Rețetă ușoară de cheesecake keto la microunde
 

Rețetă ușoară de cheesecake keto la microunde

Vă vom arăta cum să pregătiți un cheesecake keto la cuptorul cu microunde într-un mod simplu. Veți obține astfel un rezultat sănătos și delicios.
Rețetă ușoară de cheesecake keto la microunde

Ultima actualizare: 10 martie, 2022

Iubitorii de cheesecake keto vor adora această alternativă ușoară la cuptorul cu microunde. Este foarte ușor de făcut și nu conține multe ingrediente. De asemenea, procesul este rapid.

Poate merge bine ca desert, dar și ca mic dejun sau gustare; da, întotdeauna în contextul unei diete bine planificate.

Înainte de a începe, amintiți-vă că dieta keto se caracterizează printr-o restricție severă a carbohidraților. 50 grame pe zi sunt permise în cele mai bune cazuri și se poate ajunge chiar la un aport de doar 20 grame în fiecare zi. Nu toată lumea este fericită cu acest tipar, deși există beneficii.

Ingrediente pentru cheesecake keto la cuptorul cu microunde

Pentru a face un cheesecake keto rafinat la microunde, sunt necesare următoarele ingrediente:

  • 200 grame de crema de brânză
  • 1 iaurt grecesc
  • 2 ouă mari
  • 1 lingură de îndulcitor lichid non-caloric
  • 1 lingură de vanilie
  • O lingură de scorțișoară
Rețetă ușoară de cheesecake keto la microunde

Instrucțiuni pas cu pas

  1. În primul rând, alegeți un bol care poate fi utilizat în cuptorul cu microunde.
  2. Puneți crema de brânză în aceasta și bateți-o bine.
  3. Apoi, adăugați ouăle, iaurtul, vanilia și îndulcitorul lichid (puteți folosi și pudră).
  4. Puneți forma în cuptorul cu microunde la putere maximă pentru câteva minute. Desigur, se recomandă ca forma să fie suficient de înaltă, deoarece aluatul va crește la început, deși ulterior se va lăsa.
  5. Verificați dacă este gata.
  6. Dacă nu, așteptați încă 50 de secunde. Desigur, aveți grijă să nu exagerați cu gătitul pentru a nu strica textura finală a preparatului. Este recomandat să testați fiecare cuptor cu microunde, deoarece puterea poate fi diferită.
  7. Dacă marginile sunt coapte, dar centrul este puțin cremos, lăsați prăjitura să se odihnească în interiorul aparatului timp de 10 minute.
  8. Puneți prăjitura în frigider și lăsați-o să se răcească cel puțin câteva ore, deși este recomandat să o lăsați să stea peste noapte.
  9. Puneți prăjitura pe o farfurie și presărați deasupra scorțișoară pudră.
  10. Terminați cu niște cacao și câteva nuci tocate mărunt. Acest lucru depinde de gusturile individuale.
Cheesecake keto la microunde

Beneficiile cheesecake-ului keto la microunde

Consumul de cheesecake keto la microunde, în contextul unei diete variate și echilibrate, poate duce la o serie de beneficii pentru sănătate. Desigur, este important să se evite un deficit de micronutrienți esențiali care pot condiționa negativ funcționarea fiziologiei umane.

Ajută la refacerea musculară

Cheesecake-ul este o sursă de proteine cu valoare biologică ridicată. Acestea concentrează toți aminoacizii esențiali și au un scor bun în ceea ce privește digestibilitatea. Acești nutrienți sunt decisivi în menținerea țesutului slab într-o stare funcțională de-a lungul anilor.

Potrivit unui studiu publicat în Annals of Nutrition & Metabolism, este esențial să se asigure un aport zilnic de cel puțin 0,8 grame de proteine per kilogram de greutate corporală pentru a evita problemele asociate cu masa musculară. Cel puțin jumătate dintre ele trebuie să fie de origine animală.

Previne osteoporoza

Calciul este principalul mineral din țesutul osos. Este crucial să se asigure un aport alimentar regulat pentru a preveni dezvoltarea unor boli precum osteoporoza. Acest lucru este evidențiat de cercetările publicate în revista Nutrients. De asemenea, este esențial ca nivelurile de vitamina D din organism să fie adecvate.

Acest ultim nutrient modulează fixarea mineralului în oase. Dacă se menține o stare deficitară, fiziologia țesutului ar putea fi alterată, ceea ce ar crește riscul de fracturi la vârsta adultă. Prin urmare, se recomandă să vă expuneți frecvent la lumina soarelui pentru a îmbunătăți sinteza endogenă.

Stimulează sațietatea

Una dintre problemele multor diete axate pe pierderea în greutate este faptul că acestea nu sunt capabile să genereze o senzație de sațietate. Acest lucru duce la apariția anxietății și, odată cu ea, a abandonului. Ulterior, va apărea un „efect de rebound”, care va determina revenirea la o situație mai proastă decât cea inițială.

Pentru a evita acest lucru, este esențial să se asigure aportul de fibre, proteine și grăsimi în cantități suficiente. S-a demonstrat că toate aceste elemente încetinesc rata de golire gastrică și mențin o senzație de plenitudine mai mult timp. Dieta keto este satisfăcătoare și durabilă pe termen mediu.

Cheesecake keto la cuptorul cu microunde

După cum ați văzut, este ușor să pregătiți cheesecake keto la cuptorul cu microunde. Puține ingrediente și puțin timp sunt necesare pentru a obține un rezultat excelent atât din punct de vedere organoleptic, cât și nutrițional. Este o opțiune bună ca desert sau gustare, deoarece este făcută din alimente care sunt considerate proaspete și de înaltă calitate.

Amintiți-vă că nu trebuie să aveți grijă doar de alimentație atunci când scopul este să vă mențineți sănătatea. Este esențială și promovarea altor obiceiuri, cum ar fi practicarea exercițiilor fizice în mod regulat. La fel, expunerea la lumina soarelui va face diferența prin stimularea sintezei vitaminei D și evitarea lipsei unui nutrient care este de o importanță vitală în corpul uman.

S-ar putea să te intereseze...
Alimente permise în dieta keto
Doza de Sănătate
Citește pe Doza de Sănătate
Alimente permise în dieta keto

Persoanele care sunt interesate de dieta keto vor să cunoască lista de alimente și băuturi permise în cadrul acesteia. Ce poți consuma?



  • Richter, M., Baerlocher, K., Bauer, J. M., Elmadfa, I., Heseker, H., Leschik-Bonnet, E., Stangl, G., Volkert, D., Stehle, P., & on behalf of the German Nutrition Society (DGE) (2019). Revised Reference Values for the Intake of Protein. Annals of nutrition & metabolism74(3), 242–250. https://doi.org/10.1159/000499374
  • Vannucci, L., Fossi, C., Quattrini, S., Guasti, L., Pampaloni, B., Gronchi, G., Giusti, F., Romagnoli, C., Cianferotti, L., Marcucci, G., & Brandi, M. L. (2018). Calcium Intake in Bone Health: A Focus on Calcium-Rich Mineral Waters. Nutrients10(12), 1930. https://doi.org/10.3390/nu10121930
  • Kung, B., Anderson, G. H., Paré, S., Tucker, A. J., Vien, S., Wright, A. J., & Goff, H. D. (2018). Effect of milk protein intake and casein-to-whey ratio in breakfast meals on postprandial glucose, satiety ratings, and subsequent meal intake. Journal of dairy science101(10), 8688–8701. https://doi.org/10.3168/jds.2018-14419