Metode naturale pentru a obține un bust ferm

· 27 mai 2016
Exercițiile fizice ajută la tonifierea mușchilor din zona pieptului, redându-le fermitatea. Este important, de asemenea, să menții o postură adecvată a corpului.

După ce nasc sau ajung la o anumită vârstă, multe femei observă că au sânii lăsați. Dacă te regăsești în aceeași situație, trebuie să știi că nu este nevoie să te supui unei intervenții chirurgicale pentru a avea un bust ferm.

În articolul de azi îți prezentăm câteva exerciții și sfaturi pentru a-ți tonifia pieptul prin metode naturale.

Sânii lăsați: un fenomen natural

O femeie este supusă multor schimbări după vârsta de 40 de ani. Pe lângă semnele incipiente ale menopauzei, există și câteva modificări la nivel fizic, inclusiv reducerea fermității bustului.

Factorii care pot contribui la apariția acestui fenomen sunt:

  • Alăptatul
  • Sarcina
  • Pierderea rapidă în greutate
  • Creșterea rapidă în greutate
  • Carențele nutriționale
  • Purtarea unui sutien nepotrivit
  • Activitatea fizică suprasolicitantă
  • Cancerul mamar
  • Problemele hormonale
  • Afecțiunile respiratorii (cum ar fi tuberculoza)
  • Fumatul
  • Consumul excesiv de băuturi acidulate sau alcoolice

Este important să știi că sânii nu au mușchi, ci sunt formați din grăsime, țesut conjunctiv și glande mamare. Tocmai de aceea atunci când slăbești, aceasta este una dintre primele zone ale corpului care își pierde din volum, iar atunci când te îngrași, are loc efectul opus.

Cele trei modalități prin care poți să mărești fermitatea regiunii sânilor și a pieptului sunt:

  • Tratamente naturale
  • Obiceiuri sănătoase
  • Exerciții fizice

Prima parte: metode naturale de a-ți mări bustul

Iată care sunt remediile naturale care ajută la întărirea regiunii bustului:

Gheață sau apă rece

Gheața te ajută să obții un bust ferm

Ai grijă ca apa în care faci baie să fie cât de rece poți suporta. Dacă ideea nu te atrage nici măcar în zilele fierbinți de vară, masează-ți sânii cu câteva cuburi de gheață. Repetă tratamentul în fiecare zi.

Rom și lămâie

Pentru acest tratament, ai nevoie de o jumătate de cană de rom (125 ml) și de zeama unei lămâi. Amestecă cele două ingrediente și lasă lichidul să stea peste noapte. Dimineața, masează zona sânilor. Lasă amestecul să acționeze timp de 10 minute, apoi clătește cu apă rece.

Cremă de lavandă și ciulin

Găsești această cremă în magazinele naturiste, dar poți să o prepari și acasă folosind 40 de grame de vaselină, 20 de picături de ulei esențial de lavandă și 1 gram de extract de ciulin.

Masează regiunea sânilor de jos în sus. Nu clăti.

Banane

Ai nevoie doar de una sau două banane coapte. Curăță-le de coajă și pasează-le cu o furculiță. Aplică pasta pe bust și las-o să acționeze timp de 30 de minute, apoi clătește cu apă caldă sau rece. Repetă tratamentul de trei ori pe săptămână.

Albuș de ou

Albușul de ou te ajută să ai un bust ferm

Bate un albuș de ou până începe să se întărească și aplică-l pe bust. Adaugă încă un albuș dacă este nevoie. Lasă să acționeze timp de 30 de minute, apoi clătește-te cu apă caldă.

Partea a doua: obiceiuri sănătoase pentru un bust ferm

Acum că ai aflat ce tratamente naturiste poți folosi, îți prezentăm și câteva obiceiuri zilnice care pot duce la lăsarea sânilor și pe care trebuie să le schimbi pentru a remedia problema și a obține un bust ferm.

Nu urma diete extreme

Dacă slăbești foarte rapid, într-o perioadă scurtă de timp, sânii își pierd din mărime și fermitate. În plus, acesta este un lucru dăunător pentru sănătate.

Alege sutienul potrivit

Dacă faci des exerciții fizice, poartă un sutien sport. Pentru alte activități, asigură-te că bretelele îți vin bine (și nu provoacă durere).

Odată cu trecerea timpului, sutienul nu mai poate susține sânii la fel de bine. Schimbă-i elasticul sau cumpără-ți unul nou.

Este important, de asemenea, să alegi un sutien potrivit pentru mărimea sânilor tăi. Dacă se poate, evită să le folosești pe cele cu sârmă. Deși îți susțin mai bine sânii, acestea nu sunt benefice pentru sănătatea acestora.

Nu îți expune sânii la soare

Pentru un bust ferm, ferește-te de razele solare

Chiar dacă nu frecventezi plaja de nudiști, este posibil să ai un costum de baie foarte mic care nu îți acoperă bine sânii.

Razele UV duc la pierderea elasticității pielii. Folosește întotdeauna o cremă cu un factor ridicat de protecție solară și acoperă bine zona sânilor.

Renunță la alcool și la țigări

Renunțarea la aceste obiceiuri nocive ajută la îmbunătățirea sănătății și la prevenirea lăsării sânilor.

Menține o postură adecvată a corpului

Obiceiul de a-ți ține spatele cocoșat atunci când stai pe scaun îți afectează coloana vertebrală. În plus, acesta are un impact negativ și asupra fermității bustului. Nu este recomandat nici să ridici obiecte grele de jos.

Mănâncă sănătos

Un bust ferm se obține și prin alimentație

Pentru un bust ferm, este indicat să adaugi mai mulți nutrienți în dietă, în special calciu, vitamine, carbohidrați, acizi grași esențiali și minerale.

Partea a treia: exerciții pentru un bust ferm

Exercițiile fizice sunt foarte utile dacă vrei să ai din nou sânii fermi ca în adolescență.

Există anumite exerciții care vizează în mod special țesutul sânilor și mușchii pectorali (din jurul bustului). Cele mai recomandate sunt:

Exercițiul fluture pe bancă

Stai pe spate pe banca de fitness și întinde brațele peste piept. Îndoaie ușor coatele și coboară brațele până devin paralele cu podeaua. Menține această poziție timp de câteva secunde, înainte de a reveni la cea inițială. Poți să ții și câte o ganteră în fiecare mână.

Exercițiul fluture stând în picioare

Stai în poziție verticală cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și cu genunchii ușor îndoiți. Ține brațele pe lângă corp. Ridică-le la piept, apoi revino la poziția inițială. Poți să folosești greutăți, dacă dorești.

Exercițiul fluture stând pe scaun

Pentru un bust ferm, poartă un sutien potrivit

Stai pe scaun cu spatele drept și bine sprijinit. Ține picioarele apăsate pe podea. Ia câte o ganteră în fiecare mână și ține brațele pe lateral.

Ridică brațele până la nivelul umerilor. Numără până la 10, apoi revino la poziția inițială. Poți să variezi și să ridici brațele în față, unul lângă altul.