6 metode pentru a tonifia fesele

30 noiembrie 2015
Vrei să adopți o rutină de exerciții pentru tonifierea feselor? Nu ezita să încerci următoarele!

Fesele tale joacă un rol foarte important în ceea ce privește aspectul fizic: cu cât acestea sunt mai tonifiate, cu atât poți să-ți diversifici mai mult vestimentația și să arăți mai bine. În plus, în ceea ce privește sănătatea, o pereche de fese tonifiate oferă mai multă protecție zonei lombare împotriva accidentelor. Iată care sunt cele mai bune 6 metode pentru a tonifia fesele!

Foarte multe femei visează să aibă fesele mai tonifiate și atractive, dar, din păcate, timpul rareori le permite să facă ceva în acest sens. Intervențiile chirurgicale sunt și ele o soluție, însă trebuie să știi că nu este musai să recurgi la măsuri atât de drastice pentru a fi frumoasă.

În acest articol îți vom prezenta câteva metode pentru a tonifia fesele, pe care le poți încerca oricând ai puțin timp liber, precum și câteva alimente pe care ar trebui să le incluzi în dieta ta zilnică. Dacă vrei ca fesele tale să fie mai ferme, atunci nu ezita să citești în continuare!

5 metode pentru a tonifia fesele prin exerciții

Genuflexiuni obișnuite

Fesele tonifiate cu genuflexiuni

Genuflexiunile sunt unul din cele mai bune exerciții pe care le poți practica dacă vrei să-ți lucrezi partea inferioară a corpului. Pe lângă faptul că îți vei lucra fesele, genuflexiunile îți vor stimula și bicepșii femurali, gambele și exteriorul coapselor.

Pentru a face acest exercițiu, nu trebuie decât să stai în picioare și, lăsându-ți toată greutate pe călcâie, să te lași în jos. Va trebui să-ți îndoi genunchii într-un unghi drept, dar ai grijă ca aceștia să nu treacă de degetele de la picioare.

Încearcă și:

6 tipuri de genuflexiuni pentru tonifierea picioarelor

Saltul de putere

Acesta este un exercițiu de consolidare, ce îți va tonifia fesele cât ai zice pește. Stând în picioare, cu pieptul înainte și picioarele depărtate la nivelul umerilor, lasă-ți greutatea pe călcâie și adoptă poziția pe care tocmai am descris-o în secțiunea despre genuflexiuni. Apoi sari și încearcă să aterizezi în aceeași poziție.

Săriturile cu coarda

Începe prin a sări coarda timp de un minut sau două, făcând o scurtă pauză la fiecare 30 de secunde, iar apoi repetă exercițiul pentru încă două sau cinci minute.

Deși acest exercițiu este aparent foarte simplu, săriturile cu coarda necesită mult efort fizic. Dar nu-ți face griji: rezultatele nu vor întârzia să apară și, cât de curând, vei avea fesele mult dorite.

Urcatul scărilor

Metode pentru a tonifia fesele în aer liber

Poți să încerci acest exercițiu de fiecare dată când te întorci acasă sau oricând trebuie să ajungi la un etaj superior al vreunei clădiri, dar te sfătuim totuși să-ți stabilești o rutină concretă. În plus, pe măsură ce corpul tău devine mai antrenat, poți să-ți mărești obiectivul zilnic și să urci mai multe scări.

Atunci când urci pe scări, te sfătuim să-ți susții greutatea cu degetele de la picioare și să nu-ți îndoi genunchii prea mult. Cu cât reușești să urci mai repede scările, cu atât fesele tale vor deveni mai ferme. Acest exercițiu îți va îmbunătăți fizicul în general, iar tu vei arde imediat acele câteva kilograme în plus.

Ridicările pe gambe

Chiar nu e nevoie să mergi la sală pentru a pune în aplicare metode de a tonifia fesele fesele. Stai în fața unei scări și, cu un picior pe prima treaptă, ridică-te în sus pe degetele de la acel picior. Alternează picioarele pe măsură ce practici acest exercițiu. Vei obține aceleași rezultate ca atunci când urci pe scări. Însă nu vei depune chiar la fel de mult efort.

Pe lângă exerciții…

Va trebui să-ți schimbi și dieta zilnică dacă vrei să ai fesele mai tonifiate. Moderează-ți consumul de alimente grase și, desigur, nu mânca mai mult decât trebuie. În plus, nu ezita să încerci alimentele pe care ți le vom enumera mai jos.

Îți recomandăm și:

Dieta ideală în funcție de tipul de corp

Alimente pe care trebuie să le consumi dacă vrei să-ți tonifiezi fesele

  • Produse lactate degresate, inclusiv lapte, brânzeturi, iaurturi, etc.
  • Ouă. Ca să-ți menții colesterolul în limite normale, te sfătuim să consumi doar un singur gălbenuș de ou la o masă (albușurile le poți consuma fără ezitare).
  • Carne slabă, cum ar fi cea de pui, pește, vițel, curcan (pieptul) sau ton.
  • Leguminoase, cum ar fi lintea, fasolea normală, fasolea garbanzo sau soia.
  • Alimente cu un conținut bogat de carbohidrați, cum ar fi pastele din grâu integral, pâinea de grâu sau făina de ovăz.
  • Fructele uscate și anumite semințe. Nucile, alunele și migdalele au un conținut bogat de grăsimi sănătoase. Ele sunt foarte benefice pentru fesele tale.

Te sfătuim să bei și multă apă pentru a-ți menține fesele hidratate. Sperăm că aceste metode pentru a tonifia fesele îți vor fi de folos!

Cuenca-Guerra, R., & Lugo-Beltran, I. (2006). Beautiful Buttocks: Characteristics and Surgical Techniques. Clinics in Plastic Surgery. https://doi.org/10.1016/j.cps.2006.04.002

Low, B. S., Alexander, R. D., & Noonan, K. M. (1987). Human hips, breasts and buttocks: Is fat deceptive? Ethology and Sociobiology. https://doi.org/10.1016/0162-3095(87)90027-6