Cum să reduci aspectul ridurilor de sub ochi

9 octombrie 2018
Ochii sunt oglinda sufletului, exprimând tot ceea ce simțim atunci când vorbim cu cineva...

Vrei să descoperi câteva trucuri simple și naturale pentru a reduce aspectul ridurilor de sub ochi?

Colagenul și elastina sunt fibre proteice care se găsesc în celulele pielii, făcându-le puternice și elastice. Aceste fibre creează un sistem care permite pielii tinere și sănătoase (adică care conține foarte mult colagen) să se refacă rapid și ușor.

Din păcate, producția de colagen și de elastină scade odată cu trecerea timpului, iar pielea devine mai subțire și mai puțin capabilă de a se reface. Expunerea la soare contribuie, de asemenea, la această problemă.

Zona de sub ochi este mult mai vulnerabilă la acțiunea dăunătoare a soarelui, întrucât această piele subțire este expusă în mod direct sau indirect la lumină solară întreaga zi.

Poate nu știai, dar ridurile de sub ochi sunt în principal un produs al moștenirii genetice. Chiar dacă nu poți face mare lucru pentru a schimba acest aspect, poți totuși să adopți anumite obiceiuri care diminuează considerabil aspectul ridurilor de sub ochi. Citește în continuare pentru a afla despre ce este vorba!

Sfaturi și remedii pentru a reduce aspectul ridurilor de sub ochi

Albușul de ou

Albușul de ou este cunoscut pentru capacitatea sa de a întinde pielea lăsată. Acesta este foarte util în îndepărtarea ridurilor.

Ou folosit pentru a reduce aspectul ridurilor de sub ochi

Avocado

Avocado este un aliment foarte sănătos, fiind bogat în vitamina E. Această vitamină stimulează producția de colagen, ajutând pielea să combată efectele îmbătrânirii. Ajută, de asemenea, la tratarea dermatitei și a coșurilor.

Citește și:

9 beneficii ale consumului de avocado

Aplicând o mască pe bază de avocado, îți vei hidrata pielea din jurul ochilor, aprovizionând-o cu acizi grași care o hrănesc și o fac mai rezistentă. În timp, vei observa că vitaminele B și E din componența fructului de avocado refac tinerețea și frumusețea pielii. 

Castraveții

Castraveții sunt excelenți pentru a remedia aspectul ridurilor de sub ochi. Ei sunt alcătuiți din apă în proporție de 96% apă și, în plus, conțin vitaminele C și E, precum și diverse uleiuri esențiale.

Pentru a te bucura de beneficiile pentru piele ale castraveților, aplică puțină zeamă (sau felii de castravete) pe zona cu riduri. Proprietățile sale naturale contribuie la diminuarea acestor imperfecțiuni, remediază pungile de sub ochi și odihnește ochii obosiți sau umflați.

Felii de castravete

Dormi suficient

Este foarte important să ai un somn odihnitor. Atunci când nu dormi suficient, efectele se observă aproape imediat, între acestea numărându-se pungile de sub ochi și ridurile.

Bea multă apă

Aceasta este o condiție esențială pentru hidratarea corespunzătoare a organismului și a pielii. Poți să folosești și o loțiune hidratantă pentru a preveni uscarea pielii și formarea ridurilor de sub ochi.

Vaselina

Aplică puțină vaselină în jurul ochilor seara, înainte de culcare. În acest fel ajuți la hidratarea, netezirea și atenuarea ridurilor de expresie.

Uleiul de măsline

Amestecă puțin ulei de măsline, lapte și apă de trandafiri. Aplică amestecul pe zona din jurul ochilor. În acest fel vei calma pielea, iar efectele se vor observa imediat.

Nu fii agresivă

Ai grijă! Atunci când aplici o loțiune sau o mască, nu trebuie niciodată să întinzi pielea. Aplică aceste substanțe în cantități mici pentru a permite pielii să le absoarbă.

Dacă vrei să obții cu adevărat rezultate, fii consecventă în folosirea acestor produse.

Machiază-te

Folosește un fard de pleoape care atrage lumina și o reflectă din nou de pe chipul tău. Este cu atât mai bine dacă utilizezi un fard-cremă, pentru că proprietățile sale hidratante îți vor însenina expresia feței.

Nu uita să citești:

Cearcănele și pungile de sub ochi – 10 remedii

Nu-ți recomandăm să folosești farduri pudră, deoarece acestea usucă pielea și accentuează ridurile. 

Exercițiile faciale

Pentru a-ți relaxa fața și a-ți face ochii să arate tineri pentru mai mult timp, poți să apelezi la un exercițiu simplu:

  • Atunci când simți o tensiune la nivelul ochilor, închide-i și lasă-i să se odihnească pentru câteva secunde.
  • Apoi, deschide-i cât de tare poți, întinzând mușchii oculari.
  • Repetă exercițiul de mai multe ori.

Nu uita: Zona din jurul ochilor este foarte sensibilă, așa că ai grijă să nu freci, să nu zgârii și să nu tratezi necorespunzător acestă parte a feței tale.