Proprietățile și beneficiile nucilor Pili
 

Proprietățile și beneficiile nucilor Pili

Dacă vă plac nucile, trebuie să încercați și nucile Pili. Acest aliment se remarcă prin densitatea nutrițională și textura excelentă.
Proprietățile și beneficiile nucilor Pili
Saúl Sánchez Arias

Scris și verificat de nutriționistul Saúl Sánchez Arias.

Ultima actualizare: 13 octombrie, 2022

Nucile Pili sunt un aliment foarte benefic care poate fi inclus în dietă în mod regulat. Cu toate acestea, ele sunt necunoscute pentru majoritatea oamenilor. Prin urmare, vom discuta despre toate proprietățile și beneficiile nucilor Pili.

Înainte de a începe, trebuie menționat faptul că aportul zilnic de nuci este recomandat de majoritatea experților în nutriție. Sunt alimente cu densitate nutrițională ridicată. Acestea oferă proteine, grăsimi de calitate și multe vitamine și minerale. Sunt destul energizante, așa că este important să consumați cantitatea potrivită.

Ce sunt nucile pili?

Nucile Pili sunt cultivate în Australia, Noua Guinee și Asia de Sud-Est. Au un profil nutrițional diferit față de alte produse din același grup, deoarece sunt o sursă de grăsimi saturate și mononesaturate. În plus, ele conțin o cantitate mare de magneziu.

Nucile Pili pot fi consumate crude sau ușor coapte. De obicei, au o textură foarte fină și cremoasă; se topesc în gură. Sunt chiar mai albe decât nucile de macadamia. Se combină foarte bine cu produsele lactate fermentate, reușind să le îmbunătățească valoarea nutritivă.

Alimente fermentate benefice
Puteți să combinați aceste nuci cu alimente fermentate.

Informații nutriționale

Din punct de vedere nutrițional, trebuie remarcat faptul că nucile Pili sunt o sursă de grăsimi și proteine. Au 31 grame de lipide la 100 grame de produs și aproape 11 grame de proteine. Proteinele au o valoare biologică scăzută. Nu oferă toți aminoacizii esențiali, dar sunt utile pentru a îndeplini nevoile zilnice.

În ceea ce privește micronutrienții, nucile Pili oferă o cantitate mare de vitamina B. De asemenea, oferă minerale, cum ar fi manganul, magneziul, fosforul, cuprul, zincul și fierul.

Beneficiile nucilor Pili

Consumul regulat de nuci Pili poate avea mai multe efecte benefice pentru organism. De exemplu, pot avea un impact pozitiv asupra fiziologiei somnului, datorită conținutului lor de magneziu. Acest element s-a dovedit a fi capabil să ajute la combaterea tulburărilor asociate cu odihna.

Nucile Pili pot genera un efect antioxidant puternic. Acest lucru se datorează substanțelor fitochimice din compoziția lor, care neutralizează formarea radicalilor liberi. Este un efect legat de o incidență mai scăzută a patologiilor cronice și complexe.

Nu trebuie să uităm nici că, datorită acestor nuci, putem garanta necesarul zilnic de proteine. Proteinele sunt esențiale pentru ca masa slabă să se mențină în stare bună. Potrivit cercetărilor publicate în Annals of Nutrition & Metabolism, persoanele sedentare trebuie să consume cel puțin 0,8 grame de proteine per kilogram de greutate corporală pe zi.

Nucile Pili oferă și calciu în cantități semnificative. Vorbim despre un element foarte important pentru a evita degenerarea osoasă de-a lungul anilor.

Mai multe tipuri de nuci
Nucile Pili au o structură nutrițională ușor diferită, dar la fel de benefică.

Nucile Pili sunt foarte benefice

Nucile Pili nu sunt faimoase în întreaga lume. Totuși, sunt un aliment cu o cantitate mare de nutrienți. Prin urmare, consumul lor este recomandat. În plus, sunt rafinate din punct de vedere organoleptic. Au o textură cremoasă și mătăsoasă, ușor de mestecat.

S-ar putea să te intereseze...
Nucile tigru: nutrienți, beneficii și cum se adaugă în dietă
Doza de Sănătate
Citește pe Doza de Sănătate
Nucile tigru: nutrienți, beneficii și cum se adaugă în dietă

Nucile tigru sunt un tubercul comun în Spania, dar puțin cunoscut în lume. Îți explicăm care sunt beneficiile lor și cum pot fi consumate!



  • Cao Y, Zhen S, Taylor AW, Appleton S, Atlantis E, Shi Z. Magnesium Intake and Sleep Disorder Symptoms: Findings from the Jiangsu Nutrition Study of Chinese Adults at Five-Year Follow-Up. Nutrients. 2018;10(10):1354. Published 2018 Sep 21. doi:10.3390/nu10101354
  • Neha K, Haider MR, Pathak A, Yar MS. Medicinal prospects of antioxidants: A review. Eur J Med Chem. 2019;178:687-704. doi:10.1016/j.ejmech.2019.06.010
  • Richter M, Baerlocher K, Bauer JM, et al. Revised Reference Values for the Intake of Protein. Ann Nutr Metab. 2019;74(3):242-250. doi:10.1159/000499374

Conținutul acestei publicații are scop pur informativ. În niciun moment nu ar trebui să faciliteze sau să înlocuiască diagnosticele, tratamentele sau recomandările oferite de către un specialist. Consultă un specialist de încredere dacă ai îndoieli și cere acordul acestuia înainte de a începe orice procedură.