kegel, precum și cât timp trebuie să le practici. Acest lucru este foarte interesant, deoarece îți va permite să-ți menții obiceiul și să vezi progresul pe care îl faci.

3. Profită de beneficiile masturbării

Creșterea rezistenței sexuale prin masturbare
Masturbarea îți permite să îți cunoști propriul corp și să experimentezi înainte de relații.

Masturbarea, chiar dacă ai o relație, poate ajuta la creșterea rezistenței sexuale. Acest lucru se datorează faptului că îți permite să te cunoști mai bine și să-ți cunoști corpul. Astfel, vei ști ce poți face pentru a întârzia ejacularea și a prelungi durata actului sexual.

În plus, în timpul masturbării, poți practica diferite tehnici pentru a întârzia ejacularea și a vedea dacă acestea funcționează sau nu în cazul tău. De asemenea, acest exercițiu îți va permite să vezi rezultate în timpul actului sexual.

  • Când ești aproape de orgasm, pune presiune pe capul penisului.
  • Încearcă să te apropii de orgasm. Apoi, încetează să te atingi, respiră adânc și amână ejacularea.

Deși poate nu pare relevant, aceste exerciții pot crește semnificativ rezistența sexuală. Astfel, dacă ai probleme legate de ejacularea precoce, masturbarea este o idee bună. De fapt, este chiar sănătoasă.

Dacă încerci să-ți crești rezistența sexuală, sperăm că acest articol ți-a oferit câteva sfaturi care îți vor fi de mare ajutor. Cu toate acestea, dacă ești frustrat și nu vezi nicio îmbunătățire, nu ezita să consulți un specialist. Unii bărbați necesită medicamente, mai ales cei care suferă de ejaculare prematură.

S-ar putea să te intereseze...
Ce este ejacularea întârziată la bărbați?
Doza de SănătateCitește-l în Doza de Sănătate
Ce este ejacularea întârziată la bărbați?

Ejacularea întârziată este dificultatea de a ejacula în ciuda erecției complete, excitării suficiente și stimulării sexuale adecvate.



  • Alwaal, A., Breyer, B. N., & Lue, T. F. (2015). Normal male sexual function: emphasis on orgasm and ejaculation. Fertility and Sterility, 104(5), 1051–1060. https://doi.org/10.1016/j.fertnstert.2015.08.033
  • Cacciari, L. P., Pássaro, A. C., Amorim, A. C., & Sacco, I. C. N. (2017). High spatial resolution pressure distribution of the vaginal canal in Pompoir practitioners: A biomechanical approach for assessing the pelvic floor. Clinical Biomechanics, 47, 53–60. https://doi.org/10.1016/j.clinbiomech.2017.05.015
  • Dumoulin, C., Cacciari, L. P., & Hay-Smith, E. (2018). Pelvic floor muscle training versus no treatment, or inactive control treatments, for urinary incontinence in women. The Cochrane Database of Systematic Reviews10(10), CD005654. https://doi.org/10.1002/14651858.CD005654.pub4
  • Ma, G. C., Zou, Z. J., Lai, Y. F., Zhang, X., & Zhang, Y. (2019). Regular penis-root masturbation, a novel behavioral therapy in the treatment of primary premature ejaculation. Asian Journal of Andrology21(6), 631–634. https://doi.org/10.4103/aja.aja_34_19
  • Maiorino, M. I., Bellastella, G., & Esposito, K. (2015). Lifestyle modifications and erectile dysfunction: what can be expected?. Asian Journal of Andrology, 17(1), 5–10. https://doi.org/10.4103/1008-682X.137687
  • Otani T. (2019). Clinical review of ejaculatory dysfunction. Reproductive Medicine and Biology, 18(4), 331–343. https://doi.org/10.1002/rmb2.12289
  • Perelman, M. A. (2016). Reexamining the Definitions of PE and DE. Journal of Sex & Marital Therapy, 43(7), 633–644. https://doi.org/10.1080/0092623x.2016.1230161
  • Smith, L., Grabovac, I., Yang, L., Veronese, N., Koyanagi, A., & Jackson, S. E. (2019). Participation in Physical Activity is Associated with Sexual Activity in Older English Adults. International Journal of Environmental Research and Public Health, 16(3), 489. https://doi.org/10.3390/ijerph16030489