Smoothie cu avocado pentru slăbit și musculatură

27 aprilie 2017
Acest smoothie cu avocado este o sursă excelentă de grăsimi sănătoase care te ajută să slăbești, stimulând în același timp creșterea masei musculare dacă este însoțit de exerciții fizice. Încearcă-l și tu!

Dacă îți dorești să slăbești fără să te înfometezi și să îți dezvolți masa musculară mult mai ușor, îți recomandăm acest smoothie cu avocado. Este o băutură bogată în vitamine, minerale, proteine, grăsimi sănătoase și fibre.

Îți arătăm mai jos cum să prepari acest smoothie și ce beneficii îți oferă.

Cum să slăbesc și să câștig masă musculară?

Antrenament după un smoothie cu avocado energizant

Dacă ți-ai propus să arzi grăsimi și să îți dezvolți masa musculară în același timp, va trebui să te concentrezi asupra dietei și a exercițiilor fizice deopotrivă.

În primul rând, trebuie să adopți o alimentație bogată în legume și proteine de calitate superioară. Nu uita nici de grăsimile sănătoase. Acestea nu îngrașă, ci accelerează metabolismul și stimulează arderea caloriilor.

În al doilea rând, trebuie să practici în mod regulat exerciții fizice de intensitate medie, de două sau de trei ori pe săptămână, alternând sau combinând antrenamentul de forță cu exercițiile cardiovasculare.

Dacă ții cont de aceste recomandări, vei reuși să îți atingi dublul obiectiv. Ai grijă de sănătatea ta, menține-ți un tonus bun și o stare de spirit pozitivă.

Avocado

În ultimele decenii, curele de slăbire s-au bazat pe un conținut mic de grăsimi și calorii. Dar în ultimii ani, oamenii au început să înțeleagă rolul benefic al grăsimilor. Acestea nu îngrașă, ci îți activează metabolismul, stimulând consumul de energie.

Totuși, este important de știut că efectele pozitive sunt oferite numai de grăsimile naturale, neprocesate, cum ar fi uleiul de cocos extravirgin, nucile, semințele și avocado.

Avocado are un conținut ridicat de vitamine, minerale, fibre și proteine. Acestea din urmă te ajută să îți tonifici musculatura, fără să dăuneze organismului.

Beneficiile smoothie-urilor verzi

Pentru a slăbi și a câștiga masă musculară într-un mod sănătos, trebuie să mărești consumul de:

  • Legume cu frunze verzi: țelină, rucola, năsturel, spanac, salată verde, frunze de sfeclă, etc.
  • Proteine de calitate superioară
  • Grăsimi sănătoase

Toate acestea se regăsesc în smoothie-urile verzi, care au căpătat o popularitate foarte mare. Aceste băuturi pot fi un mic dejun sau o gustare simplă, sănătoasă și hrănitoare, deoarece poți adăuga diverse ingrediente naturale, păstrând același gust minunat.

Îți recomandăm și:

Scapă de celulită cu sâmburi de avocado

Smoothie cu avocado

Smoothie cu avocado și miere de albine

Ingrediente

  • 1 avocado copt, de dimensiuni medii
  • O mână de legume cu frunze verzi
  • 1 fruct (banană coaptă, pară, măr sau ananas)
  • 1 cană de apă sau lapte vegetal (de orez, ovăz, grâu spelt sau migdale) (200 ml)

Poți îndulci smoothie-ul cu puțină stevia, miere sau zahăr brun.

În plus, poți adăuga în acest smoothie cu avocado și alte ingrediente sănătoase și hrănitoare, pentru a pierde în greutate și a-ți dezvolta musculatura, cum ar fi:

  • Semințe de chia
  • Prune uscate
  • Pudră de maca
  • Proteine din cânepă
  • Proteine din mazăre
  • Ulei de cocos extravirgin

Mod de preparare

  • Curăță fructul de avocado și adaugă-l în blender împreună cu legumele cu frunze verzi, fructele și lichidul ales.
  • Procesează bine ingredientele timp de un minut sau două, până obții un amestec fin și fără cocoloașe.
  • Smoothie-ul obținut va avea o textură densă și cremoasă. Dacă vrei să îl bei mai ușor, poți adăuga puțin lichid.
  • Deși smoothie-urile îi oferă băuturii o dulceață naturală, poți adăuga și un alt îndulcitor, însă nu zahăr rafinat.

Citește și:

Cum se previne oxidarea fructelor de avocado

Când este recomandat să beau un smoothie cu avocado?

Smoothie cu avocado și ingrediente naturale

Bea acest smoothie în fiecare zi timp de o lună, pentru a te bucura cu adevărat de beneficiile sale. Alege oricare dintre următoarele momente ale zilei:

  • Dimineața la micul dejun, fără să mai mănânci și altceva. Dacă încă îți este foame, mănâncă ceva consistent după cel puțin 30 de minute de la servirea smoothie-ului.
  • Ca gustare. Acest smoothie cu avocado este o opțiune excelentă pentru persoanele cărora li se face foame înaintea cinei. Fiind o băutură foarte sățioasă, nu vei mai fi înfometat/ă atunci când te așezi la masă.
  • Cu cel puțin o oră înainte de un antrenamentSmoothie-ul îți va oferi energia de care ai nevoie și este și ușor de digerat, astfel că nu vei întâmpina nicio problemă.
  • Imediat după un antrenament, în cel mult o jumătate de oră. Acesta este momentul ideal pentru creșterea masei musculare.