Rețeta de frigărui de pui delicioase
 

Rețeta de frigărui de pui delicioase

Frigăruile de pui sunt un preparat simplu care va oferi vitamine și omega 3. Aflați cum să le preparați!
Rețeta de frigărui de pui delicioase

Ultima actualizare: 22 decembrie, 2022

Rețeta de frigărui de pui este foarte simplă și, fără îndoială, va fi pe placul tuturor. Este un fel de mâncare foarte bogat și puțin elaborat, dar îi va lăsa pe toți oaspeții tăi cu gura căscată.

În plus, se dovedește a fi un fel de mâncare cu conținut scăzut de calorii, fiind o opțiune bună pentru cei care urmează o dietă sau vor doar să-și mențină greutatea ideală.

Cum se prepară rețeta de frigărui de pui?

Cu foarte puține ingrediente, veți putea face frigăruile de pui. Amintiți-vă că, dacă este nevoie, puteți renunța la anumite ingrediente sau puteți adăuga ceva mai mult din produsul preferat.

Cu aceste ingrediente, se pot prepara 3 porții de aproximativ 292 kilocalorii fiecare (un total de 877 kilocalorii).

Ingrediente

  • 300 grame de piept de pui
  • 2 cepe
  • 2 ardei grași, 1 verde și 1 roșu
  • Ulei sub formă de spray
  • 2 știuleți de porumb fraged

Rețineți că, dacă înlocuiți spray-ul cu ulei de măsline sau ulei obișnuit, acesta va avea aproximativ 9 kilocalorii în plus per lingură.

Instrucțiuni pas cu pas

  • Îndepărtați pielea de pe pieptul de pui.
  • Tăiați puiul în cuburi cu latura de aproximativ 3 centimetri.
  • Curățați ceapa și tăiați-o pătrate, tot de aproximativ 3 centimetri.
  • Scoateți semințele ardeilor și tăiați-i la o dimensiune similară.
  • Curățați porumbul și tăiați-l în felii subțiri.
  • Așezați ingredientele pe bețișoarele de lemn: ceapă, ardei gras roșu, pui, ardei gras verde, porumb și așa mai departe.
  • Pulverizați frigăruile cu ulei spray.
  • Puneți frigăruile în cuptor la temperatură moderată spre fierbinte, pe un grătar. Puneți un vas dedesubt.
  • Când partea inferioară este deja aurie, întoarceți-le și puneți sare pe suprafața superioară (cea care este deja moale), pentru ca puiul să nu-și piardă zeama.
  • Când carnea s-a rumenit pe ambele părți, scoateți-o din cuptor și serviți-o.

Beneficiile frigăruilor de pui

Această rețetă de frigărui de pui vă va permite să obțineți toate beneficiile cărnii de pui. Acest tip de carne albă, așa cum este și cunoscută, este o sursă excelentă de vitamine și minerale precum fosforul, fierul și potasiul.

Este atât de bogat și sănătoasă, încât Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO) a declarat că este o sursă de încredere de acizi grași polinesaturați, în special omega-3, fiind în același timp săracă în grăsimi saturate.

Puiul este aliatul ideal pentru diferite preparate sănătoase. Savurați-l sub formă de frigărui!

S-ar putea să te intereseze...
Salată de quinoa cu pui și legume: rețetă ușoară și sănătoasă
Doza de Sănătate
Citește pe Doza de Sănătate
Salată de quinoa cu pui și legume: rețetă ușoară și sănătoasă

O salată de quinoa cu pui și legume reușește să ofere o cantitate optima de nutrienți și antioxidanți. Îndrăznești să o încerci?



  • Davud Farrel. Función de las aves de corral en la nutrición humana. Organización para las Naciones Unidas para la Alimentación y la Agricultura (FAO).

Conținutul acestei publicații are scop pur informativ. În niciun moment nu ar trebui să faciliteze sau să înlocuiască diagnosticele, tratamentele sau recomandările oferite de către un specialist. Consultă un specialist de încredere dacă ai îndoieli și cere acordul acestuia înainte de a începe orice procedură.