Ritualuri de dimineață care stimulează metabolismul

Practicând exerciții fizice dimineața, metabolismul începe să ardă calorii mai repede, deoarece corpul este activat.
Ritualuri de dimineață care stimulează metabolismul

Ultima actualizare: 03 Septembrie, 2021

Simțiți că este greu să începeți ziua? Acest lucru este destul de comun și este una dintre cele mai întâlnite cauze este metabolismul lent. Din fericire, există mai multe moduri de a-l accelera. Descoperiți principalele ritualuri de dimineață care stimulează metabolismul!

Principalele ritualuri de dimineață care stimulează metabolismul

Beți un pahar de apă cu lămâie imediat ce vă treziți

Un studiu realizat de Federația Spaniolă a Societăților de Nutriție, Alimentație și Dietă (FESNAD) a stabilit că apa este esențială pentru procesele fiziologice de digestie, absorbție și eliminare a deșeurilor metabolice nedigerabile.

Dacă nu știți de unde să începeți când vă treziți, stoarceți sucul unei lămâi într-un pahar cu apă caldă. Acesta este un ritual de dimineață care ajută la accelerarea metabolismului prin curățarea sistemului digestiv.

În plus, în timp ce dormim, petrecem câteva ore fără a consuma lichide. Acest lucru poate duce la deshidratare, care se poate agrava pe parcursul zilei dacă nu consumăm multă apă.

Apa trebuie să fie la temperatura camerei, astfel încât să nu se producă un șoc termic. În cazul în care apa rece nu vă deranjează, o puteți folosi. Este indicat să amestecați apă cu lămâie, dar puteți folosi și puțină miere. Aceasta oferă enzime digestive și antioxidanți.

Setați alarma cu 30 de minute mai devreme

Ceas cu alarmă

 

Acesta poate fi cel mai dificil ritual de dimineață, mai ales dacă implică trezirea foarte devreme. Însă, acest lucru vă poate ajuta să accelerați metabolismul, sincronizându-vă mintea și corpul înainte de activitățile de zi cu zi.

Pentru ca acest truc să funcționeze corect, trebuie să vă asigurați că aveți un ritm de somn adecvat. Adică, obiceiurile de somn ar trebui să includă o odihnă de cel puțin 8 ore consecutive.

Acest interval de timp este necesar pentru ca organismul să elimine toxinele. Organele precum rinichii și ficatul au nevoie de această perioadă pentru a-și regla funcția naturală.

În caz de probleme cu adormitul, puteți consuma un ceai relaxant noaptea înainte de a merge la culcare. De asemenea, ar trebui evitate mesele grele, precum și orice fel de element de distragere a atenției.

Săriți coarda 5 minute

Poate că este un ritual mai puțin cunoscut pentru a accelera metabolismul. Săritul corzii timp de 5 minute vă poate ajuta să vă mențineți sănătatea tiroidiană. Acest lucru este important pentru o greutate adecvată.

Dacă puteți sări coarda mai mult de 5 minute este și mai bine. Dacă nu doriți să săriți coarda, puteți alege să faceți jogging. Organismul va fi activ în timpul zilei.

Acesta este un obicei foarte simplu care nu necesită altceva decât o frânghie. Nici nu trebuie să cumpărați echipamente profesionale. Unul de bază este mai mult decât suficient.

Ridicați greutăți timp de 20 de minute

Acest exercițiu, pe lângă faptul că este un ritual optim pentru accelerarea metabolismului, este o modalitate de a construi mușchi și de a arde grăsimi. Nu aveți nevoie de o mașinărie inovatoare.

Cercetările efectuate la Universitatea Autonomă din Madrid au arătat că ridicarea greutăților, pe lângă faptul că este optimă pentru menținerea corpului în formă, este ideală pentru arderea grăsimilor acumulate. În plus, fibrele musculare sunt activate și ajută la accelerarea metabolismului.

Pentru început, alegeți câteva greutăți mici și exerciții pentru fiecare zonă pe care doriți să o lucrați. Puteți alterna antrenamentele sau puteți face mai multe repetări pe parcursul zilei.

Ori de câte ori este posibil, este bine să optați pentru exerciții de intensitate ridicată. Ele pot fi realizate în mai puțin timp.

Serviți două ouă la micul dejun

Mic dejun sățios

 

Includerea ouălor în micul dejun este un ritual eficient pentru a vă accelera metabolismul. Indiferent de modul în care decideți să le gătiți, evitați excesul de grăsime.

Proteina din ouă vă va ține de foame timp de câteva ore . În plus, caloriile din gălbenuș sunt arse cu foarte puțină activitate fizică.

Legumele nu trebuie trecute cu vederea pentru a prepara un mic dejun complet . În fiecare zi, puteți alege una sau două legume diferite. Consumați și o porție de carbohidrați, cum ar fi două felii de pâine de secară.

Consumați o cană de ceai verde

Ceaiul verde este bogat în antioxidanți. Aceștia îmbunătățesc sănătatea generală și fac parte din ritualurile de dimineață care accelerează metabolismul.

Pentru a obține beneficiile acestei băuturi, este important să o consumați de mai multe ori pe parcursul zilei. Nu există o cantitate perfectă, dar 6 căni pe zi oferă antioxidanții potriviți.

Gustul ușor și amar nu este deloc enervant. Însă, cei care încep să folosească planta pot considera că este neplăcut. Dacă acesta este cazul, ceaiul poate fi îndulcit cu puțină miere naturală.

Este foarte important să evitați îndulcitorii artificiali. Pentru a încerca arome noi, ceaiul verde este combinat cu condimente sau fructe. Printre preferatele noastre sunt ceaiul verde de piersică și ceaiul verde de ananas.

Umpleți o sticlă cu apă

Este important să rămâneți hidratați toată ziua. După cana de ceai verde și apa cu lămâie, este indicat să continuați hidratarea. Când umpleți sticla, nu uitați că există un obiectiv de îndeplinit: beți doi litri de apă pe zi. Asigurați-vă că sticla este curată. Spălați-o înainte de fiecare utilizare pentru a evita acumularea de germeni sau bacterii.

În concluzie, toate ritualurile de mai sus sunt realizabile. În câteva săptămâni, vă veți reveni. Urmați aceste ritualuri și pregătiți-vă să aveți un metabolism adecvat.

S-ar putea să te intereseze...
Sushi este sănătos? Beneficii și riscuri asociate
Doza de SănătateCitește pe Doza de Sănătate
Sushi este sănătos? Beneficii și riscuri asociate

Sushi este sănătos? Sushi este un fel de mâncare care include orez, pește, alge marine și legume. Este delicios! Dar este benefic?



  • C. Iglesias Rosado; A. L. Villarino Marín; J. A. Martínez; L. Cabrerizo; M. Gargallo; H. Lorenzo; J. Quiles; M. Planas; I. Polanco; D. Romero de Ávila; J. Russolillo; R. Farré; J. M. Moreno Villares; P. Riobó; J. Salas Salvadó (2011). Importancia del agua en la hidratación de la población española: documento FESNAD 2010 (España). http://scielo.isciii.es/pdf/nh/v26n1/articulos_especiales_3.pdf
  • Balsalobre Fernández C; Tejero González C.M (2015). Efecto del entrenamiento con cargas sobre la grasa corporal en personas obesas. Revisión sistemática (España). https://www.redalyc.org/pdf/542/54239641011.pdf