10 sfaturi pentru o zi fericită și luminoasă

Fericirea înseamnă obiceiuri zilnice sănătoase care te ajută să te simți grozav. Îți vom oferi câteva sfaturi pentru a avea o zi cu adevărat fericită!
10 sfaturi pentru o zi fericită și luminoasă

Ultima actualizare: 02 Iulie, 2021

Este imposibil să definim fericirea, deoarece este diferită pentru toată lumea. În același mod, avem tendința să ne gândim la ea ca la ceva extern, nu la ceva ce putem transporta cu noi, indiferent de ceea ce se întâmplă în viață. Prin urmare, aceste sfaturi pentru a avea o zi fericită te ajută să găsești bucurie în lucrurile mici.

Înainte de a începe, este important să înțelegem că echilibrul mintal și emoțional care te face fericit depinde de o schimbare pe care doar tu ai puterea să o inițiezi. Îți vom arăta câteva practici care te pot ajuta să-ți sporești optimismul.

10 sfaturi pentru o zi fericită

Utilizând toate aceste sfaturi, poți genera o reacție de bucurie în lanț, care se extinde pe parcursul mai multor zile. În acest fel, fericirea poate dura săptămâni, luni sau chiar ani.

1. Găsește pacea când te trezești

Primele ore ale zilei dau tonul. Prin urmare, evită stresul la trezire. Fă faceți exerciții de respirație și asumă-ți calm responsabilitățile. Acest lucru nu numai că îți oferă liniște sufletească și atitudine pozitivă, ci clarifică și îmbunătățește performanța în sarcinile zilnice.

Tânără care pune în practică sfaturi pentru o zi fericită

2. Bea apă imediat

Este foarte important să bei un pahar mare de apă în prima oră a zilei, deoarece te ajută să îți activezi creierul, promovează îngrijirea pielii, previne anumite boli, îmbunătățește digestia și crește energia. Pe scurt, oferă multe beneficii și încurajează fericirea.

3.Practică recunoștința

Deschiderea minții pentru a aprecia și a fi recunoscător pentru ceea ce ai în fiecare zi este o practică bună care are multe avantaje. O modalitate bună de a lucra la apreciere este un jurnal de recunoștință sau un borcan al fericirii.

4. Uită de regrete pentru a avea o zi fericită

Concentrează-te pe soluții și progresează fără să te plângi. De fapt, acest obicei prost îți erodează abilitatea de a face față situațiilor dificile. Apoi, creează o barieră mintală greu de doborât mai târziu. Gândește-te la anumite instrumente pe care le ai și la modul în care poți începe să te dezvolți cu ajutorul lor.

5. Apropie-te de familie

Munca și grijile pot crea o spirală de distanțare care crește din ce în ce mai mult, fără să se observe. Cu toate acestea, este bine să găsești timp de petrecut cu familia. Conversațiile plăcute, amintirile și râsul hrănesc sufletul.

6. Fă-ți timp pentru tine

Timpul este cel mai valoros lucru pe care îl avem, dar în programele noastre aglomerate, credem că nu avem timp să facem activități care ne plac. Prin urmare, fă-ți timp pentru a-ți dezvolta pasiunile, deoarece te va face mai fericit.

7. Fă exerciții fizice

Un alt sfat esențial pentru a avea o zi fericită este să faci mișcare pentru a elibera stresul, a-ți îmbunătăți sănătatea, a promova bunăstarea inimii și a arăta mai bine. Aproximativ 30 de minute pe zi sunt suficiente.

8. Nu lăsa mesaje în așteptare

Rezolvarea mesajelor importante aflate în așteptare te eliberează de probleme nerezolvate. Odată ce acest lucru este făcut, ziua trece mai natural și mai ușor.

9. Separă munca și distracția pentru a avea o zi fericită

Dacă nu folosești rețelele de socializare în timp ce lucrezi, îți poți stimula fericirea generală. Cum se întâmplă asta? Ei bine, îți vei folosi timpul mai bine. Apoi, acest lucru îți va îmbunătăți performanța și te va ajuta să-ți atingi obiectivele stabilite pe termen scurt și lung.

10. Promovează un somn odihnitor

Acesta este poate unul dintre cele mai importante sfaturi pentru a avea o zi fericită. Pentru a dormi 7 sau 8 ore pe noapte trebuie să oprești aparatele electronice cu cel puțin o oră și jumătate înainte de culcare.

Lucruri de evitat dacă vrei să ai o zi fericită

Printre sfaturile pentru a avea o zi grozavă se numără și comportamentele și circumstanțele ce trebuie evitate. Adesea, comportamentele dăunătoare umbresc obiceiurile bune și provoacă o mentalitate negativă.

Evită să amâni lucrurile pentru a avea o zi fericită

Acordând prea mult timp pentru a atinge anumite obiective mărunte, oricât de nesemnificativ ar părea, te va împiedica să-ți atingi obiectivele pe termen lung. Consecința este frustrarea, care te poate îndepărta de fericire.

Scapă de negativitate

O atitudine negativă atrage rezultate proaste pentru că vizualizezi haosul și lucrurile rele. Gândirea pozitivă te va ajuta să-ți atingi obiectivele și chiar îți va oferi liniște sufletească.

Nu renunța

Nu renunța la visele și obiectivele tale. Uneori s-ar putea să dai peste un capăt de drum, dar va fi mai bine. Înfrângerea și eșecul nu sunt sfârșitul. De fapt, acestea îți oferă o mulțime de informații pentru viitor.

Fată tristă

Nu te izola

Preocuparea pentru obligațiile tale te poate absorbi. În ciuda stresului, izolarea de mediul înconjurător nu este soluția. Chiar și opiniile prietenilor și ale familiei te pot ajuta să-ți rezolvi problemele.

Aplică aceste sfaturi pentru a avea o zi fericită

Aceste sfaturi pentru a avea o zi fericită sunt instrumente pentru echilibrul emoțional. Include-le în rutina ta zilnică. Cel mai important lucru este să le pui în practică în fiecare zi, astfel încât să nu le uiți atunci când te simți stresat.

Cel mai bine este să începi cu mici obiective pentru a obține fericirea. Cu alte cuvinte, petrece o jumătate de zi cu seninătate, apoi încearcă să faci asta o zi întreagă. Vei ajunge să te simți mereu împăcat!

S-ar putea să te intereseze...
Care sunt hormonii fericirii?
Doza de SănătateCitește pe Doza de Sănătate
Care sunt hormonii fericirii?

Știi care sunt hormonii fericirii din creier? Cvartetul fericirii include serotonina, dopamina, oxitocina și endorfinele (SDOE).



  • Margot, Jean-Paul. La Felicidad. Praxis Filosófica, no. 25. 2007. Disponible en: https://go.gale.com/ps/anonymous?id=GALE%7CA181992077&sid=googleScholar&v=2.1&it=r&linkaccess=abs&issn=01204688&p=IFME&sw=w
  • Schopenhauer A. El arte de ser feliz: Explicado en cincuenta reglas para la vida. Herder Editorial. 2012.
  • Seligman M. La auténtica felicidad. Penguin Random House Grupo Editorial España. 2017.
  • Guerri M. Inteligencia emocional: Una guía útil para mejorar tu vida. Mestas Ediciones. 2016.
  • Maganto C y Maganto J. Cómo potenciar las emociones positivas y afrontar las negativas. Ediciones Pirámide. 2016.