Meditația orgasmică: ce trebuie să știi

Meditația orgasmică este o practică care promovează bunăstarea prin atenție și experiența de stimulare. Vrei să afli mai multe? În acest articol, îți vom spune cum poți face acest lucru și ce spun unele femei despre asta.
Meditația orgasmică: ce trebuie să știi

Ultima actualizare: 30 Iunie, 2021

Ideea de a aduce pace în viața ta, bunăstarea și o conexiune spirituală prin stimulare clitoridiană poate fi ciudată pentru mulți oameni, dar există – și se numește meditație orgasmică. OneTaste este una dintre mișcările care cred în meditația orgasmică, ce reprezintă o tehnică puternică pentru a vindeca, a fi mai fericită și mai liniștită. De fapt, această organizație sprijină fuziunea conștiinței cu sexualitatea.

Meditația orgasmică nu pune accent pe finalul orgasmic, ci pe deconectarea, stabilitatea emoțională și extazul care pot fi experimentate la nivel spiritual prin masajul genital feminin.

Conform OneTaste, meditația orgasmică:

Este o practică unică de wellness care combină atenția cu puterea experienței profund umane a orgasmului.

Această organizație susține că meditația orgasmică conectează corpul cu sexualitatea. Printre calitățile sale se numără faptul că este sigură și sistematică – pentru că se face întotdeauna în același mod. Nu are motive ascunse și este intimă. Implică doar două persoane.

Timpul necesar pentru a efectua meditația orgasmică este de 15 minute. În acest interval de timp, un bărbat, numit stroker, masează clitorisul. Atunci când se întâmplă acest lucru, sistemul limbic se activează și creierul produce oxitocină.

Strokerii nu trebuie să fie neapărat partenerii femeilor care meditează. De fapt, experiența meditației este separată de actul sexual în sine.

Cum practici meditația orgasmică?

Femeie care se bucură de meditația orgasmică

Sesiunile de meditație orgasmică au următoarea structură:

  • Femeile trebuie să se dezbrace de la brâu în jos. Strokerul este îmbrăcat.
  • Strokerul trebuie să creeze cuibul, adică spațiul în care va avea loc meditația. Pentru aceasta, va folosi un covor de yoga și trei perne.
  • Luminile rămân aprinse.
  • Strokerul are un cronometru, un prosop de mână, mănuși și un lubrifiant.
  • Femeia se poziționează pe saltea și se întinde pe spate. Genunchii ei trebuie să fie îndoiți.
  • Strokerul stă în partea dreaptă a femeii în timp ce își folosește mâna stângă pentru a o stimula.
  • Cronometrul trebuie să fie setat la 13 minute, deoarece celelalte 2 minute vor fi pentru relaxare și calmare.
  • Strokerul trebuie să îi indice femeii când urmează să o atingă, în timp ce își unge degetul arătător și degetul mare cu lubrifiant.
  • Masajul începe atunci când strokerul stimulează partea din stânga sus a clitorisului cu degetul arătător, deplasându-se în sus și în jos.
  • Dacă femeia dorește, îi poate oferi instrucțiuni strokerului și poate arăta cum vrea să fie stimulată.

După ce s-au scurs cele 13 minute, strokerul trebuie să-și așeze mâna dreaptă deasupra mâinii stângi și să acopere organele genitale feminine, apăsând ușor și menținând poziția timp de 2 minute.

După acest interval de timp, femeia își va recăpăta calmul și ambii vor putea curăța zona.

Acest tip de meditație este o metodă sau un cult?

Persoană care practică meditația orgasmică

Din cauza costurilor ridicate ale acestor sesiuni, unii critici au etichetat meditația orgasmică drept cult. Cu toate acestea, practica are susținători puternici. De exemplu, scriitoarea Rose Surnow a susținut că meditația orgasmică a dus-o într-un loc plăcut și liniștit. A schimbat complet modul în care trăiește sexul.

Jurnalista Aurora Wells a afirmat faptul că, pentru ea, această experiență a fost „oarecum ciudată și clinică”. Publicații celebre au colectat opiniile mai multor femei care au practicat meditația orgasmică și au menționat că:

Există un pact ciudat clinic… Nu există contact vizual în timpul meditației orgasmice. Ideea, similară cu sexul budist tantric, este de a extinde vârful senzorial înainte de a atinge punctul culminant.

Totuși, această metodă diferă de alte practici deoarece, după cum afirmă guru Shree Ramananda:

Deși meditația tradițională are scopuri spirituale, de-a lungul anilor a evoluat într-o metodologie de sănătate sau de reducere a anxietății și în terapie pentru concentrarea atenției.

Directorul executiv al Institutului OM, Anjuly Ayer, a spus că meditația a fost ciudată pentru ea, „de parcă ar pluti… sau mintea s-ar separa de corp”, dar i-a oferit senzații unice în fiecare parte a corpului.

Trebuie remarcat faptul că scopul meditației orgasmice nu este orgasmul în sine. Așadar, presiunea de a avea orgasm dispare, iar experiența este mai plăcută pentru femei.

S-ar putea să te intereseze...
Ce este sindromul post-orgasmic (POIS)?
Doza de Sănătate
Citește pe Doza de Sănătate
Ce este sindromul post-orgasmic (POIS)?

Sindromul post-orgasmic este o tulburare rară care afectează doar bărbații. Provoacă simptome asemănătoare gripei după ejaculare.



  • Brotto, L. A., & Basson, R. (2014). Group mindfulness-based therapy significantly improves sexual desire in women. Behaviour Research and Therapy. https://doi.org/10.1016/j.brat.2014.04.001
  • Mañas, I. (2009). Mindfulness ( Atención Plena ): La Meditación en Psicología Clínica. Gaceta de Psicología.
  • Meditación, mindfulness y sus efectos biopsicosociales. revisión de literatura. (2011). Revista Electrónica de Psicología Iztacala.
  • Millar, L. M. (2015). Impact of orgasmic meditation.
  • Mosher, D. L. (1980). Three Dimensions of Depth of Involvement in Human Sexual Response 1. The Journal of Sex Research. https://doi.org/10.1080/00224498009551060