Rețetă de biscuiți moscovitas cu migdale și ciocolată
 

Rețetă de biscuiți moscovitas cu migdale și ciocolată

Vă vom arăta rețeta de biscuiți moscovitas, cel mai cunoscut desert de origine asturiană, ușor și fără aditivi artificiali.
Rețetă de biscuiți moscovitas cu migdale și ciocolată

Ultima actualizare: 29 Aprilie, 2022

Rețeta de biscuiți moscovitas include migdale și ciocolată și poate fi preparată cu ușurință acasă. Este un desert tipic asturian pe placul tuturor, făcut în principal din ingrediente proaspete. Nu se folosesc aditivi artificiali, deci biscuiții nu vor avea un impact negativ asupra sănătății, atât timp cât sunt incluși cu moderație în contextul unei alimentații echilibrate.

Cum se prepară rețeta de biscuiți moscovitas cu migdale și ciocolată?

Cele mai bune deserturi ce pot fi consumate zilnic sunt lactatele fermentate și fructele. Totuși, puteți avea varietate cu dulciuri precum biscuiții moscovitas.

În acest fel, puteți respecta dietă, evitând situațiile de anxietate care pot duce la abandon. Pe de altă parte, dacă faceți exerciții fizice, impactul zaharurilor simple asupra organismului va fi limitat.

Farfurie cu biscuiți moscovitas cu migdale

Ingrediente

Dacă doriți să pregătiți biscuiți moscovitas excelenți acasă, veți avea nevoie de următoarele ingrediente:

  • 100 grame de migdale crude întregi Marcona
  • 100 grame de zahăr alb
  • 20 grame de făină de grâu
  • 100 grame de smântână cu 35% grăsime
  • 150 grame de ciocolată cu lapte (poate fi înlocuită cu alta cu un conținut mare de cacao)
  • Hârtie de copt

Instrucțiuni pas cu pas

  1. Puneți smântâna și zahărul într-o cratiță.
  2. Aprindeți focul și amestecați constant până când zahărul se dizolvă complet.
  3. Când crema începe să fiarbă, adăugați migdalele și făina.
  4. Amestecați bine pentru a obține un rezultat cu o consistență foarte densă.
  5. Acoperiți o tavă cu hârtie de copt și puneți pe ea mici movile de amestec de mărimea unei nuci. Acestea trebuie separate unele de altele, deoarece în timpul coacerii vor crește destul de mult.
  6. Preîncălziți cuptorul la 170 de grade Celsius și coaceți biscuiții timp de 8 minute la aceeași temperatură cu căldură din ambele părți, cu tava în mijloc.
  7. Când procesul de gătire s-a terminat, scoateți biscuiții și lăsați-i să se odihnească pe un grătar până se răcesc complet.
  8. În acest moment, treceți la acoperirea cu ciocolată. Pentru a face acest lucru, topiți ciocolata la bain-marie. Lăsați-o să se răcească puțin și apoi ungeți fiecare biscuite cu o pensulă. Puneți biscuiții pe grătar până ce ciocolata se răcește complet.
Biscuiți moscovitas cu migdale

Beneficiile biscuiților moscovitas

Biscuiții moscovitas conțin destul de multe zaharuri simple. Dar, dacă sunt consumați în contextul unei alimentații variate și echilibrate, iar sportul este practicat frecvent, consumul lor poate genera o serie de beneficii.

În primul rând, acest preparat poate ajuta la recuperarea după un efort de mare intensitate. Acest lucru se datorează în principal conținutului său de carbohidrați.

Totuși, potrivit unui studiu publicat în Nutrients, zaharurile trebuie să fie consumate cu o cantitate mare de proteine cu valoare biologică ridicată pentru a asigura refacerea eficientă a glicogenului. Pentru a face acest lucru, puneți alături un produs lactat, de exemplu. Procesele de adaptare după efort intens vor fi corect stimulate.

Migdalele oferă acizi grași de înaltă calitate. Acești nutrienți ajută la controlul stărilor de inflamație din mediul intern. De asemenea, oferă calciu, un mineral care face parte din țesutul osos. Potrivit cercetărilor publicate în Handbook of Experimental Pharmacology, satisfacerea cerințelor zilnice este esențială pentru evitarea problemelor, precum fracturile, pe termen mediu.

Pregătiți biscuiți moscovitas acasă

După cum ați văzut , este ușor să pregătiți moscovitas acasă. Acești biscuiți au caracteristici organoleptice excelente. Sunt perfecți pentru a însoți o cafea sau un ceai și pentru a surprinde vizitatorii.

În plus, nu conțin aditivi artificiali sau acizi grași de tip trans, așa că nu vor avea un impact negativ asupra mediului intern dacă faceți mișcare frecvent.

Amintiți-vă că este important să aveți obiceiuri corecte pentru a preveni dezvoltarea patologiilor cronice și complexe. Nu este suficient să aveți grijă de alimentație. Trebuie să dormiți bine în fiecare noapte și să vă expuneți frecvent la lumina soarelui.

S-ar putea să te intereseze...
Rețetă de tartă din pâine cu migdale
Doza de Sănătate
Citește pe Doza de Sănătate
Rețetă de tartă din pâine cu migdale

Rețeta de tartă din pâine cu migdale este asemănătoare cu prăjitura Calatrava. Aroma blândă este perfectă pentru a termina o masă copioasă.



  • Neha K, Haider MR, Pathak A, Yar MS. Medicinal prospects of antioxidants: A review. Eur J Med Chem. 2019 Sep 15;178:687-704. doi: 10.1016/j.ejmech.2019.06.010. Epub 2019 Jun 13. PMID: 31228811.
  • Alghannam AF, Gonzalez JT, Betts JA. Restoration of Muscle Glycogen and Functional Capacity: Role of Post-Exercise Carbohydrate and Protein Co-Ingestion. Nutrients. 2018 Feb 23;10(2):253. doi: 10.3390/nu10020253. PMID: 29473893; PMCID: PMC5852829.
  • Reid IR, Bristow SM. Calcium and Bone. Handb Exp Pharmacol. 2020;262:259-280. doi: 10.1007/164_2019_324. PMID: 31792679.